دانلود ترجمه مقاله رسانه اجتماعی و نوآوری: مروری سیستماتیک بر مقالات

عنوان فارسی

رسانه اجتماعی و نوآوری: مروری سیستماتیک بر مقالات و مسیرهای تحقیقاتی آینده

عنوان انگلیسی

Social media and innovation: A systematic literature review and future research directions

کلمات کلیدی :

  رسانه اجتماعی؛ مدیریت نوآوری؛ بررسی سیستماتیک مقالات؛ گزاره ها و پیشنهادات تحقیق؛ دیدگاه تجاری؛ نوآوری باز

درسهای مرتبط مدیریت نوآوری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 122
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش 3. یافته ها و بحث و بررسی 4. مسیرهای پژوهشی آینده 5. بررسی ها و نتیجه گیری ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

رسانه های اجتماعی، حامل های معتبری برای تولید داده های غنی خلق شده با بینش های چندوجهی بی سابقه برای پیشبرد ایده پردازی سریعتر و تجاری سازی نوآوریهای مشتری محور، می باشند. جوهره داده های تولید شده از طریق رسانه های اجتماعی، ریشه در اتصالات و روابط ایجاد شده بوسیله رسانه های اجتماعی بین شرکت ها و ذینفعانشان می باشد، و یکی از بزرگترین دارایی ها برای نوآوری داده محور می باشد. از آنجایی که اکثر شرکت ها هنوز به این صورت تجربه اندوزی می کنند و پیش قدم می شوند، بنابراین، چالش فعلی این است که بفهمیم چگونه از پتانسیل رسانه های اجتماعی به هدف نوآوری، بهره بجوییم. در دهه اخیر، توجه پژوهشی به سمت درک رسانه های اجتماعی- تعاملات نوآوری- افزایش یافت. اتکا به هوش جامعه در پیشبرد تصمیمات تجاری بزرگ و شکل دادن روش زندگی جامعه، اکنون بخوبی در مقالات آکادمیک و تجاری، درک و تشخیص داده شده است. رسانه های اجتماعی بیش از پیش به عنوان ابزاری برای مدیریت جریان دانش درون و برون مرزهای سازمان در فرآیند نوآوری، استفاده می شوند. اما، مفهوم رسانه های اجتماعی و تعامل نوآوری و یک مرور نظامند در مورد اینکه چه میزان این رشته پیشرفت کرده است، باید انجام شود. بنابراین، از طریق یک مرور نظاممند بر مقالات، هدفمان شناسایی گرایش ها و خلاء ها در این رشته، بیان دیدگاه های الگویی فعلی می باشد و در آن، توضیحات شفافی جهت پیشبرد پژوهش های آتی ارائه می شود. براساس یک مرور نظامند، 111 مقاله منتشر شده در مجله های مرور شده با همتا و پیدا شده در پایگاه داده های EBSCO Host® و Scopus® ، به صورت توصیفی تحلیل شدند و نتایج، گرایش های پژوهشی فعلی را مشخص کردند. یافته ها بیان می کنند که رسانه های اجتماعی به عنوان یک ممکن کننده و محرک نوآوری دیده می شود و جنبه های رفتاری و منابعی، پرطرفدارترین ذره بین نظری مورد استفاده توسط پژوهشگران می باشد. اصالت این مقاله در جستجوی جامع و مرور نظامند مطالعات در این زمینه، که تاکنون یکپارچه سازی نشده بودند، ریشه دارد. دلالت ها جهت پیشبرد دانش در جنبه های نظری، زمینه ای و روش شناختی عمداً پیشنهاد شده، گنجانده شده اند و در نتیجه جهت های پژوهشی آتی برای بررسی قابلیت رسانه های اجتماعی در مدیریت نوآوری را فراهم می کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Social media are privileged vehicles to generate rich data created with unprecedented multi-faceted insights to drive faster ideation and commercialisation of client-centric innovations. The essence of data generated through social media is rooted in the connections and relationships it enables between firms and their stakeholders, and represents one of the greatest assets for data-driven innovation. As most of the firms are still experiencing and trailblazing in this matter, the current challenge is therefore to learn how to benefit from social media's potential for innovation purposes. In the last decade, research interest has increased towards understanding social media – innovation interactions. The reliance on the wisdom of the crowd in driving major business decisions and shaping society's way of life is now well acknowledged in academic and business literature. Social media is increasingly used as a tool to manage knowledge flows within and across organisation boundaries in the process of innovation. Yet, conceptualisation of social media and innovation interaction and a systematic review of how far the field has come remains providential. Therefore, through a systematic literature review we aim to identify research trends and gaps in the field, conceptualise current paradigmatic views and therein provide clear propositions to guide future research. Based on a systematic review, 111 articles published in peer-reviewed journals and found in EBSCO Host® and Scopus® databases are descriptively analysed, with results synthesized across current research trends. Findings suggest social media is seen as enabler and driver of innovation, with behavioural and resource based perspectives being the most popular theoretical lens used by researchers. The originality of the paper is rooted in the comprehensive search and systematic review of studies in the discourse, which have not been unified to date. Implications for advancement of knowledge are embedded in the purposefully proposed theoretical, contextual and methodological perspectives, providing future research directions for exploring social media capability in innovation management.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله رسانه اجتماعی و نوآوری: مروری سیستماتیک بر مقالات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi