دانلود ترجمه مقاله تحول در بازاریابی دیجیتال با هوش مصنوعی

عنوان فارسی

تحول در بازاریابی دیجیتال با استفاده از هوش مصنوعی

عنوان انگلیسی

Transforming Digital Marketing with Artificial Intelligence

کلمات کلیدی :

  زبان ماشین؛ داده های زمان واقعی؛ بازاریابی

درسهای مرتبط مهندسی کامپیوتر؛ هوش مصنوعی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 4 نشریه : IJLTEMAS
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 18
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
IJLTEMAS
قیمت دانلود ترجمه مقاله
28,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. نقش هوش مصنوعی در کسب و کار 3. نحوه عملکرد هوش مصنوعی در معاملات تجاری اخیر 4. تغییر سناریوی بازاریابی 5. ارتباط بین هوش مصنوعی و بازاریابی دیجیتال 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

دهه اخیر شاهد توسعه سریع در فنآوری اطلاعات و کاربرد آن بوده است. این به تغییر روش نگرش ما به جهان و همچنین روش انجام کسب و کارها، کمک شایانی کرده است. کسب و کار و تجارت هر دو با موج فنآوری اطلاعات در بهبود بازده، بهره وری و خط مبنا، همراه شده اند. بهبود بهره وری، تولید سریع و دقیق در حجم زیاد را تسهیل کرده است. فنآوریهای «بستر سوم» نوظهور امروزی، مانند تحلیلگرهای داده، دستگاه های سیار، اتوماسیون و هوش مصنوعی (AI)، در حال تغییر نحوه تعامل جامعه و افراد در یک سطح اساسی هستند. یکی از موارد مهم استفاده از بازاریابی، یافتن یک میکروسیستم در مورد این است که چگونه راهکارهای نرم افزاری جدید، یادگیری ماشینی و تحلیل گرهای بیگ دیتا ، این بازی را تغییر داده اند. مقاله حاضر در مورد سناریوی در حال تغییر بازاریابی بخصوص بازاریابی دیجیتال بحث می کند. این مقاله در ادامه به بحث در مورد بخش های صنعتی محتمل در بازاریابی دیجیتال می پردازد جایی که هوش مصنوعی، حضور خود را حس کرده است. مقدمه: هوش مصنوعی، یک اصطلاح بیش از پیش محبوب است که نیاز به یک تعریف یکپارچه و منسجم دارد. به گونه ای است که فعالیت اختصاص داده شده به هوشمند سازی ماشین ها را شامل می شود و این نبوغ را دارد که کارایی اش یک نهاد یا هویت را قادر می سازد تا بر مبنای منابع کار کند و محیط خود را پیش بینی کند. به زبان فنی، هوش مصنوعی، یک فرآیند تلفیق بین رایانش ابری، ادوات شبکه، ربات ها، کامپیوتر و تولید محتوای دیجیتال و در بسیاری از فرآیندهای تجاری، سیستم ها و عملیات های زندگی روزمره ، می باشد. رایانش هوش مصنوعی، در گذشته، حال و آینده خواهد بود. استقبال از افزایش و توسعه هوش مصنوعی، برای تلاشهای بازاریابی آینده بسیار مهم است. هر روزه، شرکت ها از نرم افزار هوش مصنوعی برای بهینه سازی فرآیندهای خود، کاهش بالاسری، کاهش زمان رفت و برگشت و بهبود خروجی، استفاده می کنند. فنآوری در نرخ بی سابقه ای در حال تکامل است و تیم ها آماده اقدام برای سوق دادن نرم افزار بازاریابی AI به سمت مزیت های متمایز و رفتن به سمت نوآوریهای بعدی هستند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The last decade has shown rapid development in the information technology and its application. This has helped changed the way we look at the world as well as the way business is conducted. Both business and trade have gained under the wave of information technology with improvement in efficiency, productivity and bottom line. Productivity improvement has facilitated speedy and accurate production in large volumes. Today’s emergent “third-platform” technologies, such as data analytics, mobile devices, automation, and artificial intelligence (AI), are changing the way society and individuals interact on a fundamental level. One has to look no further than the use of marketing to find a microcosm of how new software solutions, machine learning, and big-data analytics are changing the game. The present discusses the changing scenario of marketing specially digital marketing. The paper goes on discussing the possible sectors in digital marketing where artificial intelligence has made its presence felt. INTRODUCTION: Artificial Intelligence is an increasingly popular term that lacks a unified, concrete definition. It is that activity devoted to making machines intelligent, and intelligence is that quality that enables an entity to function appropriately and with foresight in its environment. Technically speaking, Artificial intelligence is an integration process in between cloud computing, network devices, robots, computer, and digital content production and in various business processes, systems, and daily life operations. Artificial intelligence computing was in past, today and will be in future. Embracing the increase and development of Artificial Intelligence is crucial to future marketing efforts. Every day, companies are using artificial intelligence software to optimize their own processes, reduce overhead, decrease turnaround time, and improve output. Technology is evolving at an unprecedented rate, and teams already making the move to marketing AI software are at a distinct advantage to jump on the next innovation.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
قیمت : 28,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تحول در بازاریابی دیجیتال با هوش مصنوعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 7 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi