دانلود ترجمه مقاله مدیریت بحران برای جلوگیری از آسیب رسیدن به اعتبار شرکت ها: مورد بحران زنجیره
عنوان فارسی |
مدیریت بحران برای جلوگیری از آسیب رسیدن به اعتبار شرکت ها: مورد بحران زنجیره خرده فروشی در کشورهای بالتیک |
عنوان انگلیسی |
Crisis management to avoid damage for corporate reputation: the case of retail chain crisis in the Baltic countries |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت بحران؛ اعتبار شرکت؛ زنجیره خرده فروشی |
درسهای مرتبط | مدیریت بحران |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2014 | تعداد رفرنس مقاله : 10 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. روش 3. نتایج 4. نتیجه گیری
چکیده – این مقاله مدیریت بحران را در رابطه با تأثیر آن روی اعتبار شرکت مورد آنالیز قرار داده است. این مقاله، آنالیز های تئوریک اقدامات مدیریت بحران را ارائه داده که در زمینه جلوگیری از آسیب ها برای اعتبار شرکت سهیم هستند. تحقیقات تجربی این مقاله، آنالیز موردی مدیریت بحران ماکسیمای زنجیره خرده فروشی را در کشورهای بالتیک ارائه داده است. اگرچه ماکسیمای زنجیره خرده فروشی یک سری خطاها را در طول بحران ایجاد می کند، با این حال، بحران به طور کلی و به طور مناسبی مدیریت می گردد بنابراین این مورد می تواند دیدگاه های ارزشمندی را در مورد نحوه مدیریت بحران به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به اعتبار شرکت ارائه دهد.
This paper analyses crisis management in relation to its effect on corporate reputation. It provides theoretical analysis of crises management actions that contribute to avoid damage for corporate reputation. Empirical research of the paper provides case analysis of retail chain “Maxima” crisis management in the Baltic countries. Even though retail chain “Maxima” has made several mistakes during crisis, in general crisis was managed properly so this case provides valuable insights how preventable crises should be managed to avoid damage for corporate reputation.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.