دانلود ترجمه مقاله تاثیر CSR بر تصویر شرکت و رفتارهای شهروندی مشتری

عنوان فارسی

تاثیر CSR بر تصویر شرکت، رفتارهای شهروندی مشتری، و گرایش ارتباط بلند مدت با مشتریان

عنوان انگلیسی

The effect of CSR on corporate image, customer citizenship behaviors, and customers’ long-term relationship orientation

کلمات کلیدی :

  جهت گیری ارتباط بلند مدت؛ مسئولیت اجتماعی شرکت؛ تصویر شرکت؛ رفتار شهروندی مشتری

درسهای مرتبط مدیریت منابع انسانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 68
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه مفهومی و توسعه فرضیات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – با توسعه تاثیر اجتماعی شرکتی، فعالیت های مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی (CSR) به عنوان عامل حیاتی برای مدیریت شرکت در نظر گرفته شده است. نیاز به درک مشتریان از فعالیت های CSR برای سودآوری آینده شرکت وجود دارد. بنابراین، این مطالعه به بررسی اثر فعالیت های CSR چند بعدی بر تصویر مشتریان از شرکت، رفتار شهروندی مشتری (CCB) و جهت گیری رابطه بلند مدت (LRO) می پردازد. نتایج نشان داد که CSR (اقتصادی، اخلاقی، قانونی و بشردوستانه) دارای تاثیر مثبتی بر تصویر شرکت و رفتار شهروندی مشتری (ارائه توصیه، کمک به مشتریان دیگر و ارائه بازخورد) است. همچنین به نظر می رسد که رفتار شهروندی مشتری دارای تاثیر مثبتی بر LRO با شرکت هاست. این مطالعه پیامدهای تجربی برای شرکت با تایید اثر فعالیت های CSR به عنوان فاکتور اصلی در ایجاد روابط بلند مدت به عنوان هدف سازمان در صنایع خدمات غذایی را نیز ارائه می دهد. مقدمه: در محیط کسب و کار رقابتی امروزی، اهمیت مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی (CSR) قابل چشم پوشی نیست. رفتار مسئوولانه اجتماعی هماهنگ با انتظارات اقتصادی، اخلاقی و اجتماعی است (کونوور و میستر، 2008)، CSR به عنوان رفتار داوطلبانه در نظر گرفته شده و ارتباط نزدیکی با عملکرد شهروندان و تمایل آن ها به تحقق مسئولیت پذیری اجتماعی دارد. مشتریان انتظار دارند که شرکت بر اساس شیوه های اجتماعی یا زیست محیطی عمل کند. دستیابی به مسئولیت پذیری اجتماعی و اخلاقی به جای یک تاکتیک متفاوت برای دستیابی به مشروعیت سازمانی به یک انتظار تبدیل شده است. با جهانی شدن کسب و کار و توسعه تاثیر اجتماعی شرکتی، شرکت هایی که مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی را تحقق بخشیده اند، مزایای بلند مدت بیشتری را به دست می آورند (لیی و همکاران، 2013). گسترش درک و دانش مربوط به فعالیت های CSR باعث ایجاد انگیزه انجام فعالیت های CSR در میان شرکت ها به عنوان یک استراتژی رقابتی شده است. شرکت ها شیوه های CSR را در ایجاد تاکتیک مدیریتی برای بهبود سودآوری شرکت و تاکید بر ضرورت و اهمیت رفتارهای CSR در نظر می گیرند (پرز و رودریگز – بوسکو، 2015). مشتریان تمایل بیشتری به شرکت هایی که اقدام به تبلیغ فعال برنامه های CSR خود نسبت به شرکت های دیگر می کنند، دارند (تیان و همکاران، 2011). شیوه های CSR شرکت ها دارای تاثیر مثبتی بر تصویر و اعتبار آن ها ست و بیشترین افزایش را در سهم بازار نشان دادند (کیم و همکاران، 2017، پورتر و کرامر، 2006).

نمونه متن انگلیسی مقاله

With the expansion of corporate social impact, corporate social responsibility (CSR) activities have been regarded as a critical factor for corporate management. There is a need to understand customers’ perception of CSR activities for future corporate profitability. Thus, this study investigates the effect of multidimensional CSR activities on customers’ corporate image, customer citizenship behavior (CCB), and long-term relationship orientation (LRO). The results indicate that CSR (economic, ethical, legal, and philanthropic) had a positive effect on corporate image and on CCB (making recommendation, helping other consumers, and providing feedback). It also appears that CCB had a positive effect on LRO with firms. This study provides empirical implications for companies by verifying the effect of CSR activities as a focal factor in building long-term relationships as an organizational goal in the foodservice industry. Introduction: In today’s competitive business environment, the importance of corporate social responsibility (CSR) cannot be overstated. Socially responsible behavior is synchronized with a society’s economic, ethical, and moral expectations (O’Connor and Meister, 2008); CSR is regarded as voluntary and closely linked to corporate citizenship and willingness to fulfill its social responsibility. Customers expect a company to work on behalf of society or the environment. Living up to social and ethical responsibilities has become an expectation rather than a differentiating tactic to gain organizational legitimacy. With the globalization of business and the expansion of corporate social impact, companies that fulfill their corporate social responsibilities have gained a greater long-term advantage (Lee et al., 2013). The expanding perception and understanding of CSR activities have motivated CSR activities among firms as a competitive strategy. Companies regard CSR practice as central in establishing managerial tactics for improving corporate profitability and image with acknowledging the necessity and importance of CSR behaviors (Perez and Rodriguezdel- Bosque, 2015). Consumers are more favorable to companies that actively promote their CSR programs than to those that do not (Tian et al., 2011). Companies’ CSR practices have had a positive influence on their image and reputation, and they have seen the greatest increases in market share (Kim et al., 2017; Porter and Kramer, 2006).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر CSR بر تصویر شرکت و رفتارهای شهروندی مشتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi