دانلود ترجمه مقاله سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRMS) در محیط مراقبت از سلامت

عنوان فارسی

سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRMS) در محیط مراقبت از سلامت: مروری سیستماتیک بر مقالات

عنوان انگلیسی

Customer relationship management systems (CRMS) in the healthcare environment: A systematic literature review

کلمات کلیدی :

  مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)؛ مدیریت ارتباط با بیمار (PRM)؛ محیط مراقبت از سلامت؛ صنعت مراقبت از سلامت؛ فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 94
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش تحقیق و استراتژی 3. نتایج بررسی سیستماتیک 4. بحث و بررسی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک فناوری نوآورانه است که به دنبال بهبود رضایت، وفاداری و سودآوری مشتری با دستیابی، توسعه و حفظ روابط و تعاملات موثر مشتری با ذینفعان است. تحقیقات متعددی در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری صورت گرفته و پیشرفت های قابل توجهی در چندین حوزه مانند ارتباطات تلفنی، بانکداری و تولید به دست آمد، اما تحقیقات مربوط به محیط مراقبت بهداشتی بسیار محدود است. اهداف این بررسی سیستماتیک، دسته بندی، خلاصه بندی، ترکیب و ارزیابی تحقیقات مربوط به CRM در محیط مراقبت بهداشتی، با در نظر گرفتن عدم وجود تحقیقات جامع و منسجم و اطلاعات متفاوت در این زمینه می باشد. پایگاه های داده متعددی به منظور انجام یک پژوهش جامع از مطالعاتی که به ارزیابی CRM در محیط مراقبت بهداشتی (از جمله بیمارستان ها، کلینیک ها، مراکز پزشکی و خانه های پرستاری) می پردازد، مورد استفاده قرار گرفت. آنالیز و ارزیابی 19 مطالعه انتخابی بیانگر سه دسته اصلی تحقیقات است: 1) CRM اجتماعی، 2) اجراء CRMS و 3) اتخاذ CRMS با نتایج مثبت برای CRM در هر دو شرایط رابطه بیماران با بیمارستان، رضایت، درمان پزشکی / نتایج و توانمندی و عملیات پزشکی بیمارستان ها، بهره وری، هزینه، عملکرد، کارایی و کیفیت خدمات. این اولین بررسی سیستماتیک به منظور تلفیق جامع و خلاصه سازی شواهد تجربی از اطلاعات تحقیقاتی CRM (کمی، کیفی و ترکیبی) در محیط مراقبت بهداشتی است. نتایج ما نشان داد که شکاف های قابل توجهی در دانش استفاده از CRM در محیط مراقبت بهداشتی وجود دارد. بنابراین، نیاز به انجام تحقیقات بیشتر با تمرکز بر روی بررسی 1) دیگر عوامل بالقوه مانند ویژگی های بیمار، فرهنگ (هر دوی بیمار و بیمارستان)، مدیریت دانش، اعتماد، امنیت و حریم خصوصی برای اجراء و اتخاذ CRM و 2) دیگر دسته های CRM مانند CRM موبایل ((mCRM و داده کاوی CRM است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Customer relationship management (CRM) is an innovative technology that seeks to improve customer satisfaction, loyalty, and profitability by acquiring, developing, and maintaining effective customer relationships and interactions with stakeholders. Numerous researches on CRM have made significant progress in several areas such as telecommunications, banking, and manufacturing, but research specific to the healthcare environment is very limited. This systematic review aims to categorise, summarise, synthesise, and appraise the research on CRM in the healthcare environment, considering the absence of coherent and comprehensive scholarship of disparate data on CRM. Various databases were used to conduct a comprehensive search of studies that examine CRM in the healthcare environment (including hospitals, clinics, medical centres, and nursing homes). Analysis and evaluation of 19 carefully selected studies revealed three main research categories: (i) social CRM ‘eCRM’; (ii) implementing CRMS; and (iii) adopting CRMS; with positive outcomes for CRM both in terms of patients relationship/communication with hospital, satisfaction, medical treatment/outcomes and empowerment and hospitals medical operation, productivity, cost, performance, efficiency and service quality. This is the first systematic review to comprehensively synthesise and summarise empirical evidence from disparate CRM research data (quantitative, qualitative, and mixed) in the healthcare environment. Our results revealed that substantial gaps exist in the knowledge of using CRM in the healthcare environment. Future research should focus on exploring: (i) other potential factors, such as patient characteristics, culture (of both the patient and hospital), knowledge management, trust, security, and privacy for implementing and adopting CRMS and (ii) other CRM categories, such as mobile CRM (mCRM) and data mining CRM.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRMS) در محیط مراقبت از سلامت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 14 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi