دانلود ترجمه مقاله درک نوآوری

عنوان فارسی

درک نوآوری

عنوان انگلیسی

Understanding innovation

کلمات کلیدی :

  پیامد نوآوری؛ فرآیند نوآوری؛ چارچوب ذهنی نوآوری؛ استراتژی نوآوری

درسهای مرتبط مدیریت نوآوری؛ مدیریت کسب و کار؛ مدیریت بازرگانی؛ مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 29
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. فراگیر بودن نوآوری 2. نوآوری به عنوان یک پیامد 3. نوآوری به عنوان یک فرآیند 4. نوآوری به عنوان یک چارچوب ذهنی 5. درک نوآوری آن را دست یافتنی می سازد

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – در حالی که نوآوری به اصطلاحی فراگیر مبدل گشته است، بسیاری از سازمان ‌های امروزی هنوز نوآوری را مبهم می ‌یابند. یک دلیل ممکن است این باشد که بیشتر آنچه در مورد نوآوری بیان می‌شود موجب سوء تفاهم می ‌شود. برای نشان دادن حقیقی نوآوری و دستیابی به مزایای آن، باید اذعان نمود که نوآوری سه چیز متفاوت است: نوآوری یک پیامد است، نوآوری یک فرآیند است، و نوآوری یک چارچوب ذهنی است. نوآوری به عنوان یک پیامد، تاکید می‌ کند که چه برون دادی جستجو می‌ شود، از جمله نوآوری محصول، نوآوری فرآیند، نوآوری بازاریابی، نوآوری مدل کسب و کار، نوآوری زنجیره تامین، و نوآوری سازمانی. نوآوری به عنوان یک فرآیند به طریقی توجه دارد که در آن نوآوری باید به گونه ای سازمان دهی شود که پیامدها بتوانند به ثمره برسند؛ این مورد شامل یک فرآیند کلی نوآوری و فرآیند توسعه یک محصول جدید است. نوآوری به عنوان یک چارچوب ذهنی، درونی سازی نوآوری توسط اعضای فردی سازمان را مورد توجه قرار می‌ دهد که در آن نوآوری همراه با ایجاد یک فرهنگ سازمانی پشتیبان به طور تدریجی القا گشته و جایگزین می گردد که به نوآوری امکان شکوفایی می‌ دهد. چنین درکی عناصر لازم، ملاحظات و واژگان دربرگیرنده این اصطلاح را معین می سازد به طوری که تصمیمات بهتر می تواند اتخاذ شود و بدین طریق نوآوری را توانمند می ‌سازد و گرایش زیادی به موفقیت آمیز بودن دارد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

While innovation has become a pervasive term, many of today’s organizations still find innovation elusive. One reason may be that much of what is being said about innovation contributes to misunderstanding. To truly manifest innovation and reap its benefits, one must recognize that innovation is three different things: innovation is an outcome, innovation is a process, and innovation is a mindset. Innovation as an outcome emphasizes what output is sought, including product innovation, process innovation, marketing innovation, business model innovation, supply chain innovation, and organizational innovation. Innovation as a process attends to the way in which innovation should be organized so that outcomes can come to fruition; this includes an overall innovation process and a new product development process. Innovation as a mindset addresses the internalization of innovation by individual members of the organization where innovation is instilled and ingrained along with the creation of a supportive organizational culture that allows innovation to flourish. Such an understanding defines necessary elements, considerations, and vernacular surrounding the term so that better decisions can be made, thereby enabling innovation and having a greater propensity to succeed.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله درک نوآوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi