دانلود ترجمه مقاله تجارت الکترونیک و پایان انعطاف ناپذیری قیمت

عنوان فارسی

تجارت الکترونیک و پایان انعطاف ناپذیری قیمت؟

عنوان انگلیسی

E-commerce and the end of price rigidity?

کلمات کلیدی :

  آمازون فرِش (Amazon Fresh)؛ قیمت گذاری پویا؛ خرده فروشی غذا؛ خرید آنلاین خواروبار؛ قیمت های چسبنده؛ غذاهای کامل

درسهای مرتبط تجارت الکترونیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 81
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. نظریه و تجربیات چسبندگی قیمت 3. داده ها و روش ها 4. نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – پلَتفرم های خواربارفروشی آنلاین نقش رو به افزایشی را در بخش های غذایی بسیاری از کشورها ایفا می کنند. با این وجود، آگاهی اندکی از راهبردهای قیمت گذاری آنها وجود دارد. آیا آنگونه که مطالعات نظری و تجربی در بخش های غیرغذایی نشان می دهد، قیمت های آنلاین انعطاف ناپذیری کمتری نسبت به فروشگاه های خشت و گِلی ( کاملاً فیزیکی) دارند؟ تملّک یک فروشگاه آنلاین سابقاً سنّتی توسط یک غول اینترنتی چه معنایی برای اصلاح قیمت های آن دارد؟ با استفاده کردن از یک مجموع داده بزرگ از مظنه قیمت های روزانه{فروشگاه} آمازون فرِش فراوانی و اندازه تغییرات قیمت های آنلاین را تحلیل کردیم. ما به اصلاحات قیمتی بسیار مکرّر و عمدتاً کوچک در تمام دسته جات غذاهای فروخته شده توسّط {فروشگاه} آمازون فرِش دست یافتیم. رفتار قیمت برای محصولات متعلق به بازار غذاهای کامل، که در سال 2017 توسّط آمازون تملّک گردید و از آن به بعد دسته های محصولات آن بصورت آنلاین و آفلاین توزیع گردیده است، کاملاً متفاوت می باشد: قیمت ها همچنان چسبنده است و از الگوهای سنّتی قیمت گذاری خرده فروشی آفلاین تبعیّت می کند. نتیجه می گیریم که واقعاً آمازون یک شیوه جدید از قیمت گذاری پویا را به عرصه خرده فروشی غذا معرّفی نموده است. با این وجود، حدّاقل تاکنون این تغییر به کانال های آنلاین{فروشگاه} آمازون فِرش محدود بوده و هنوز به فروشگاه های تملّک شده بازار غذاهای کامل گسترش نیافته است. مقدّمه: در ایالات متحده، بخش خواربارفروشی آنلاین سریعترین بخش به لحاظ رشد بین تمام دسته های محصولات در سال 2018 بود، هرچند مجموع سهم فروش آنلاین آن در مقایسه با بخش های دیگر مانند الکترونیک یا کتاب ها هنوز نسبتاً اندک است ( باند، 2018) . بین 30% تا 50% از آمریکایی ها همین اکنون نیز خواربار را بصورت آنلاین خریداری می کنند ( موسسه تحقیقاتی کانتار وُرلدپَنل، 2017؛ واینسویگ، 2018) . تا سال 2018، فروش{آنلاین} در مقایسه با سال 2013 سه برابر شد، و انتظار می رود که این رشد ادامه یابد، که افزایش استفاده از فنّاوری های موبایل و گسترش یافتن مدل های کسب و کار جمع سپاری شده برای خرید و تحویل دهی{غذا} تقویت کننده آن است ( موسسه تحقیقاتی پَکجد فَکتس، 2018) . پیش بینی ها برای بازار ایالات متحده حاکی از این است که 70% از مصرف کنندگان تا بازه زمانی 2024-2022 بصورت آنلاین خواربار را خریداری خواهند کرد، و سالانه 100 میلیارد دلار آمریکایی را مصرف خواهند نمود ( دَنزیگر، 2018)، که معادل با 20% از مجموع فروش پیش بینی شده کسب و کار خرده فروشی غذا و خواربار در ایالات متحده می باشد ( موسسه مشاوره اسکات دیگریو، 2017). امروزه، آمازون بزرگترین خرده فروش آنلاین خواربار در ایالات متحده است، که به دلیل نفوذ بالا به خانوارها ( 77% در ایالات متحده، دومونت، 2018) پتانسیل گسترش بیشتر را دارد. برای غول های اینترنت مانند آمازون، خرده فروشی خواربار به یک دلیل ساده بسیار جذّاب است: غذا بیشتر و منظّم تر از هر کالای دیگری خریداری می شود ( بریل، 2018) . هزینه های خواربار سهم بزرگی از مجموع مخارج خانوارها را تشکیل می دهد ( دوپل باور، 2015) ،که سهم همچنان ناچیز تجارت الکترونیک در مجموع درآمدهای حاصل از خواربار را جبران کرده است. علاوه بر این، در جریان همه گیری کووید-19، خرید آنلاین خواربار محبوبیت بی پیشینه ای را در بسیاری از کشورها، از جمله ایالات متحده، تجربه کرد ( بیگز و همکاران، 2020؛ لاسک و مَک کلاسکی، 2020) . مانند بسیاری از خواربارفروشی های آنلاین، هدف آمازون این است که این جهش موقّتی تقاضا را به رشد بلندمدّت تبدیل کند ( سوپر، 2020).