دانلود ترجمه مقاله آیا مصرف کنندگان می توانند در مورد میکروبلاگ های برند متقاعد شوند

عنوان فارسی :

آیا مصرف کنندگان می توانند در مورد میکروبلاگ های برند متقاعد شوند؟ یک مطالعه تجربی

عنوان انگلیسی :

Can consumers be persuaded on brand microblogs? An empirical study

کلمات کلیدی :

  میکروبلاگ برند؛ تعهد جامعه؛ مشارکت؛ وفاداری برند؛ رسانه های اجتماعی؛ تجارت اجتماعی

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 115
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
34,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. زمینه های نظری 3. مدل تحقیق و توسعه فرضیات 4. روش تحقیق 5. تحلیل داده و نتایج 6. بحث و نتیجه گیری

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مطالعه براساس نظریه متقاعد سازی در متون روانشناسی اجتماعی، بررسی می ‌کند که چگونه شرکت‌ ها می ‌توانند از خدمات میکروبلاگینگ برای تاثیر گذاری بر مشارکت مشتریان و وفاداری برند استفاده کنند. ما مدل تحقیقاتی خود را با استفاده از یک نظرسنجی آنلاین در چین توسعه داده و به طور تجربی مورد آزمون قرار می دهیم. یافته‌ های ما نشان می‌ دهد که عوامل متقاعد کننده، از جمله کیفیت اطلاعات، مشابهت درک شده و اعتبار منبع، تعهد جامعه را افزایش می ‌دهند. مشابهت درک شده و اعتبار منبع اثرات سوگیری بر کیفیت اطلاعات را نمایش می دهد. تعهد جامعه بر مشارکت و وفاداری برند تاثیر می‌ گذارد که آن نیز تحت تاثیر مشارکت است. ما انتظار داریم که این تحقیق بتواند به مقالات موجود کمک کند و پیشنهادات عملی مهمی را در اختیار بازاریابان بگذارد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Building upon the persuasion theory in the social psychology literature, this study investigates how companies can use microblogging services to influence consumers’ participation and brand loyalty. We develop and empirically test our research model using an online survey in China. Our findings show that persuasion factors, including information quality, perceived similarity, and source credibility, increase community commitment. Perceived similarity and source credibility exhibit bias effects on information quality. Community commitment affects participation and brand loyalty, which is also influenced by participation. We expect that this research can contribute to the existing literature and provide marketers with important practical suggestions.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 34,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله آیا مصرف کنندگان می توانند در مورد میکروبلاگ های برند متقاعد شوند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =

مقالات ترجمه شده

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی