دانلود ترجمه مقاله کنترل AFF-SOGI-DRC ایستگاه شارژ تعاملی شبکه مبتنی بر انرژی های تجدیدپذیر
عنوان فارسی |
کنترل AFF-SOGI-DRC ایستگاه شارژ تعاملی شبکه مبتنی بر انرژی های تجدیدپذیر در EV ها (خودروهای برقی) همراه با بهبود کیفیت توان |
عنوان انگلیسی |
AFF-SOGI-DRC Control of Renewable Energy Based Grid Interactive Charging Station for EV With Power Quality Improvement |
کلمات کلیدی : |
  خودروهای برقی (EV)؛ تولید PV خورشیدی؛ تبدیل انرژی باد؛ جریان قدرت دو جهته؛ کیفیت توان |
درسهای مرتبط | انرژی های نو؛ کیفیت توان |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : IEEE |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 30 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
دانلود پاورپوینت مقاله روش کنترلی AFF-SOGI-DRC در ایستگاه شارژ |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. الگوریتم پیکربندی و کنترل سیستم 3. نتایج و بحث و بررسی 4. نتیجه گیری
چکیده – در مطالعه حاضر، پیشنهاداتی برای کنترل ایستگاه شارژ مبتنی بر آرایه فتوولتائیک خورشیدی (PV) و سیستم تبدیل انرژی باد (WECS) برای شارژ خودروهای برقی (EV) و بهبود کیفیت توان شبکه، از طریق انتگرال گیر تعمیمیافته مرتبه دوم ثابت فرکانس تطبیقی با قابلیت حذف افست DC (AFF-SOGI-DRC) مطرح شده است. بر طبق بررسی های صورت گرفته، در مقایسه با الگوریتم مبتنی بر SOGI (که در آن یک حلقه بازخورد فرکانس، به کاهش حاشیه پایداری و الگوریتم مبتنی بر FF-SOGI منجر شده و همچنین نوسان فرکانس مضاعف و خطای افست به تضعیف توانایی الگوریتم منجر می شود، الگوریتم پیشنهادی به طور دقیق جریان اصلی EV را برآورد می کند. همچنین شایان ذکر است که، استخراج کننده توالی مثبت مبتنی بر AFF-SOGI-DRC در تولید بردارهای واحد متعامد سینوسی تحت ولتاژهای شبکه معوج و نامتعادل و همچنین کاهش/ حذف هارمونیک جریان های شبکه مرجع موثر است. همچنین لازم به ذکر است که ایستگاه شارژ برای استفاده حداکثر از انرژی تجدیدپذیر، در حالت متصل به شبکه (GCM) و حالت جزیره ای (IM) کار کرده و کنترل ایستگاه شارژ شامل استراتژی همگام سازی ولتاژ بوده و باعث انتقال یکنواخت بین GCM و IM می شود. همچنین در مطالعه حاضر برای دستیابی به عملیات چهار ربعی (V2G/G2V)، انتقال توان خودرو به خانه، جبران توان راکتیو و فیلترینگ اکتیو و غیره، یک کنترل کننده یکپارچه طراحی شده است. همچنین عملکرد ایستگاه شارژ مطابق با استاندارد IEEE 1547 بوده و عملکرد ایستگاه شارژ از طریق نمونه اولیه آزمایشگاهی مورد اعتبار سنجی قرار گرفته است.
In this article, a control of solar photovoltaic (PV) array, and wind energy conversion system (WECS) based charging station using an adaptive frequency-fixed second-order generalized integrator with dc offset rejection capability (AFF-SOGI-DRC), is presented for charging the electric vehicles (EVs) and improving the power quality of the grid. In comparison to SOGI-based algorithm, wherein a frequency feedback loop reduces the stability margin and FF-SOGI-based algorithm, where a double frequency oscillation and offset error constraint the algorithm capability, the presented algorithm precisely estimates the fundamental EV current. Moreover, the AFF-SOGI-DRC-based positive sequence extractor helps in generating the sinusoidal in-quadrature unit vectors under distorted and unbalanced grid voltages; therefore, the reference grid currents become harmonic free. The charging station is operated in the grid-connected mode (GCM) and an islanded mode (IM) to utilize the renewable energy maximally. The control of the charging station also includes the voltage synchronizing strategy that ensures the smooth transition between the GCM and IM. Moreover, a unified controller is designed to achieve four-quadrant operation vehicle to grid/grid to vehicle (V2G/G2V), vehicle to home power transfer, reactive power compensation, and active filtering, etc. The operation of the charging station complies with the IEEE 1547 standard, and the operation of the charging station is validated through the laboratory prototype.
ترجمه این مقاله در 20 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 9 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.