دانلود ترجمه مقاله تاثیر عدالت مبتنی بر مشتری روی رفتارهای مشتری مداری
عنوان فارسی |
تاثیر عدالت ابتکاری مشتری روی رفتارهای مشتری محور |
عنوان انگلیسی |
The effect of customer-initiated justice on customer-oriented behaviors |
کلمات کلیدی : |
  عدالت بین فردی؛ عدالت اطلاعاتی؛ تناسب کارمند – مشتری؛ خودکارآمدی؛ رفتارهای مشتری محور |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 59 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. تئوری 3. فرضیات 4. روش و آنالیز 5. بحث و بررسی
پیامدهای مدیریتی: این تحقیق شواهدی را ارائه می دهد که عدالت آغاز شده توسط مشتری (در شکل عدالت بین فردی و عدالت اطلاعاتی) بر تناسب مشتری – کارمند، خود کارآمدی، و در نهایت – رفتارهای مشتری محور، تاثیر می گذارد. همانطور که FLE ها درک می کنند که یک رفتار منصفانه را دریافت کرده اند، نیاز به اطلاعاتی از سوی مشتریان برای انجام شغل خود و افزایش تناسب مشتری – کارمند دارند (و به میزان کمتر، خود کارآیی). اگر چه ممکن است که مدیران زیادی نتوانند در مورد شخصیت هایی که مشتریان با آنها سروکار دارند و تعاملات فروش، کاری انجام بدهند اما مدیران ممکن است با FLEs برای ایجاد محیطی، کار کنند که مشتریان را تشویق به ارائه عدالت بین فردی کند. به عنوان مثال، آموزش برای اینکه چگونه گفتگوهای FLEs با مشتریان به روشی باشد که یک تبادل مثبت را ارائه بدهد می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یک سازمان فروش / خدمات همچنین ممکن است آموزش در هنر گوش دادن به مشتریان برای FLE ها و تامین نیازهای مشتریان را ارائه بدهد. علاوه بر این، عدالت اطلاعاتی می تواند به آسانی با آموزش FLEs به طور موثر برای درخواست اطلاعات لازم یا با ارائه دانش پیشرفته دانش مشتریان در مورد اطلاعات مورد نیاز برای بهترین راه حل مشکلات آنها یا اقناع نیازهای آنها، افزایش یابد ( هامبرگ و همکاران، 2009). در برخی موارد، یک چک لیست ساده به مشتریان ارائه شده که ممکن است تصورات حاصل از عدالت اطلاعاتی تشکیل شده توسط FLEs را افزایش دهد. نتایج به طور کلی نشان می دهد که FLE هایی با خودکارامدی بالا، رفتارهای مشتری محور را با فراوانی بیشتری در مقایسه با همتایان خود با یک خودکارآمدی پایین بدون درنظر گرفتن تناسب مشتری – کارمند، تحقق می بخشند ( شکل 2 را ببینید ). پس از آن، یک پیامد اضافی آن است که مدیران نیاز به تمرکز بر روی توسعه خودکارآمدی FLE، به عنوان یک پیش برنده مهم رفتارهای مشتری محور دارند.
Managerial implications: This research provides evidence that customer-initiated justice (in the form of interpersonal justice and informational justice) influences employee-customer fit, self-efficacy, and – ultimately – their customer- oriented behaviors. As FLEs perceive that they are being treated fairly and are being provided the information they need from customers to do their jobs, employee-customer fit (and, to a lesser extent, their self-efficacy) increases. Although there may not be much that managers can do about the personalities that customers bring with them to service and sales interactions, managers may work with FLEs to create an environment that encourages customers to present interpersonal justice. As an example, training can be employed to teach FLEs how to initiate conversations with customers in ways that encourage a positive exchange. A sales/service organization may also provide training in the art of listening to customers for FLEs and in getting customers to open up about their needs. Further, informational justice might easily be enhanced by training FLEs to effectively ask for the necessary information or by providing customers advanced knowledge about the information needed to best solve their problems or satisfy their needs (Homburg et al., 2009). In some cases, a simple checklist provided to customers might heighten the resulting perceptions of informational justice formed by FLEs. The results generally suggest that FLEs with a high self-efficacy perform customer-oriented behaviors with greater frequency than do their counterparts with a low self-efficacy, regardless of employee-customer fit (see Fig. 2). An additional implication, then, is that managers need to focus on developing FLE self-efficacy, as it is an important driver of customer- oriented behaviors.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 14 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.