دانلود ترجمه مقاله نوآوری، کارآفرینی و عملکرد رستوران

عنوان فارسی

نوآوری، کارآفرینی و عملکرد رستوران: یک مدل ساختاری مرتبه بالاتر

عنوان انگلیسی

Innovation, entrepreneurship, and restaurant performance: A higher-order structural model

کلمات کلیدی :

  نوآوری؛ عملکرد رستوران؛ کارآفرینی؛ هتلداری؛ معادله ساختاری حداقل مربعات جزئی؛ مدل سازی

درسهای مرتبط مدیریت کارآفرینی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 76
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب تئوریک 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری و مفاهیم 7. محدودیت ها و جهت گیری ها برای پژوهش های آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – با توجه به تئوری هایی از دیدگاه هتلداری، نوآوری و کارآفرینی این مقاله یک مدل ساختاری مرتبه بالاتر را با بررسی نوآوری در کسب و کار، خود کارآمدی کارآفرینان مالک (ESE)، و سرمایه انسانی در قالب محرک های عملکرد رستوران مورد آنالیز قرار داده است. آنالیز PLS-SEM به موضوع اقدامات نوآوری در رستوران و ESE مالکین پرداخته تا تاثیر مثبت عملکرد رستوران درک شود. علاوه بر این، شش بُعدESE با توسعه محصولات جدید و فرصت های بازاری، تاثیرات متفاوتی روی عملکرد رستوران داشته اند. در مقابل، سرمایه انسانی کارآفرینان با توجه به سطح تجارب کسب و کاری شان و آموزش های کارآفرینی، تأثیر زیادی روی عملکرد رستوران نداشته است. با این حال، سرمایه انسانی، عملکرد را به واسطه نوآوری و ESE به طور غیر مستقیم تحت تأثیر قرار داده است. یافته های این پژوهش موجب بهبود تئوری های مربوط به کارآفرینی و عملکرد رستوران شده و مفاهیم مهمی را برای مقامات صنعتی در توسعه بخش پایدار و موفق رستوران ارائه داده است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Drawing on theories from hospitality, innovation, and entrepreneurship, this study examines a higherorder structural model investigating business innovation, the owners' entrepreneurial self-efficacy (ESE), and human capital as drivers of restaurant performance. The theoretically derived model was tested on data from 198 cafe and restaurant owners in Australia. The PLS-SEM analysis found restaurant innovation activities and the owner's ESE to positively influence restaurant performance. Furthermore, the six ESE dimensions had varying effects on restaurant performance, with ‘Developing new product and market opportunities’ having the strongest effect. In contrast, the entrepreneur's ‘human capital’, representing their levels of business ownership experience and entrepreneurship/industry education, did not significantly affect restaurant performance. However, human capital indirectly affected performance through innovation and ESE. The findings of this study advance theories in restaurant entrepreneurship and performance and present important implications for industry authorities to develop a successful and sustainable restaurant sector.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله نوآوری، کارآفرینی و عملکرد رستوران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 8 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi