دانلود ترجمه مقاله مدیریت بحران برای جلوگیری از آسیب رسیدن به اعتبار شرکت ها: مورد بحران زنجیره

عنوان فارسی

مدیریت بحران برای جلوگیری از آسیب رسیدن به اعتبار شرکت ها: مورد بحران زنجیره خرده فروشی در کشورهای بالتیک

عنوان انگلیسی

Crisis management to avoid damage for corporate reputation: the case of retail chain crisis in the Baltic countries

کلمات کلیدی :

  مدیریت بحران؛ اعتبار شرکت؛ زنجیره خرده فروشی

درسهای مرتبط مدیریت بحران
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2014 تعداد رفرنس مقاله : 10
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش 3. نتایج 4. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله مدیریت بحران را در رابطه با تأثیر آن روی اعتبار شرکت مورد آنالیز قرار داده است. این مقاله، آنالیز های تئوریک اقدامات مدیریت بحران را ارائه داده که در زمینه جلوگیری از آسیب ها برای اعتبار شرکت سهیم هستند. تحقیقات تجربی این مقاله، آنالیز موردی مدیریت بحران ماکسیمای زنجیره خرده فروشی را در کشورهای بالتیک ارائه داده است. اگرچه ماکسیمای زنجیره خرده فروشی یک سری خطاها را در طول بحران ایجاد می کند، با این حال، بحران به طور کلی و به طور مناسبی مدیریت می گردد بنابراین این مورد می تواند دیدگاه های ارزشمندی را در مورد نحوه مدیریت بحران به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به اعتبار شرکت ارائه دهد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This paper analyses crisis management in relation to its effect on corporate reputation. It provides theoretical analysis of crises management actions that contribute to avoid damage for corporate reputation. Empirical research of the paper provides case analysis of retail chain “Maxima” crisis management in the Baltic countries. Even though retail chain “Maxima” has made several mistakes during crisis, in general crisis was managed properly so this case provides valuable insights how preventable crises should be managed to avoid damage for corporate reputation.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله مدیریت بحران برای جلوگیری از آسیب رسیدن به اعتبار شرکت ها: مورد بحران زنجیره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi