دانلود ترجمه مقاله برند سازی شهری در پایتخت های اروپائی

عنوان فارسی

برند سازی شهری در پایتخت های اروپائی: آنالیزی از دیدگاه ناظر

عنوان انگلیسی

City branding in European capitals: An analysis from the visitor perspective

کلمات کلیدی :

  برندسازی شهری؛ ارزش ویژه برند؛ پایتخت های اروپائی؛ حداقل مربعات جزئی؛ شاخص

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی؛ مدیریت جهانگردی و گردشگری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 121
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
34,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی منابع 2.1. برند و برندسازی شهری 2.2. اندازه گیری ارزش ویژه برند 2.3. ارزش ویژه برند: سوابق و عواقب آن 2.3.1. نگرش ها در جهت برند به عنوان یک سابقه ای از ارزش ویژه برند 2.3.2. تصویر برند به عنوان سابقه ارزش ویژه برند 2.3.3. ترجیح برند به عنوان نتیجه ارزش ویژه برند 2.3.4. روابط میان مفاهیم تحقیقاتی 2.4. شاخص های رتبه بندی 3. روش تحقیق 3.1. فرایند نمونه برداری 3.2. مقیاس های اندازه گیری 3.3. تکنیک های آنالیز داده 3.4. توسعه شاخص برندسازی شهری 4. نتایج مطالعه و بحث و بررسی 5. نتیجه گیری ها و پیامدها 5.1. نتیجه گیری از دیدگاه نظری و تجربی 5.2. عواقب مدیریتی 5.3. محدودیت ها و تحقیقات آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف از این مطالعه، آنالیز کاربرد برندسازی شهری در پنج پایتخت اروپائی – لندن، پاریس، برلین، رم و مادرید – با استفاده از یک مدل اندازه گیری به منظور ارتباط دادن ارزش ویژه برند با سوابق و پیامدهای آن می باشد. مدل اندازه گیری و مدل ساختاری از طریق حداقل مربعات جزئی براورد شدند. در این مطالعه یک شاخص به نام شاخص برندسازی شهری (CBI) طراحی شده که به منظور تعیین و مقایسه کیفیت برند پنج پایتخت اروپائی انتخابی توسعه یافت. یافته های ما نشان داد که ارزش ویژه برند پایتخت های اروپایی شامل آگاهی و کیفیت درک شده یک شهر به عنوان مقصد و تاثیر نگرش بر برند و تصویر برند می باشد. شاخص برند سازی شهری نشان دهنده وجود شکاف هایی میان پنج پایتخت در چهار ابعاد بوده که شامل ارزش ویژه برند می باشد. از آنجا که برندسازی شهری یک ابزار مفید برای پایتخت ها به منظور دستیابی به مزیت های رقابتی می باشد، نتایج این مطالعه می تواند امکان ارزیابی هر موقعیت رقابتی شهری را با توجه به رقبای آن ها برای نهادهای مدیریت شهری و شرکت ها و همچنین امکان طراحی استراتژی هایی برای هر پایتخت اروپایی را نیز فراهم آورد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The purpose of this study is to analyze the application of city branding in five European capitals – London, Paris, Berlin, Rome, and Madrid – using a measurement model to link brand equity to its antecedents and consequences. The measurement model and structural model are estimated through partial least squares. An index, designated the City Branding Index (CBI), is developed to quantify and compare the brand equity of the five European capitals selected. The findings show that the brand equity of the European capitals consists of the awareness and perceived quality of a city as a destination and the influence of attitude on the brand and brand image. The CBI reveals the existence of gaps among the five capitals in the four dimensions that compose brand equity. Because city branding is a useful tool for the capitals to gain competitive advantages, the results could allow city managing bodies and firms from the sector to evaluate each city's competitive position with regard to its competitors and to design strategies for each European capital.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 34,800 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله برند سازی شهری در پایتخت های اروپائی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi