دانلود ترجمه مقاله تخریب ساختاری روش ارزش آفرینی در کارآفرینی اجتماعی
عنوان فارسی |
تخریب ساختاری روش ارزش آفرینی در زمینه کارآفرینی اجتماعی |
عنوان انگلیسی |
Deconstructing the Way in which Value Is Created in the Context of Social Entrepreneurship |
کلمات کلیدی : |
  ارزش؛ ارزش آفرینی؛ کارآفرینی اجتماعی |
درسهای مرتبط | کارآفرینی اجتماعی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 | نشریه : Wiley |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 145 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
مقدمه ارتباط ارزش و آثار BM با تحقیقات SE روش یافته ها بحث و تحقیقات آینده نتیجه گیری
براساس آثار موجود، هسته دانش کارآفرینی اجتماعی (SE)در حالت توسعه است و بنابراین، مشارکت مهمی در تعاریف نظری و مشخصات ضروری دارد. با این حال، قبل از تجربه و درک کامل SE، نیاز به بررسی مسائل نظری بیشتری است. بویژه، محققین در آثار نشان می دهند که تقریبا تمام محققین در مطالعات مفهومی و تجربی از عبارت "ارزش" استفاده کرده اند ولی به جای تعریف یا تجزیه و تحلیل مفاهیم و مولفه های آن، ظاهرا ابعاد ارزش را پذیرفته اند. این مقاله از ساختار ارزش و ابعاد چندوجهی خود برای تخریب ساختاری روش ارزش آفرینی در زمینه SE استفاده می کند. محققین بیان می دارند که تحلیل مبتنی بر ارزش آفرینی، کسب ارزش و اشتراک ارزش چشم اندازهای مهمی در زمینه خاص بودن تحقیقات SE ارائه کرده و نظریه های آینده را تسهیل می کند. محققین از طریق چشم انداز مفهومی مربوط به مفاهیم اصلی استخراج ارزش، از آثار مرتبط با نظریه ارزش و مدل کسب و کار، به تجزیه و تحلیل و طبقه بندی مطالعات و ارائه منابع عملی می پردازند. محققین درباره پدیده بحث کرده و چارچوب یکپارچه ای ارائه می دهند که درک شفاف از فرایند ارزش آفرینی اجتماعی را تسهیل کرده و زمینه های تحقیقی آینده را بعنوان راههای توسعه نظریه مرتبط با ارزش آفرینی، مولفه های اصلی و جریانات آن ارائه می دهند.
According to existing literature, the core of social entrepreneurship (SE) knowledge is evolving and, as such, it has made important contributions to theoretical definitions and essential characterizations. However, more theoretical issues need to be addressed before the SE field can be fully explained and understood. In particular, the authors observe in the literature that, within empirical or conceptual studies, almost all authors use the term ‘value’, but seemingly assume the dimensions of value rather than define or analyse its connotations and components. This paper uses the value construct and its multi-faceted dimensions to deconstruct the way in which value is created in the SE context. The authors argue that an analysis based on value generation, value capture and value sharing provides important insights into the specificity of SE research and can facilitate future theorizing. Through the conceptual lens of this central concept of value emanating from value theory and business model literature, the authors abductively analyse and classify the studies, providing a practical resource. The authors discuss the phenomenon, presenting an integrative framework that facilitates a clearer understanding of the social value creation process nd suggest future research areas as openings for theory development in relation to value creation, its main components and flows.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.