دانلود ترجمه مقاله توسعه تجارت الکترونیک بین المللی در شرکت های کوچک و متوسط خرده فروشی

عنوان فارسی

توسعه تجارت الکترونیک بین المللی در شرکت های کوچک و متوسط (SME) خرده فروشی: چشم انداز تحقق

عنوان انگلیسی

The development of international e-commerce in retail SMEs: An effectuation perspective

کلمات کلیدی :

  کارآفرینی بین المللی؛ تحقق؛ تجارت الکترونیک؛ شرکت های کوچک و متوسط (SMEها)؛ شرکت های خرده فروش

درسهای مرتبط تجارت الکترونیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 79
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش 3. یافته های موردی 4. بحث و بررسی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – در زمینه کارآفرینی بین المللی، نیاز مبرمی به روشن سازی این موضوع حس می شود که چگونه SME ها می توانند در یک محیط کسب و کار بین المللی دیجیتال به دنبال فرصت های جدید باشند. هدف این مطالعه، بررسی فرآیندهای بکار گرفته توسط SME های خرده فروشی در توسعه تجارت الکترونیک بین المللی در بازارهای خارجی، با استفاده از نظریه تاثیر سازی، می باشد. این پژوهش براساس داده های کیفی بدست آمده از سه SME خرده فروشی سوئدی، انجام شده است. این مطالعه، مشارکت نظری در پژوهش های کارآفرینی بین المللی را با فراهم کردن دیدگاه های دانه ریزتر در مورد محرک های عملی بین المللی سازی تجارت الکترونیک ایجاد می کند. بخصوص اینکه، این مطالعه نشان می دهد که چگونه قابلیت ها، فرآیندهای توسعه تجارت الکترونیک بین المللی را دربر می گیرند. مقدمه: بیش از پیش این دیدگاه مورد پذیرش قرار گرفته که فعالیت کارآفرینی در بنگاه های کوچک و متوسط (SME ها) یک موتور کلیدی برای توسعه اقتصادی ملت ها می باشد (سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، 2017). قوانین بازی مربوط به توسعه بین المللی این SME ها، قطعاً در یک محیط سریعاً در حال تحول به سمت معاملات تجاری دیجیتال و خودکارتر، تقاضای رو به افزایش، و یک اقتصاد مبتنی بر خدمات، تغییر یافته است (سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، 2017). مطالعات اخیراً انجام شده در زمینه کارآفرینی بین المللی بیان می کنند که بکارگیری تجارت الکترونیک می تواند با فراهم کردن فرصت هایی در بازارهای جدید و ممکن سازی دسترسی به بخش های بازار مشتری کشف نشده، رشد بیشتری را برای SME ها حاصل کند (ملین هانل، رویرا نوردمن، تولستوی و اوزبک، 2019؛ اوجالا، ایورز و ریالپ، 2018؛ تولستوی، جانسون و شارما، 2016). محققان کارآفرینی بین المللی، نیاز به انجام مطالعات بیشتر در مورد اینکه شرکت ها چگونه از اقدامات فروش دیجیتال برای پیدا کردن و دنبال کردن فرصت های بین المللی استفاده کنند، را اذعان می کنند (شو، مورشت و سوبودا، 2016). بسیاری از SME ها باید قادر به جستجو و دنبال کردن فرصت ها در یک محیط تجاری بین المللی دیجیتال باشند تا از بقای درازمدت خود اطمینان حاصل کنند؛ بنابراین انجام پژوهش مرتبط با فروش دیجیتال لازم و ضروری بنظر می رسد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

There is an urgent need in the field of international entrepreneurship to elucidate how SMEs can pursue new opportunities in a digital international business environment. The purpose of this study is to examine, by using effectuation theory, the processes by which retail SMEs develop international e-commerce in foreign markets. This research is based upon qualitative data from three Swedish retail-SMEs. This study makes a theoretical contribution to international entrepreneurship research by providing more granular insights into the actual drivers of e-commerce internationalisation. In particular, this study illustrates how capabilities underlie the processes of international e-commerce development. Introduction: It has become an increasingly accepted idea that entrepreneurial activity amongst small and medium-sized enterprises (SMEs) is a key engine for the economic development of nations (The Organization for Economic Co-operation and Development, 2017). The rules of the game regarding international expansion for these SMEs have arguably changed in an era of rapid transitioning towards digital and more automated business transactions, increasingly niched demand, and a service-based economy (The Organization for Economic Co-operation, Development, 2017). Recent studies in the field of international entrepreneurship indicate that the adoption of e-commerce can enable further growth for SMEs by opening up opportunities in new markets and enabling access to untapped customer segments (Melén Hånell, Rovira Nordman, Tolstoy, & Özbek, 2019; Ojala, Evers, & Rialp, 2018; Tolstoy, Jonsson, & Sharma, 2016). Scholars in international entrepreneurship acknowledge the need for more studies of how companies use digital sales efforts to pursue international opportunities (Schu, Morschett, & Swoboda, 2016). Many SMEs must be able to navigate and pursue opportunities in a digital international business environment to ensure their long-term survival; thus, research relating to digital sales is necessary.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله توسعه تجارت الکترونیک بین المللی در شرکت های کوچک و متوسط خرده فروشی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 − یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi