دانلود ترجمه مقاله تاثیر کووید 19 بر رفتار مصرف کننده
عنوان فارسی |
تاثیر کووید 19 بر رفتار مصرف کننده: آیا عادت های قدیمی برمی گردد یا از بین می رود؟ |
عنوان انگلیسی |
Impact of Covid-19 on consumer behavior: Will the old habits return or die? |
کلمات کلیدی : |
  کووید 19؛ همه گیری؛ عادت های مصرف کننده؛ قوانین جدید خرید؛ تجربه مصرف کننده |
درسهای مرتبط | مدیریت بحران |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 4 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 7 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. تاثیر فوری بر رفتار مصرف کننده 3. آیا عادات قدیمی می میرند یا برمی گردند؟ 4. پیامدهای مدیریتی 5. پیامدهای تحقیقاتی 6. نتیجه گیری
چکیده – همه گیری کووید 19، تعطیلی و فاصله اجتماعی باعث به هم خوردن عادت های خرید مصرف کننده شده است. مصرف کنندگان در حال یادگیری عادت های جدید هستند. به عنوان مثال، مصرف کنندگان نمی توانند به فروشگاه بروند، بنابراین، فروشگاه را به خانه می آورند. هنگامی که مصرف کنندگان به عادت های قدیمی خود بازمی گردند، این احتمال وجود دارد که با قوانین و رویه های جدید نحوه خرید محصولات و خدمات خود را اصلاح کنند. عادت های جدیدی نیز با پیشرفت فناوری ظهور کرده و مصرف کنندگان شروع به یادگیری شیوه های نوآورانه جهت مقابله با تار شدن مرزهای کار سرگرمی و آموزش می کنند. مقدمه: هدف این مقاله پژوهشی بررسی تاثیر همه گیری کووید 19 بر رفتار مصرف کننده است. آیا عادات مصرف کنندگان به دلیل تعطیلی کسب و کارها و فاصله اجتماعی تغییر کرده یا بعد از اتمام بحران جهانی کووید 19 قادر به برگشت به عادات قبلی خود هستند؟ آیا عادات جدید مصرف کنندگان به دلیل مقررات جدید مربوط به سفرهای هوایی، خرید در مراکز خرید و شرکت در کنسرت ها و رویدادهای ورزشی به دست آمده است؟ آیا مصرف کنندگان متوجه شده اند که مراجعه حضوری به فروشگاه یا حضور در یک مراسم می تواند دردسر ساز باشد و بنابراین بهتر است فروشگاه یا رویداد مورد نظر را به خانه بیاورند؟ این موارد تاحدی با پخش مسابقات ورزشی و سرگرمی در تلویزیون و رادیو تحقق می یابد.
The COVID-19 pandemic and the lockdown and social distancing mandates have disrupted the consumer habits of buying as well as shopping. Consumers are learning to improvise and learn new habits. For example, consumers cannot go to the store, so the store comes to home. While consumers go back to old habits, it is likely that they will be modified by new regulations and procedures in the way consumers shop and buy products and services. New habits will also emerge by technology advances, changing demographics and innovative ways consumers have learned to cope with blurring the work, leisure, and education boundaries. Introduction: The purpose of this research paper is to examine the impact of Covid-19 pandemic on consumer behavior. Will the consumers permanently change their consumption habits due to lockdown and social distancing or will they go back to their old habits once the global crisis is over? Will there be new habits consumers will acquire due to new regulations related to air travel, shopping at the shopping centers and attending concerts and sports events? Will consumers find that going to a store or attending an event in person is much of a hassle, and therefore, it is better to let the store or the event come to home? To some extent, this has been happening for quite some time in sports tournaments and entertainment by broadcasting them on television and radio.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.