دانلود ترجمه مقاله نقش پارادوکس های عرضه و تقاضا در شرکت های بنگاه به بنگاه

عنوان فارسی

درک پارادوکس های عرضه و تقاضا و نقش آنها در شرکت های بنگاه به بنگاه (B2B)

عنوان انگلیسی

Understanding demand and supply paradoxes and their role in business-to-business firms

کلمات کلیدی :

  رابط عرضه و تقاضا؛ پارادوکس؛ فعالیت های عرضه و تقاضا؛ تحقیقات کیفی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 56
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. روش تحقیق 4. یافته ها و گزاره ها 5. بحث و بررسی و مفاهیم

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

در این مقاله، پارادوکس هایی که شرکت ها هنگام مدیریت فعالیت های عرضه و تقاضا با آنها مواجه می شوند و تخصص مقابله مدیران با این پارادوکس ها و ارتقاء آنها را مورد بررسی قرار می دهیم. با پیروی از یک رویکرد پژوهشی اکتشافی و براساس تحلیل مصاحبه ها با مدیران اجرایی، اسناد از 19 شرکت تجاری به تجاری (B2B) و مشاهدات از آنها، گزاره های زمینه سازی شده به صورت تجربی را ایجاد می کنیم. ابتدا سه پارادوکس عرضه و تقاضای عمده را پیدا و تبیین می کنیم که عبارتند از: همکاری-رقابت، هماهنگی-تعارض و تلفیق-تفکیک. سپس براساس مکانیزم های مدیریتی که شرکت های B2B برای پاسخ به این پارادوکس ها بکار می گیرند، بحث را وسعت می دهیم. متوجه می شویم که شرکت های B2B که پارادوکس های عرضه و تقاضا را درک می کنند، متوازن سازی می کنند و تقویت می کنند، به مشارکت مساعی (همکاری) بیشتری بین فعالیت های عرضه و تقاضا دست پیدا می کنند و از هر دو رویکرد عرضه و تقاضا به عنوان اصول هدایت کننده تمام شمول برای استراتژی خود بهره می گیرند. مطالعه ما بازاریابی B2B و استراتژی بازاریابی را با کشف ماهیت و نقش پارادوکس هایی که روابط بین فعالیت های عرضه و تقاضا را شکل می دهند، توضیح می دهد. در انجام چنین کاری، همچنین یک شرح تجربی از ناهمخوانی بین تئوری و اجرای تلفیق عرضه و تقاضا، ارائه می شود. مقدمه: کارکردهای بازاریابی و مدیریت زنجیره تامین (SCM) شرکت ها، با چالش توسعه همزمان سیستم های عرضه و تقاضای کارآمد و موثر مواجه می شوند، زیرا فعالیت های عرضه و تقاضا مسیرهای مختلفی برای خلق ارزش برای مشتریان و شرکت ها اتخاذ می کنند. علیرغم پیشرفت های عمده در فنآوری و صلاحیت مدیریتی، رویکردهای ناهماهنگ برای فعالیت های عرضه و تقاضای شرکت و کشش ها بین این فعالیت ها همچنان یک مسئله عملی مشکل و خطرناک می باشند (تیت، مولنکوپف، استانک و دا سیلوا، 2015).

نمونه متن انگلیسی مقاله

In this paper, we explore paradoxes firms face when managing demand and supply activities and managers' experience of coping with and transcending these paradoxes. Following an exploratory research approach and based on the analysis of interviews with executive managers, documents from, and observations of 19 business-to-business (B2B) firms, we develop empirically grounded propositions. We first find and explain three major demand and supply paradoxes, namely collaboration-competition, concord-conflict, and integration-differentiation. We then expand on the handling mechanisms B2B firms employ to respond to these paradoxes. We find that B2B firms that understand, balance, and transcend demand and supply paradoxes achieve greater synergy between demand and supply activities and leverage both demand and supply approaches as overarching guiding principles for their strategy. Our study informs B2B marketing and marketing strategy by exploring the nature and role of paradoxes that shape the relationships between demand and supply activities. In doing so, it also offers an empirical account of the discrepancy between the theory and practice of demand and supply integration. Introduction: Firms' marketing and supply chain management (SCM) functions face the challenge of developing simultaneously efficient and effective demand and supply systems, as demand and supply activities take different routes to creating value for customers and firms. Despite the major advances in technology and managerial competence, the fragmented approaches to and tensions between firms' demand and supply activities continue to be a grave practical problem (Tate, Mollenkopf, Stank, & da Silva, 2015).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله نقش پارادوکس های عرضه و تقاضا در شرکت های بنگاه به بنگاه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − شش =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi