دانلود ترجمه مقاله تاثیر دیجیتالی کردن بر عملکرد کسب و کار

عنوان فارسی

تاثیر دیجیتالی کردن بر عملکرد کسب و کار: یک مطالعه کاربردی درباره خدمات کسب و کار دانش طلب (KIBS)

عنوان انگلیسی

The effect of digitalization on business performance: An applied study of KIBS

کلمات کلیدی :

  خدمات کسب و کار دانش طلب؛ دیجیتالی کردن؛ سیستم های اطلاعاتی؛ عملکرد مالی

درسهای مرتبط مدیریت کسب و کار
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 82
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هرچند دیجیتالی کردن یک واقعیت برای شرکت ها است که به ارزش آفرینی کمک می کند، اما مطالعات اندکی تاثیر دیجیتالی کردن بر عملکرد کسب و کار در بخش خدمات را بررسی نموده اند. هدف این مقاله این است که تحلیل گردد چگونه دیجیتالی کردن خدمات کسب و کار دانش طلب به عملکرد آنها کمک می کند. این تحلیل بر استفاده کسب و کارها از سیستم های اطلاعاتی، و همچنین عوامل اقتضایی مانند سن و جنسیت مدیر و اندازه شرکت، متمرکز است. این مطالعه نحوه کمک کردن این عوامل به عملکرد خدمات کسب و کار دانش طلب را بدقّت بررسی می کند، درحالیکه عملکرد از نظر عملکرد مالی آتی اندازه گیری شده است. تحلیل با استفاده کردن از تحلیل مقایسه ای کیفی مجموعه فازی انجام شد. مطالعه حاضر نشان می دهد که روزآمدسازی شبکه های اجتماعی، استفاده کردن از شبکه های اجتماعی برای اهداف شرکتی، برخورداری از سطح بالای آموزش در زمینه ابزارهای دیجیتال، و برخورداری از مدیران کهن سال تر می تواند عملکرد شرکت را ارتقا بخشد. مقدّمه: امروزه، عصر دیجیتال حول محور استفاده از فنّاوری های جدید که برای شرکت ها ارزش آفرین است و مجموعه ای از مزایا را به همراه دارد، متمرکز می باشد ( سوماربرگ و ماکینِن، 2019؛ پاریدا و همکاران، 2019؛ اِسکات و همکاران، 2019) . به رغم مزایایی که این انقلاب فنّاورانه برای جامعه کسب و کار به ارمغان می آورد، اثر آن بر بخش خدمات، و مشخّصاً اثری که بر عملکرد خدمات کسب و کار دانش طلب دارد، کمتر مورد بحث قرار گرفته است ( گورس، هامرت، تراوم، و نِردینگر، 2019) . مزایای استفاده کردن از فنّاوری های بسیار نوآورانه از قبیل زنجیره بلوکی ( لیو و همکاران، 2018) ، اینترنت اشیاء ( برسیانی و همکاران، 2018)، و داده های کلان ( لوبِک و پیکوت، 2015) ، که یک سیستم از فنّاوری ها شناخته می شوند، در مطالعات نشان داده شده است. برخی از این مزایا با جذب و راضی نمودن مشتریان ( سِراوال و همکاران، 2019) از طریق بهبود دادن امنیت سایبری شبکه، ارتقا بخشیدن به قابلیت ها و یادگیری سازمانی، و نوآوری کردن مرتبط هستند. بعد از اینکه مطالعات قبلی درباره این موضوع مرور گردید، دو نشانه در این زمینه پدیدار شد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Although digitalization is a reality for companies and contributes to value creation, few studies have examined its impact on business performance in the service sector. The aim of this paper is to analyze how the digitalization of knowledge-intensive business services (KIBS) contributes to their performance. The analysis centers on their use of information systems, as well as the contingent factors of the manager’s age and gender and company size. This study explores how these factors contribute to the performance of KIBS, with performance here measured in terms of future financial performance. The analysis was conducted using fuzzy-set qualitative comparative analysis (fsQCA). The study shows that updating social networks, using social networks for corporate purposes, having a high level of training in digital tools, and having older managers can enhance company performance. Introduction: Today’s digital era revolves around the use of new technologies that create value for companies and offer a host of benefits (Sommarberg & M¨akinen, 2019; Parida et al., 2019; Scott et al., 2019). Despite the advantages that this technological revolution offers the business community, there has been little discussion of its impact on the service sector, particularly regarding its effect on the performance of knowledge- intensive business services (KIBS; G¨ors, Hummert, Traum, & Nerdinger, 2019). Studies have shown the benefits of using highly innovative technologies such as blockchain (Liu et al., 2018), the Internet of Things (Bresciani et al., 2018), and big data (Loebbecke & Picot 2015), understood as a system of technologies. Some of these advantages relate to attracting and satisfying customers (Serravalle et al., 2019) through improvements in network cybersecurity, enhancing capabilities and organizational learning, and innovating. After reviewing previous contributions on the topic, two reflections emerge.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تاثیر دیجیتالی کردن بر عملکرد کسب و کار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi