دانلود ترجمه مقاله نقش تصویر برند شرکت در روابط B2B ارائه دهندگان سرویس های لجستیک

عنوان فارسی

نقش تصویر برند شرکت در روابط B2B ارائه دهندگان سرویس های لجستیک در چین

عنوان انگلیسی

The role of corporate brand image for B2B relationships of logistics service providers in China

کلمات کلیدی :

  تصویر برند شرکتی؛ چین؛ نظریه فرآیند دوگانه؛ تصویر برند شرکت B2B؛ تصویر برند شرکت صنعتی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 128
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. برندهای لجستیک بین المللی در آسیا و چین 3. پیشینه مفهومی 4. توسعه فرضیات 5. روش ها 6. بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مطالعه به بررسی اهمیت استراتژیک تصویر برند شرکت B2B ارائه دهندگان برند شرکتی در چین که در حال ارائه خدمات ارسال بسته های پستی و حمل و نقل بین المللی هستند، می پردازد. با تکیه بر نظریه فرایند دوگانه، این مطالعه نشان داد که پردازش تصویر برند شرکتی صنایع توسط مدیران مربوط به پردازش سیستم 1 (فوری، بدون دردسر و غیر آگاهانه) و مفهوم سازی نگرش های برند شرکتی در پردازش سیستم 2 ( در نظر گرفته شده، عمدی و فکری) است. با این حال، در انتخاب یک برند شرکت صنعتی، مدیران بیشترین اهمیت را به تصویر برند شرکت صنایع و به پردازش سیستم 1 می دهند. این مطالعه نشان داد که تصویر مثبت برند شرکت صنعتی دارای تاثیر مطلوبی بر قیمت گذاری به موقع و حفظ برند است. به این ترتیب، این مطالعه بیانگر نحوه انتخاب یک برند شرکت صنعتی توسط مدیران است که توسط تصویر برند شرکتی شکل گرفته و علاوه بر این، در این مطالعه پی برده شد که فرایند انتخاب بسیار ظریف تر و پیچیده تر از آن چه تابحال محقق شده، می باشد. مقدمه: تا به امروز، اکثر تحقیقات مربوط به تصویر برند بر روی تصویر محصولات و خدمات متمرکز بوده و مطالعات کمی با تمرکز بر روی تصویر شرکت ها (تصویر برند شرکت) انجام شده است. علاوه بر این، تحقیقات بی نظیری درباره تصویر شرکت در بخش کسب و کار به کسب و کار (B2B) انجام شده و ما در این مقاله یک تصویر برند شرکت صنعتی را ذکر می کنیم. علاوه بر این، تحقیقات تجربی در زمینه ارزش تصویر برند شرکت صنعتی در شرکت های خدماتی که در بازارهای اقتصادی نوظهور و انتقالی در حال کار هستند، صورت نگرفته است. با توجه به این شکاف های تحقیقاتی، مطالعه ما به بررسی تصویر برند شرکت صنعتی از دیدگاه خریداران سازمانی در دالیان که قطب اصلی صنعت خدماتی چین است و به خدمات تحویل بسته های پستی مشغول است، می پردازد. به طور خاص، این مطالعه تجربی برندهای خدماتی شرکت های B2B در جهان و همچنین برندهای محلی در حال کار داخل و خارج از مرز چین را به دقت بررسی می کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study examines the strategic significance of B2B corporate brand image of global logistics corporate brand providers in China offering international express parcel/postage delivery services. Drawing on dual-process theory the study revealed the processing of industrial corporate brand image by managers corresponds to System 1 processing (immediate, effortless and non-conscious), and the conceptualization of corporate brand attributes equates to System 2 processing (considered, deliberate and cerebral). However, in selecting an industrial corporate brand managers accorded greater importance to industrial corporate brand image and to System 1 processing. The study also found that a positive industrial corporate brand image of logistics brands has a favorable impact apropos premium pricing and brand retention. As such, the research reveals how the selection of an industrial corporate brand by managers is materially shaped by corporate brand image and, moreover, the process of selection is more nuanced and complicated that has hitherto been realized. Introduction: To date, most research on brand image focuses on the image of products and services and comparatively few studies focus on the image of companies (corporate brand image). Moreover, there is a paucity of research on corporate image in the business-to-business (B2B) sector and which we, in this article, give the designation industrial corporate brand image. Furthermore, empirical research on the value of industrial corporate brand image of logistics companies operating in rapidly emerging/transitional economies markets is insubstantial. Mindful of these research gaps, our study explores industrial corporate brand image from the perspective of organizational buyers in Dalian, a major Chinese logistic hub, who utilize international express parcel/postage delivery services. More particularly, this empirical study scrutinizes B2B logistics brands of global, as well as local, brands operating in and out of mainland China.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله نقش تصویر برند شرکت در روابط B2B ارائه دهندگان سرویس های لجستیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پانزده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi