دانلود ترجمه مقاله تخصیص منابع تولید پراکنده و ایستگاه شارژ خودرو الکتریکی در سیستم توزیع

عنوان فارسی :

تخصیص هماهنگ منابع تولید پراکنده و ایستگاه های شارژ خودروهای الکتریکی در سیستم های توزیع با تعامل خودرو با شبکه

عنوان انگلیسی :

Coordinated allocation of distributed generation resources and electric vehicle charging stations in distribution systems with vehicle-to-grid interaction

کلمات کلیدی :

  تخصیص هماهنگ؛ منابع تولید پراکنده (DGR)؛ سیستم توزیع؛ ایستگاه شارژ خودرو الکتریکی؛ برنامه نویسی مخروط مرتبه دوم عدد صحیح مختلط (MISOCP)؛ خودرو به شبکه (V2G)

درسهای مرتبط : شبکه هوشمند؛ تولید پراکنده؛ سیستم های توزیع انرژی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 33
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مدلسازی بارها و منابع مرتبط 3. مدل بهینه سازی 4. مطالعه موردی 5. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

With the implementation of vehicle-to-grid technologies, electric vehicles in distribution systems are becoming controllable resources and enabled to provide a lot of ancillary services (e.g. peak power shaving, voltage regulation, spinning reserve and so on). This phenomenon brings positive effects to the operation of distribution systems but simultaneously challenges the deployments of related power devices, especially the distributed generation resources. Based on this background, this paper proposes an optimization model to jointly deploy electric vehicle charging stations and distributed generation resources, during which the vehicle-to-grid function of electric vehicles is comprehensively considered. To make the optimization model ideally convex, linearized Distflow equations, as well as an exact second order conic relaxation are adopted and utilized in this paper. Consequently, the proposed model can be efficiently solved by off-the-shelf commercial solvers and the allocation schemes with minimal annualized social costs are obtained in polynomial time. Finally, a practical urban area fed by a 31-bus distribution system in China is selected as the test system to verify the effectiveness of the proposed approach, and numerical results are analyzed. Introduction: With the growing concern on fossil fuel exhaustion and worldwide climate change, the integration of renewable energy resources and electric vehicles (EVs) in distribution systems has attracted wide attention in the past decade [1]. EVs with vehicle-to-grid (V2G) functions can be regarded as ideally controllable resources that provide ancillary services to distribution systems, such as peak power shaving, voltage regulation and stability enhancement [2]. These ancillary services effectively relieve the negative effects caused by the intermittency of renewable energy, and in consequence make the distribution system operate in a cost-effective way [3]. Therefore, as typical integration modes of renewable energy resources and EVs, the coordinated allocation of distributed generation resources (DGRs) and electric vehicle charging stations (EVCSs) under V2G environment deserves intensive researches and would bring about significant benefits.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

با پیاده سازی فنآوری های «خودرو به شبکه»، وسایل نقلیه الکتریکی در حال تبدیل شدن به منابع کنترل پذیر در سیستم های توزیع هستند و خدمات جانبی بسیاری (برای مثال، برش پیک توان، تنظیم ولتاژ، رزرو چرخان و غیره) را ممکن ساخته اند. این پدیده، اثرات مثبتی بر عملکرد سیستم های توزیع به ارمغان آورده است، اما بطور همزمان نصب ادوات قدرت مرتبط، بخصوص منابع تولید پراکنده را دچار مشکل کرده است. بر این اساس، این مقاله، یک مدل بهینه سازی برای استقرار مشترک ایستگاه های شارژ خودروی الکتریکی و منابع تولید پراکنده پیشنهاد می دهد، که در طی آن عملکرد «خودرو به شبکه» وسایل نقلیه الکتریکی بطور جامع مورد ملاحظه قرار می گیرد. برای اینکه کاری کنیم که مدل بهینه سازی در حالت ایده آل محدب شود، معادلات پخش جریان خطی شده و همچنین یک سست سازی مخروطی مرتبه دوم در این مقاله بکار گرفته می شوند. در نتیجه، مدل پیشنهادی را می توان به نحو کارآمد بوسیله تحلیلگرهای معادلات تجاری حل نمود و طرح های تخصیص همراه با هزینه های اجتماعی سالانه شده حداقلی، در زمان چندجمله ای، بدست می آیند. در آخر، یک ناحیه شهری واقعی، تغذیه شده بوسیله یک سیستم توزیع 31 شین در چین به عنوان سیستم آزمون انتخاب می شود تا اثربخشی طرح پیشنهادی تایید کردد و نتایج عددی تحلیل شوند. مقدمه: با رشد نگرانی در مورد خالی شدن سوخت های فسیلی و تغییر آب و هوای جهانی، تلفیق منابع انرژی تجدید پذیر و وسایل نقلیه الکتریکی (EV ها) در سیستم های توزیع، توجه زیادی را به خود جلب کرده است [1]. EV های دارای کارکرد «خودرو به شبکه» (V2G) را می توان به عنوان منابع کنترل پذیر ایده آل در نظر گرفت که خدمات جانبی برای سیستم های توزیع، مانند برش پیک توان، تنظیم ولتاژ و بهبود پایداری، فراهم می کنند [2]. این خدمات جانبی، بطور موثر اثرات منفی ناشی از گهگاهی بودن انرژی تجدیدپذیر را رفع می کنند و در نتیجه، باعث می شود که سیستم توزیع به نحو مقرون به صرفه عمل کند [3]. بنابراین، مدلهای معمول تلفیق منابع انرژی تجدیدپذیر و EV ها، تخصیص هماهنگ شده «منابع تولید پراکنده» (DGR ها) و ایستگاه های شارژ خودروی الکتریکی (EVCS ها)، تحت محیط V2G، نیاز به پژوهش های بسیار دارد و مطمئناً مزیت های قابل توجهی را به ارمغان می آورد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تخصیص منابع تولید پراکنده و ایستگاه شارژ خودرو الکتریکی در سیستم توزیع”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.