دانلود ترجمه مقاله طراحی برند ها و مدیریت سیاست های سازمانی: مطالعه موردی

عنوان فارسی :

طراحی برند ها و مدیریت سیاست های سازمانی: یک مطالعه موردی کیفی از ایجاد برند کارفرمایان

عنوان انگلیسی :

Designing brands and managing organizational politics: A qualitative case study of employer brand creation

کلمات کلیدی :

  برندینگ کارفرمایان؛ مطالعه عملی؛ مدیریت منابع انسانی؛ پیچیدگی مدیریتی

درسهای مرتبط : برندینگ
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 34
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. دیدگاه های عملی بر اساس تخصیص برندینگ کارفرما 3. مطالعه موردی سازمانی و روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری 7. محدودیت های تحقیق و تحقیقات آتی

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study explores intra-organizational processes and structures within the creation of an employer brand. Drawing on a practice perspective that analytically differentiates between practitioners, praxis, and practices, we present a qualitative case study of an employer branding project in a large industrial company. Our theorized account of the case demonstrates the managerial complexities and dynamics of employer brand creation. Based on a detailed content analysis, we identify three distinct sets of activities of employer brand creation: (1) defining and demarcating employer branding, (2) developing and maintaining cooperation within employer brand creation, and (3) confirming and contesting management ideas and structures beyond employer branding. Our study contributes to employer branding research by highlighting how employer brand creation is entangled within strategic, functional design of an employer brand and managing organizational power relations and differing interests. Furthermore, this study particularly emphasizes the emerging character of employer branding and the impact of an established social infrastructure within employer brand creation.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مطالعه به بررسی فرآیندهای درون سازمانی و ساختارهای ایجاد نام تجاری کارفرمایان می پردازد. بر اساس یک دیدگاه عملی که از نظر تحلیلی بین دست اندرکاران، رویه ها و شیوه ها تفاوت می کند، یک مطالعه موردی کیفی روی تخصیص برندینگ کارفرما در یک شرکت بزرگ صنعتی ارائه می شود. محاسبات نظری انجام شده در این مورد نشان دهنده پیچیدگی های مدیریتی و پویایی ایجاد برند کارفرما است. بر اساس یک تجزیه و تحلیل محتوایی دقیق، سه زیر مجموعه متمایز از فعالیت های ایجاد نام تجاری کارفرمایان شناسایی می شود: (1) تعریف و محدود کردن برندینگ کارفرمایان؛ (2) توسعه و حفظ همکاری در ایجاد برند کارفرمایان؛ و (3) تایید و بحث در خصوص نام تجاری و ساختار ورای برندینگ کارفرمایان. مطالعه ما به تحقیقات آتی در زمینه انتخاب برندینگ کارفرمایان کمک می کند تا نشان دهد چگونه ایجاد برند کارفرمایان با طراحی استراتژیک و عملیاتی نام تجاری کارفرمایان و مدیریت روابط قدرت سازمانی و منافع متفاوتی در تعامل است. علاوه بر این، این مطالعه به صورت ویژه روی ویژگی های ایجاد برندینگ کارفرمایان و تأثیر یک زیر ساخت اجتماعی پایدار در ایجاد برند کارفرمایان تأکید دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است .

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله طراحی برند ها و مدیریت سیاست های سازمانی: مطالعه موردی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + پنج =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.