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Online grocery platforms play an increasing role in many countries’ food sectors. However, little is known about their pricing strategies. Are online prices less rigid than prices in brick-and-mortar stores, as theoretical and empirical studies from non-food sectors suggest? What does an acquisition by an internet giant imply for price adjustments in a formerly traditional offline store? Using a large data set of daily Amazon Fresh price quotes, we analyze the frequency and magnitude of price changes online. We find highly frequent and mostly small price adjustments for all major food categories sold by Amazon Fresh. For products from Whole Foods Market, which was acquired by Amazon in 2017 and whose assortment has since then been distributed online and offline, price behavior is completely different: Prices continue to be sticky and to follow traditional offline retail pricing patterns. We conclude that Amazon has indeed introduced a new way of dynamic pricing into food retail. However, at least until now this change is limited to Amazon Fresh’s online channels and has not yet spread to the acquired Whole Foods Market stores. Introduction: In the United States, the online grocery sector was the fastest growing of all product groups in 2018, even though the total online sales share is still modest compared with other sectors such as electronics or books (Bond, 2018). Between 30% and 50% of Americans already buy groceries online (KANTAR Worldpanel, 2017, Weinswig, 2018). By 2018, sales tripled in comparison with 2013, and the growth is expected to continue, fueled by the increased use of mobile technologies and an expansion of crowd-sourced business models to shopping and delivery (Packaged Facts, 2018). The forecasts for the United States suggest that 70% of consumers will do grocery shopping online by 2022–2024, spending over 100 billion US dollars per year (Danziger, 2018), an equivalent of 20% of projected total US retail food and grocery business (Scott Degraeve Consulting, 2017). Today, Amazon is the largest online grocery retailer in the United States, with further expansion potential thanks to Amazon’s high household penetration (77% in the United States; Dumont, 2018). For internet giants such as Amazon, grocery retailing is highly attractive for a simple reason: Food is shopped more frequently and regularly than any other good (Brill, 2018). Grocery expenses make up a large share in total expenses of households (Doplbauer, 2015), which compensates for still modest shares of e-commerce in the total grocery revenues. On top of that, during the COVID-19 pandemic, online grocery shopping experienced a never seen popularity in many countries, including the United States (Biggs et al., 2020, Lusk and McCluskey, 2020). Like most online grocers, Amazon aims to transform this temporary demand spike into long-term growth (Soper, 2020).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تجارت الکترونیک و پایان انعطاف ناپذیری قیمت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − شش =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi