دانلود پایان نامه خلق ارزش شرکت: دخیل کردن مشتریان در فرآیند خلق ارزش (VC)

عنوان فارسی

خلق ارزش شرکت؛ دخیل کردن مشتریان در فرآیند خلق ارزش (VC): مطالعه موردی Prolog KB Örebro (یک شرکت متخصص در خدمات توزیع)

عنوان انگلیسی

Company Value Creation; Getting Customers Involved while in the Process of Value Creation (VC). A Case Study of Prolog KB Örebro (A company specialised in distribution services)

کلمات کلیدی :

  خلق ارزش؛ خلق ارزش برای مشتری؛ رضایت مشتری؛ لجستیک؛ توزیع؛ مطالعه موردی

رشته های مرتبط مدیریت بازرگانی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 52 دانشگاه : Linnaeus University
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 49
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
399,000 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "خلق ارزش شرکت؛ دخیل کردن مشتریان در فرآیند خلق ارزش (VC): مطالعه موردی Prolog KB Örebro (یک شرکت متخصص در خدمات توزیع)" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت بازرگانی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. مواد تجربی 5. نتیجه گیری، مشارکت ها، محدودیت ها و تحقیقات بیشتر

ترجمه چکیده

چکیده – در اقتصاد مدرن امروز، سازمان ها شدیداً به دنبال رسیدن به سطح بالاتری از رقابت پذیری هستند. مجموعه مقالات بیان می کنند که یکی از کارآمدترین روش ها برای فراهم کردن نیازهای مشتریان برآورده کردن نیازهای مشتری با فراهم کردن نیازها و خواسته هایش است. خلق ارزش مشتری عمدتاً هنگامی مطرح می شود که مشتری از محصولات و خدمات، خشنود و راضی است و تاثیر زیادی بر خلق یک تصویر مثبت در ذهن مشتری در مورد شرکت دارد. مثلی هست که می گوید «مشتری ارباب است»، به ما این درک را می دهد که شرکت ها باید تلاش کنند که با مشتریان بیشتر به عنوان شخص رفتار کنند نه به عنوان شی، اگر می خواهند موقعیت قابل توجهی در بازار رقابتی داشته باشند. تا آنجا که مجموعه مقالات اذعان کرده اند، این امر برای شرکت هایی است که آنرا اجرایی کنند. در هر بخش از شرکت درست مثل صنعت لجستیک، هدف شرکت نشان دادن برتری و مزیت به نحو منحصربفرد برای همه خدماتی که به جامعه ارائه می دهند می باشد و در نتیجه به دنبال این هستند که جامعه بخصوص مشتریان و همچنین شرکت هر دو از رابطه ای که دارند، راضی باشند. در این تحقیق، به بررسی این موضوع می پردازیم که چگونه شرکت ها مشتریانشان را در فرآیند خلق ارزش دخیل می کنند. یک روش کیفی استفاده شد که در آن مصاحبه هایی از تعدادی از کارکنان شرکت Prolog (یک شرکت توزیع متخصص در توزیع عمدتاً روزنامه، مجله و امانات پستی) که مطالعه موردی ما بود، انجام شد. نتیجه گیری و مشارکت ادبی ما این است که یکی از مواردی که در این مطالعه موردی مشاهده کردیم این است که یکی از روش های خلق ارزش با فهمیدن این است که مشتریان چه کسانی هستند (گروه سنی) و استراتژی های نوآورانه ای را طراحی کنند که همسو با نیازهای آنها باشند.

چکیده انگلیسی

In today’s modern economy, organisations strive greatly at attaining a higher level of competitiveness. Literature suggests that one of the most efficient ways is to provide to customers what they need and or want in other words satisfy the customer by providing to them their needs and wants. Customer value creation is mostly expressed when the customer is happy and content with the company’s products and services which goes a long way to create a positive image in the mind of the customer about the company. ‘‘As the saying goes the customer is the king’’ gives us an understanding that companies should strive to treat their customers more as subjects and not as objects if they aim at keeping a remarkable position in the competitive market. In as much as literature has acknowledged this, it is left for the companies to put it into practice. In every sector of the company just like in the logistic industry, companies’ aim is to stand out in a unique way in whatever services they render to the society thereby striving that the society especially customers as well as the company are both satisfied with the relationship they both share. In this piece of work, we will be looking at how companies engage their customers when in the process of Value creation. A Qualitative method was used where interviews were carried out from some staffs of Prolog (A Distribution company specialised in the distribution of mostly news papers, magazines and parcels) which was our case study. In our conclusion and contribution, one of the things we noticed from the case study that one of the ways value can be created is by knowing who your customers are (age group) and bringing up innovative strategies that align with their needs

توضیحات

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 399,000 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پایان نامه خلق ارزش شرکت: دخیل کردن مشتریان در فرآیند خلق ارزش (VC)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi