دانلود ترجمه مقاله استفاده از تحلیل کسب و کار در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
عنوان فارسی |
استفاده از تحلیل کسب و کار در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): شبکه ای منطقی از صلاحیت IT تا عملکرد CRM |
عنوان انگلیسی |
Business analytics use in CRM: A nomological net from IT competence to CRM performance |
کلمات کلیدی : |
  تحلیل کسب و کار؛ قابلیت پویا؛ قابلیت مدیریت داده؛ قابلیت پاسخگویی به مشتری؛ مدیریت ارتباط با مشتری |
درسهای مرتبط | مدیریت ارتباط با مشتری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 82 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری: قابلیت پویا 3. مدل تحقیق و فرضیات 4. روش ها 5. نتایج 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری
تحلیل تجاری (BA) در شرایطی که کسب و کار به سرعت در حال تغییر است، به طور فزاینده ای اهمیت می یابد. یک چالش تحقیق این است که استفاده از BA به طور کامل درک نشده است. ما با استفاده از یک مدل تجربی با تأکید بر کاربرد BA در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، از منظر قابلیت های دینامیک و پویا با این چالش مقابله می کنیم. بر اساس 170 نمونه از نظرسنجی در سطح شرکت، ما ارتباط اسمی ای از صلاحیت IT با عملکرد CRM را تحلیل می کنیم. نتایج نشان می دهد توانایی مدیریت داده به طور کامل میان صلاحیت IT و استفاده از BA واسطه است، در حالی که توانایی پاسخگویی مشتری تا حدی در استفاده از BA و عملکرد CRM میانجی گرایانه است. مقدمه: سازمان های معاصر برای به دست آوردن مزیت رقابتی در شرایطی که تجارت به سرعت در حال تغییر است، تجزیه و تحلیل تجاری (BA) را اتخاذ کرده اند (گاز 2014، ام سی فی و برینجولفسون 2012، پاپوبک، هکنی، تاسابحی و کاستلی 2016). BA ، بنگاهها را قادر می سازد تا نه تنها از طریق تصمیم گیری مبتنی بر داده، فرآیندهای تجاری داخلی را بهتر درک کنند بلکه با تقویت مدیریت، ارتباط با مشتری، فرصت ها و تهدیدات بازار را نیز حس کنند (کیران 2013). BA همچنان برای تعدادی از سازمان ها اولویت اصلی است و وعده BA جذب طرفداران بسیار است (ایشیک و جونز و سیدوراوا 2013، وهوف و کوج و واک 2016). اگرچه BA یکی از مهمترین فناوری ها برای تیزبینی نوآوری است (چین، چیانگ و استوری 2012)، تعداد قابل توجهی از پیاده سازی های BA ناموفق بوده و پذیرندگان هنوز هم برای به دست آوردن مزایای مناسب تلاش می کنند (ایشیک و همکاران 2013، رانسبوثام، کیرون و پرنتایس 2016، اسچیک، فرولیک و آریاچاندار 2011). با این حال ، دلایل شکست در پذیرش BA به طور کامل در مقالات مورد بررسی قرار نگرفته است.
Business analytics (BA) becomes increasingly important under rapidly changing business environment. A research challenge is that BA use is not fully understood. We tackle this challenge from the perspective of dynamic capability by using an empirical model with the emphasis on BA use in customer relationship management (CRM). Based on 170 samples from firm-level survey, we analyze the nomological linkage from IT competence to CRM performance. The results show data management capability fully mediates between IT competence and BA use, while customer response capability partially mediates between BA use and CRM performance. Introduction: Contemporary organizations have adopted business analytics (BA) to gain competitive advantage under rapidly changing business environment (Goes, 2014; McAfee & Brynjolfsson, 2012; Popovič, Hackney, Tassabehji, & Castelli, 2016). BA enables firms not only to better understand internal business processes through data-driven decision making but also to sense market opportunities and threats by strengthening customer relationship management (Kiron, 2013). BA continues to be a top priority for a number of organizations and the promise of BA is attracting many followers (Işık, Jones, & Sidorova, 2013; Verhoef, Kooge, & Walk, 2016). Although BA is one of the most essential technologies to sharpen innovation (Chen, Chiang, & Storey, 2012), considerable number of BA implementations have failed and the adopters still struggle to obtain the suitable benefits (Işık et al., 2013; Ransbotham, Kiron, & Prentice, 2016; Schick, Frolick, & Ariyachandra, 2011). However, the reasons of the failures of BA adoption have not been fully explored in the literature.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.