دانلود ترجمه مقاله حفاظت دیفرانسیل باس، با اتصال مستقیم ژنراتورها به باس توزیع اصلی
عنوان فارسی |
حفاظت دیفرانسیل باس، در سیستم های صنعتی، با اتصال مستقیم ژنراتورها به باس توزیع اصلی |
عنوان انگلیسی |
Bus differential protection in industrial systems with generators connected directly to the main distribution bus |
کلمات کلیدی : |
  حفاظت دیفرانسیل باس؛ ترانسفورمر جریان؛ اشباع؛ جریان مغناطیسی سازی؛ حساسیت حفاظت؛ پایداری حفاظت؛ اتصال به زمین ژنراتور؛ حفاظت خطای زمین حساس |
درسهای مرتبط | حفاظت سیستم های قدرت |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : IEEE |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 11 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. طرح های حفاظت دیفرانسیل باس 3. روش های اتصال به زمین عادی ،در شبکه های ولتاژ متوسط 4. مثالی از پیاده سازی طرح حفاظت دیفرانسیل شینه، با امپدانس بالا 5. گزینه هایی برای بهبودبخشی حساسیت طرح های حفاظت شینه 6. نتیجه گیری
چکیده – در مراکز صنعتی، تولید در محل کار دارند، دو رویکرد عمده، برای اتصال ژنراتور به شینه توزیع اصلی وجود دارد: یکی وصل کردن ژنراتور از طریق ترانسفورمرهای دلتا-وای افزاینده، با وایِ اتصال به زمین، با مقاومت پایین در سمت شینه است و روش مرسوم دوم، اتصال مستقیم ژنراتور شینه توزیع اصلی و استفاده از اتصال به زمین، با مقاومت پایین یا اتصال به زمین هیبرید، در ژنراتور می باشد. یک مقاومت اتصال به زمین، در خنثیِ سمت وای یا در خنثیِ ژنراتور می تواند خطای زمین، در سیستم توزیع اصلی را محدود کند. هنگامی که حفاظت دیفرانسیل شینه، در شینه اصلی استفاده شود، حساسیت یا خطای زمین باس را باید برای تضمین شناسایی خطاهای سطح پایین محدود ارزیابی نمود. در حالی که مقاومت های اتصال به زمین ترانسفورمر افزاینده را می توان برای ارائه توانایی شناختن خطاهای زمینی یا مواردی با مقیاس بالاتر، توسط حفاظت دیفرانسیل باس انتخاب کرد، در واقع انتخاب مقاومت اتصال به زمین، هنگامی که ژنراتورها، به طور مستقیم به شینه اصلی وصل هستند، کاری بسیار دشوارتر است. در چنین سیستم هایی، یک مقاومت اتصال به زمین، در خنثی ژنراتور می تواند خطای ژنراتور را محدود کند تا هسته آلترناتور، از آسیب بیش از حد در امان بماند. در همین زمان، حفاظت دیفرانسیل شینه باید یک خطای زمین کم محدود، بر روی باس را شناسایی نماید. این مقاله ملاحظاتی در زمینه انتخاب نوع حفاظت دیفرانسیل شینه توزیع اصلی، CT و طرح های رله برای شناسایی خطاهای زمین شینه که توسط مقاومت اتصال به زمین، با مقاومت کم ژنراتور، محدود شده است را به بحث و بررسی می گذارد.
In industrial facilities with on-site generation there are two major approaches to connect generators to the main distribution busbar. One is to connect generators through step up delta-wye transformers with low resistance grounded wye on the busbar side. The second common method is to connect generators directly to the main distribution busbar and use low resistance grounding or hybrid grounding in the generator neutral. A grounding resistor in the step up transformer's wye side neutral or in the generator neutral will limit the ground fault in the main distribution system. When busbar differential protection is used on the main busbar, sensitivity for bus ground faults has to be evaluated to ensure detection of limited low level ground faults. While step up transformer grounding resistors can be selected to allow ground faults of higher magnitudes detectable by bus differential protection, the choice of grounding resistor is more complex when generators are connected directly to the main busbar. In such systems, a grounding resistor in the generator neutral limits the generator fault to protect the alternator core from excessive damage. At the same time, busbar differential protection needs to detect a limited low magnitude ground fault on the bus. This paper discusses considerations to select the main distribution busbar differential protection type, CTs and relaying scheme to enable detection of busbar ground faults limited by the generator low resistance grounding resistor.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 16 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.