دانلود ترجمه مقاله تصویر و اعتبار شرکت و تاثیر آن بر عملکرد و تعهد کارکنان

عنوان فارسی

پیشینه های تصویر و اعتبار شرکت و تاثیر آن بر عملکرد و تعهد کارکنان: نقش تعدیل کننده CSR

عنوان انگلیسی

The Antecedents of Corporate Reputation and Image and Their Impacts on Employee Commitment and Performance: The Moderating Role of CSR

کلمات کلیدی :

  اعتبار شرکت؛ ارتباطات؛ فرهنگ؛ تعهد سازمانی؛ تصویر؛ CSR و عملکرد فردی

درسهای مرتبط مدیریت منابع انسانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : Springer
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 136
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه تحقیق و توسعه فرضیات 3. روش 4. یافته ها و بحث و بررسی 5. مشارکت ها 6. محدودیت ها و بررسی های آتی 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف این بررسی، شناسایی این است که چگونه فرهنگ و ارتباطات می تواند بر اعتبار شرکتی (CR) و وجهه شرکتی و تاثیر آنها بر نگرش و رفتار کارکنان، تاثیر گذار باشد، مانند تعهد سازمانی و عملکرد فردی. نقش تعدیل کننده ادراکات مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) نیز مورد تحلیل قرار گرفته است. این مقاله، یک مدل نظری را پیشنهاد می کند که این با استفاده از مدل سازی معادله ساختاری، تست شده است. در مجموع، 473 پرسشنامه معتبر از یک نمونه از کارکنان بزرگترین اتحادیه لبنیات در شرکت های مشارکتی در لیبریا، گردآوری شدند. نتایج روابط بین فرهنگ، ارتباطات و آبرو و تاثیر آنها بر وجهه، را تایید می کنند. علاوه بر آن، همچنین نشان می دهند که چگونه آبروی شرکتی بر تعهد تاثیر دارد و این در بهبود عملکرد فردی مشارکت دارد. ادراک در مورد شیوه های CSR می تواند روش درک از CR را افزایش دهد و پیوند بین کارکنان و سازمانشان را تقویت کند. این بررسی براساس داده های مقطعی گردآوری شده از یک اتحادیه از همکاران در صنعت شیر لبنیات، می باشد. این نتایج می توانند باعث افزایش توجه و علاقه به گسترش بررسی ها در این زمینه شود و نشان دهنده این باشد که چگونه شیوه های CSR یک زمینه جدید برای بررسی روابط آنها، ایجاد می کند. همچنین به بهبود اثربخشی استراتژی های مدیریت منابع انسانی کمک می کند و یک نقش مرکزی به CSR می دهد. این تحقیق نشان می دهد که چگونه سازمان های دخیل در نگرش ها و شیوه های مسئولانه، برای یافتن توازن مناسب بین سودآوری و خدمات به جامعه، با چالش مواجه می شوند. CR، تعهد و بهره وری را می توان تقویت کرد هنگامی که شرکت ها یک مشارکت بزرگتر با شیوه های مسئولانه اجتماعی، داشته باشند. مقدمه: در دهه های اخیر، تعداد قابل توجهی از محققان و متخصصان، بر تلاش بر درک اینکه چگونه کارکنان-از طریق تعامل خود با کارکنان دیگر- خود را به عنوان قسمتی از یک مجموعه در محیط کار خود شناسایی می کنند، متمرکز شده اند (باومن و اسکیتکا، 2012). در عین حال، کارکنان به عنوان بازیگران کلیدی برای اکثر سازمان ها در نظر گرفته شده اند (یانگ و دریفیلد، 2012؛ گیل، 2015). این ذیفنعان نقشی منحصربفرد ایفا می کنند، زیرا اینها به ذینفعان دیگر و به سازمان، مرتبط هستند. آنها قدرت و مشروعیت داخلی قابل توجهی برای تاثیر بر شرکت و نتایج حاصل شده دارند (لی و همکاران، 2013).

نمونه متن انگلیسی مقاله

The aim of this investigation is to identify how culture and communication may influence corporate reputation (CR) and corporate image and their impact on workers’ attitudes and behaviour, like organizational commitment and individual performance. The moderating role of the perceptions of corporate social responsibility (CSR) is also analysed. This investigation proposes a theoretical model tested using structural equation modelling. In total, 473 valid questionnaires were collected from a sample of employees of the biggest dairy union of co-operatives in Iberia. The results highlight the relationships between culture, communication and reputation and their influence on image. Furthermore, they show, as well, how corporate reputation impacts on commitment which contributes to improving individual performance. Perception of CSR practices may increase the way CR is perceived and boost the bonds between employees and their organization. This investigation is based on cross-sectional data collected from a union of cooperatives of the dairy milk industry. These results may raise the interest in deepening investigation in this field, showing how CSR practices create a new context to investigate these relationships. They can also help to improve the effectiveness of the human resources management strategies, giving a central role to CSR. This investigation shows how organizations involved in responsible attitudes and practices are challenged to find the right balance between making a profit and serving the community. CR, commitment and productivity may be strengthened when companies develop a bigger engagement with socially responsible practices. Introduction: Throughout the recent decades, a significant number of scholars and practitioners have been focusing on trying to understand how employees—through their interactions with other employees—identify themselves as part of a collective, within their work environment (Bauman and Skitka 2012). At the same time, employees have been regarded as key players for most organizations (Yang and Driffield 2012; Gill 2015). These stakeholders play a unique role, as they are relevant to other stakeholders and to the organization. They have significant power and internal legitimacy to influence the company and the achieved results (Lee et al. 2013).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تصویر و اعتبار شرکت و تاثیر آن بر عملکرد و تعهد کارکنان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − هفت =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi