دانلود ترجمه مقاله عوامل موثر بر پذیرش بانکداری موبایلی توسط مشتریان بانک اردن
عنوان فارسی |
عوامل موثر بر پذیرش بانکداری موبایلی توسط مشتریان بانک اردن: بسط UTAUT2 با اعتماد |
عنوان انگلیسی |
Factors influencing adoption of mobile banking by Jordanian bank customers: Extending UTAUT2 with trust |
کلمات کلیدی : |
  بانکداری موبایلی؛ پذیرش؛ اردن؛ مشتریان؛ UTAUT2 |
درسهای مرتبط | تجارت الکترونیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 82 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. مدل مفهومی 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. بحث و بررسی 7. محدودیت ها و جهت گیری ها برای تحقیقات آتی 8. نتیجه گیری
چکیده – به نظر می رسد که بانک ها یکی از بزرگ ترین کسب و کارهایی هستند که واقعا تمایل دارند تا سیستم های ایجاد کنند که بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان شان ارائه داده و کارایی و بهره وری خود را بهبود بخشند. با این حال، پیاده سازی موفق بانکداری موبایلی شدیدا وابسته به این است که مشتریان چقدر تمایل به پذیرش آن دارند. در واقع، در زمینه اردن، نرخ پذیرش بانکداری موبایلی بسیار کم بوده و مقالات کمی به بررسی موضوعات مرتبط با بانکداری موبایلی پرداخته اند. بنابراین، هدف این مطالعه، بررسی فاکتورهای تاثیرگذار روی تمایلات رفتاری و پذیرش بانکداری موبایلی توسط مشتریان بانک های اردن می باشد. مدل پیشنهادی، فاکتورهای مربوط به تئوری یکپارچه تعمیم یافته پذیرش و استفاده از تکنولوژی (UTAUT2) را با اعتماد تلفیق کرده است. داده ها با استفاده از یک پرسشنامه میدانی که توسط 343 مشارکت کننده تکمیل شده، جمع آوری شده اند. نتایج عمدتا نشان می دهند که تمایلات رفتاری به طور قابل توجه و مثبتی توسط انتظارات عملکرد، انتظارات تلاش، انگیزش لذت گرایانه، ارزش قیمت و اعتماد تحت تاثیر قرار می گیرند. این مطالعه همچنین به دنبال ارائه راهکارهایی مناسب به بانک های اردن در راستای پیاده سازی و طراحی موثر بانکداری موبایلی می باشد. علاوه بر این، محدودیت های پژوهشی و جهت گیری های آتی نیز در بخش آخر مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
Banks seem to be one of the most business that are really interested in such systems to provide their customers better services as well as to enhance their effectiveness and efficiency. However, the successful implementation of Mobile banking largely depends on the extent of how much customers are fully motivated to adopt it. In fact, over the Jordanian context, the adoption rate of mobile banking is very low and quite few studies that have examined the related issues of mobile banking. Thus, the purpose of this study is to investigate the factors influencing behavioural intention and adoption of Mobile banking by customers of Jordanian banks. The proposed model has assimilated factors from the extended Unified Theory of Acceptance and Use of Technology (UTAUT2) along with trust. Data was collected by conducting a field survey questionnaire completed by 343 participants. The results mainly showed that behavioural intention is significantly and positively influenced by performance expectancy, effort expectancy, hedonic motivation, price value and trust. This study also looking forward to providing the Jordanian banks with applicable guidelines for effectively implementing and designing Mobile banking. Furthermore, research limitations and future directions will be discussed further in the last section.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.