دانلود ترجمه مقاله عناصر اصلی مدیریت بحران در یک سازمان
عنوان فارسی |
آیا برای بحران، آماده شده اید؟ عناصر اصلی مدیریت بحران در یک سازمان |
عنوان انگلیسی |
Prepared for a crisis? Basic elements of crisis management in an organisation |
کلمات کلیدی : |
  عناصر و المان ها؛ مدیریت بحران؛ نقشه ذهنی؛ شبکه؛ سازمان؛ روابط |
درسهای مرتبط | مدیریت بحران |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 26 | نشریه : Taylor & Francis |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 46 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. اهداف پژوهش و روش تحقیق 3. مدیریت بحران و مشخصه های آن – مشخصه های منتخب به عنوان پیشینه نظری مختصر 4. ایجاد یک فرآیند مدیریت بحران در یک سازمان 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری
هدف این مقاله شناسایی عناصر اصلی است که باید هنگام تشکیل روند کامل مدیریت بحران در یک سازمان در نظر گرفته شود. این مطالعه به توضیح موارد زیر می پردازد: شناسایی عناصر اصلی، توالی از روابط عناصر پایه در ایجاد مدیریت بحران، دلایل اهمیت آن ها در این فرایند، اصطلاحات و افراد / تیم های مسئوول تعیین آن ها. شناسایی عناصر بر اساس نقشه ذهنی انسان صورت می گیرد. پیشرفت منطقی هر اقدام در شبکه ارائه می شود. نمای جدولی و گرافیکی دقیق این موضوع به منظور تاکید بر تنوع فعالیت ها و مهارت های مورد نیاز هنگام خلق مدیریت بحران در یک سازمان استفاده می شود. بنابراین، عناصر ارائه شده و روابط آن ها ابزاری برای مدیران است. سودمندی عملی این عناصر در چندین کاربرد در سازمان های مختلف به تایید رسیده است. مقدمه: یک محیط کسب و کار در حال تغییر مداوم به ویژه برای سازمان های کوچک و متوسط دارای عواقب سخت تر و سریع تری است که نیازمند تقاضای بالاتری برای بقاء آن هاست. در بحث با مالکان و مدیران سازمان های کوچک، محققان عمدتا با دیدگاه هایی روبرو هستند که نه تنها سازمان های بزرگ می توانند بحران را مدیریت کنند، بلکه دارای افراد متخصصی در حوزه های خاص فعالیت سازمانی می باشند. این مباحث مطرح می کند که مالکان و مدیران سازمان های کوچک دارای ایده تحریف شده ای هستند، که در صورت وجود، بحران و مدیریت آن ها، امکانات برای توسعه آن ها، چرخه کاری و غیره با مشکل روبرو خواهد شد. آن ها آمادگی در برابر بحران و مدیریت آن را ندارند. بر اساس عقاید این افراد، تنها راه حل برای خارج شدن از بحران اخراج کارکنان و صبر است (میکوسا، 2013). به منظور دستیابی به اطلاعات بیشتر، تحقیقات بر روی رابطه مدیران کسب و کارهای کوچک با انجام مدیریت بحران متمرکز می شود. هدف از این بررسی توسط پرسشنامه الکترونیکی در سال 2009، دستیابی به دیدگاه اولیه رابطه بین سازمان های کوچک با بحران و مدیری آن است. تلاش هایی برای آمادگی برای مقابله با بحران های احتمالی چالشی مهم برای پاسخ دهندگان این پرسشنامه بود. هدف از این مطالعه که در سال های 2011 و 2016 نیز تکرار شد، دستیابی به اطلاعاتی برای مقایسه با اطلاعات به دست آمده در سال 2009 بود.
The aim of this paper is to identify the basic elements that must be taken into account when constituting the complete process of crisis management in an organisation. This study explains the following: the identification of the basic elements; the sequence of the basic elements’ relationships in the creation of crisis management; the reason for their importance in this process; terms; and the person/team responsible for their determination. The identification of the elements is based on a mind map. The logic progress of each action is presented in the network. Detailed graphical and tabular representations of the verbal accompaniment have been used to highlight the diversity of the activities and skills required when creating crisis management in an organisation. Thus, the elements presented and their relationships are a tool for managers. Their practical usefulness has been confirmed in several applications in different organisations. Introduction: A constantly changing business environment with still faster and harsher consequences, especially for small and medium organisations, imposes higher demands for their survival. In discussions with owners and managers of small organisations, the authors have mostly been confronted with the view that only large organisations can manage a crisis as they have specialists in the organisation’s particular fields of activity. It emerged from the discussions that the owners and managers of small organisations have a distorted idea, if any, of crises and their management, the possibilities for their development, cyclicality and the like. They are sceptical regarding the possibility of their being ready for a crisis and its management. According to their opinion, the only ‘solution’ is to dismiss employees and wait (Mikušová, 2013). In order to obtain more data, research focusing on the relationship of small business managers to crisis management was conducted. The aim of a survey by electronic questionnaire in 2009 was to obtain an initial vision of the relationship between small organisations to crises and their management. The effort to be prepared for potential crises was a challenge for the respondents. The aim of the following research, which was repeated in 2011 and 2016, was to obtain data for comparison with the data from 2009.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.