دانلود ترجمه مقاله محرک ها و موانع تجارت الکترونیک برون مرزی
عنوان فارسی |
محرک ها و موانع تجارت الکترونیک برون مرزی: شواهدی از رفتار فردی اهالی اسپانیا |
عنوان انگلیسی |
Drivers and barriers to cross-border e-commerce: Evidence from Spanish individual behavior |
کلمات کلیدی : |
  تجارت الکترونیک برون مرزی؛ تجارت الکترونیک داخلی؛ مهارت های دیجیتال؛ نظرات مشتریان؛ جستجو کننده نظرات آنلاین؛ مدل لجستیک |
درسهای مرتبط | مدیریت بازرگانی؛ تجارت الکترونیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 25 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. تجارت الکترونیک و معاملات برون مرزی در اسپانیا 4. داده های پیمایشی ICT-H 5. مدل های نظری و تجربی 6. نتیجه گیری
چکیده – این مقاله عوامل تعیین کننده تصمیم فردی برای انجام تجارت الکترونیک برون مرزی (CBeC) را مورد بررسی قرار می دهد. اتحادیه اروپا (EU) به خصوص به ترویج CBeC علاقمند است چرا که این یک ابزار مهم در استراتژی آن برای دستیابی به بازار واحد دیجیتال در اروپا است. در این مقاله داده های رسمی حاصل از یک نظرسنجی نمایانگر از 16,209 نفر در مورد کاربرد ICT توسط خانوارها و افراد مورد استفاده قرار می گیرد که برای سال 2016 توسط موسسه ملی آمار (INE) در اسپانیا انجام پذیرفت. با استفاده از یک چارچوب به حداکثر رساندن مطلوبیت نئوکلاسیکی استاندارد و فنون رگرسیون لجستیک، نتایج نشان می دهند که مذکر بودن به طور مثبتی با احتمال اعمال نمودن CBeC مرتبط است. تحصیلات به طور مثبت و معنی داری با احتمال مشارکت در CBeC با کشورهای عضو اتحادیه اروپا ارتباط دارد. مهارتهای کامپیوتری و اینترنتی عوامل قابل توجه و مثبتی در توضیح CBeC (چه با کشورهای عضو اتحادیه اروپا و چه با بقیه کشورهای جهان) هستند. این متغیر که "چند وقت یک بار مصرف کنندگان پیش از خرید آنلاین، نظرات سایر مشتریان را مشاهده می نمایند؟" تاثیر مثبتی دارد. ملیت خارجی نیز احتمال استفاده از CBeC را افزایش می دهد. برای ترویج CBeC در اسپانیا، معیارها نسبت به توسعه مهارت های دیجیتالی، اعتماد به اینترنت و استفاده از بررسی های اطلاعات آنلاین کالا و خدمات مورد بحث قرار می گیرند.
This paper explores the determinants of the individual's decision to perform cross-border e-commerce (CBeC). The European Union (EU) is especially interested in the promotion of CBeC because it is an important tool in its strategy to achieve the Digital Single Market in Europe. In this paper official data is used from a representative survey of 16,209 individuals on ICT usage by households and individuals that was carried out in Spain by the National Institute of Statistics (INE) for the year 2016. Using a standard neoclassical utility maximization framework, and logistic regression techniques, the results show that being a male is positively related to the probability of practicing CBeC. Education is positively and significantly related to the probability of being involved in CBeC with EU countries. Computer and Internet Skills are significant and positive factors in explaining CBeC (either with EU countries or with the rest of the world). The variable “how often the consumer sees other customer reviews before buying online”, has a positive effect. Foreign nationality also increases the likelihood of using CBeC. To promote CBeC in Spain measures towards developing digital skills, Internet trust and use of online information reviews of goods and services are discussed.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.