دانلود ترجمه مقاله نقش مشتری در مدل های تجاری چرخشی

عنوان فارسی

نقش مشتری در مدل های تجاری چرخشی

عنوان انگلیسی

Role of customers in circular business models

کلمات کلیدی :

  مدل کسب و کار چرخشی؛ رفتار مشتری؛ نگرش مشتری؛ اقتصاد چرخشی؛ نوآوری مدل کسب و کار؛ تمایل به خرید اخلاقی؛ خرده فروشی

درسهای مرتبط مدیریت کسب و کار
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 67
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مفاهیم کلیدی 3. روش تحقیق 4. نتایج: عوامل مهمی که می توانند تمایل اخلاقی به خرید در مشتری برای CBMها را تعیین کنند 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری، محدودیت ها، و کارهای آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – بخش خرده فروشی، نه تنها در نتیجه پیشرفت های فنآوری، بلکه همچنین بخاطر نگرانی ها در مورد تغییرات آب و هوایی و تقاضاهای جدید دولت ها و مشتریان برای تولید محصولات اخلاقی و پایدار، در حال تکامل و تحول می باشد. قصد خرید مشتریان برای پیاده سازی موفق مدل های تجاری مدور، فوق العاده مهم می باشند. اما، مطالعات اندکی بر نقش مشتریان در ممکن ساختن مدلهای تجاری مدور، تمرکز کرده اند. این مطالعه، این خلاء پژوهشی را با شناسایی عوامل بحرانی که بر قصد خرید اخلاقی مشتریان برای مدل های تجاری مدور در بخش خرده فروشی تاثیر می گذارند، از میان برمی دارد. براساس نظریه های کلان رفتار انسانی، این مطالعه یک مدل نظری را پیشنهاد می کند که به نحو کل¬نگر، عوامل و متغیرهای اساسی که قصد خرید اخلاقی مشتریان را برای رسیدن به مدل تجاری مدور تعیین می کنند، را مورد ملاحظه قرار می دهد. این مقاله، با بررسی این مسئله از دیدگاه مشتریان، در بدنه مقالات مربوط به مدل های تجاری مدور در بخش خرده فروشی، مشارکت ادبی می کند. مقدمه: رشد سریع جمعیت جهان و شهر نشینی سریع، به نحو قابل ملاحظه ای مصرف را افزایش می دهند درحالی که منابع طبیعی همچنان متناهی و محدود باقی مانده اند (دی آنجلیس، 2018). یکی از برآوردها این است که در سال 2050، جمعیت جهان به حدود 9 میلیارد نفر خواهد رسید و بیش از سه برابر نرخ فعلی، منابع را مصرف خواهند کرد (پلنینگ، 2015). اقتصاد خطی فعلی، که مشخصه آن «بگیر-مصرف کن-دور بیانداز» است، تخلیه منابع و انرژی را تشدید می کند (باکن، ریتالا و هئوتاری، 2017). برآورد شده است که در کمتر از 6 ماه از دور انداختن کالاهای مصرفی تولید شده، تقریباً 99 درصد آن به ضایعات تبدیل می شود (پلنینگ، 2015). این حقایق، همراه با موج گرمایش جهانی مشاهده شده در نیم کره شمالی در تابستان 2018 که صدها نفر را به کشتن داد (The Economist، 2018)، افراد، دولت ها (طاهردانگکو، قاسمی و بیک پور، 2017)، سازمان های محیط زیست، پژوهشگران و مصرف کنندگان سراسر جهان را ترغیب به یافتن راهکارهای جایگزین برای مسائل بوجود آمده از ماهیت محدود منابع جهانی کرده اند (سینگ و اوردونیز، 2016).

نمونه متن انگلیسی مقاله

The retailing sector is evolving, not only as a result of technological advances, but also because of concerns about climate change and new demands from governments and customers for ethical and sustainable products. Customers’ purchase intentions are crucial for the successful implementation of circular business models. However, few studies focus on the role of customers in enabling circular business models. This study fills this research gap by identifying the critical factors that impact customers’ ethical purchase intentions for circular business models in the retail sector. Based on macro-theories of human behaviour, this study proposes a theoretical model that can holistically consider the critical factors and variables that determine customers’ ethical purchase intentions towards the circular business model. The paper contributes to the body of literature on circular business models in the retail sector by exploring the issue from the customers’ perspective. Introduction: The rapid growth of the global population and rapid urbanisation are considerably increasing consumption, while natural resources remain finite and scarce (De Angelis, 2018). One estimate is that the world population will reach about 9 billion by 2050, and that it will consume resources at more than thrice the current rate (Planing, 2015). The current linear economy, characterised by ‘take-make-dispose’, accelerates the depletion of resources and energy (Bocken, Ritala, & Huotari, 2017). It has been estimated that within less than six months of being discarded, almost 99% of manufactured consumer goods turns into waste (Planing, 2015). These facts, along with the global heat wave faced by the northern hemisphere in the summer of 2018 that killed hundreds (The Economist, 2018), have encouraged individuals, governments (Taherdangkoo, Ghasemi, & Beikpour, 2017), environmental organisations, researchers, and consumers worldwide to find alternative solutions to problems arising from the finite nature of the world’s resources (Singh and Ordoñez, 2016).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله نقش مشتری در مدل های تجاری چرخشی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + شانزده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi