دانلود ترجمه مقاله رویکردهای طراحی و استراتژی های کنترل برای ماشین های الکتریکی انرژی کارآمد
عنوان فارسی |
رویکردهای طراحی و استراتژی های کنترل برای ماشین های الکتریکی انرژی کارآمد نظیرخودروهای الکتریکی - مرور |
عنوان انگلیسی |
Design Approaches and Control Strategies for Energy-Efficient Electric Machines for Electric Vehicles—A Review |
کلمات کلیدی : |
  ماشین الکتریکی؛ خودروی الکتریکی؛ بهره وری؛ تلفات توان؛ پارامترهای طراحی؛ روشهای کنترل؛ چرخه رانندگی |
درسهای مرتبط | ماشین های الکتریکی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : IEEE |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 132 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
دانلود پاورپوینت مقاله کنترل ماشین های الکتریکی با انرژی موثر |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. ویژگی های ماشین الکتریکی در زمینه خودروهای الکتریکی 3. پارامترهای طراحی EM 4. روش های کنترل و به حداقل رساندن افت 5. بهینهسازی ماشین مبتنی بر چرخه رانندگی 6. پیشرفت های اخیر 7. نتیجه گیری
چکیده – در سالها و دهههای آتی، ضریب نفوذ خودروهای الکتریکی(EVها) در بازار با افزایش فزاینده ای مواجه خواهد شد. با این وجود، خودروهای الکتریکی از لحاظ مسافت پیموده شده، همچنان دارای محدودیتهای عملی قابل ملاحظه ای هستند. بنابراین، صنعت خودروسازی تلاشهای تحقیقاتی قابل توجهی را جهت افزایش تدریجی چگالی انرژی باتری، کاهش زمان شارژ باتری و افزایش بازده پیشرانه ( انتقال قدرت) الکتریکی در پیش گرفته است. ماشین الکتریکی، عامل اصلی تلفات نیرو در یک سیستم پیشرانه (انتقال قدرت) الکتریکی می باشد. این مطالعه به بررسی و مرور مقالات مربوط به روشهای طراحی و کنترل، جهت بهبود بهرهوری انرژی ماشینهای الکتریکی نظیر خودروهای الکتریکی می پردازد. همچنین در این مطالعه، با توجه به اهداف تعیین شده توسط نقشههای راه موسسات دولتی اصلی، الزامات و ویژگی های طراحی موتور از لحاظ چگالی توان، بازده در طول چرخه رانندگی و هزینه تشریح شده است. علاوه بر این، پارامترهای طراحی استاتور و روتور، پیکربندی سیمپیچ، مواد جدید، فنآوریهای ساخت و ساز و همچنین روشهای کنترلی که از بیشترین تأثیر بر ویژگیهای کاهش توان ماشینهای کششی معمول برخوردار هستند، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. همچنین، این مطالعه به تشریح موارد زیر می پردازد: i) روشهای طراحی مبتنی بر چرخه رانندگی موتورهای کششی، به منظور کاهش مصرف انرژی در شرایط عملیاتی واقعی ii) توپولوژی های جدید در زمینه ماشین که مزایای بالقوه بهره وری را ارائه می دهند.
The market penetration of electric vehicles (EVs) is going to significantly increase in the next years and decades. However, EVs still present significant practical limitations in terms of mileage. Hence, the automotive industry is making important research efforts towards the progressive increase of battery energy density, reduction of battery charging time, and enhancement of electric powertrain efficiency. The electric machine is the main power loss contributor of an electric powertrain. This literature survey reviews the design and control methods to improve the energy efficiency of electric machines for EVs. The motor design requirements and specifications are described in terms of power density, efficiency along driving cycles, and cost, according to the targets set by the roadmaps of the main governmental agencies. The review discusses the stator and rotor design parameters, winding configurations, novel materials, construction technologies as well as control methods that are most influential on the power loss characteristics of typical traction machines. Moreover, the paper covers: i) driving cycle based design methods of traction motors, for energy consumption reduction in real operating conditions; and ii) novel machine topologies providing potential efficiency benefits.
این مقاله می تواند برای درس طراحی ماشین های الکتریکی مناسب باشد. ترجمه این مقاله در 24 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 10 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.