دانلود ترجمه مقاله وابستگی مشتری و نوآوری فروشنده : نقش تعدیل کننده فرهنگ سازمانی

عنوان فارسی

وابستگی مشتری و نوآوری فروشنده : نقش تعدیل کننده فرهنگ سازمانی

عنوان انگلیسی

Client dependence and vendor innovation: The moderating role of organizational culture

کلمات کلیدی :

  نوآوری؛ وابستگی؛ فرهنگ سازمانی؛ شبکه های فروشنده-مشتری

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 130
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. زمینه پژوهش 3. ارائه فرضیات 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. بحث و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

با افزایش چشمگیر در ارتباطات تکنولوژیکی میان شرکت ها و سرعت کلی تغییر تکنولوژیکی، سازمان ها برای استوارماندن و باقی ماندن به صورت رقابتی به یکدیگر وابسته میشوند. در حالیکه به طور کلی این باور وجود دارد که دیودها و شبکه ها میتوانند مزایایی را در طول توسعه داخلی در فرآیندهای نوآوری ارائه دهند، محققان نشان میدهند که این موردی ضروری نمیباشد. با استفاده از نمونه ای از 120 شرکت فروشنده که در صنعت فناوری اطلاعات در شبه قاره هند فعالیت میکنند، آنها دریافتند که وابستگی مشتری در ارتباط داخل سازمانی باعث کاهش نوآوری فروشنده میشود. برای حل این زمینه تاریک از ارتباطات شغلی، آنها به بررسی بیشتر تاثیر فرهنگ سازمانی در ارتباط وابسته به نوآوری پرداختند. در ارتباط با سوابق سازمان، محققان به دو زیر-ابعاد فرهنگ نتیجه گرا پایان دادند: جهت گیری عملکرد، که تمرکز داخلی شرکت بر روی عملکرد کارمندان را منعکس میکند، و رقبا،که تمرکز شرکت بر روی رقبا و بازارهای خارجی را منعکس میکند. این دریافته شده است که رقابت فروشندگان باعث تسهیل نوآوری شده، و باعث تضعیف آثار منفی وابستگی مشتری بر نوآوری فروشنده میشود. بر این اساس، به منظور جلوگیری آنها از افتادن در دام وابستگی در فرآیندهای نوآوری، شرکت ها نیاز دارند تا یک فرهنگ رقابت محور خارجی را بسازند و بر عملکرد داخلی خود بیش از اندازه تمرکز نکنند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

With the dramatic increase in technological interconnectedness between firms and the overall speed of technological change, organizations depend on each other to survive and stay competitive. While it is generally believed that dyads and networks can offer advantages over internal development in the innovation process, the authors suggest that it is not necessarily the case. Using a sample of 120 vendor firms that work in information technology industries in the Indian subcontinent, they find that client dependence in the inter-organizational relationship decreases vendor innovation. To resolve this dark side of business relationships, they further examine how the organizational culture can impact the dependence-innovation relationship. In line with organization literature, the authors distinguish two sub-dimensions of outcome-oriented culture: performance orientation, which reflects a firm's internal focus on employee performance, and competitiveness, which reflects a firm's focus on external competitors and markets. It is found that a vendor's competitiveness facilitates innovation, and that it weakens the negative effect of client dependence on vendor innovation. However, performance orientation strengthens the negative effect of client dependence on vendor innovation. Accordingly, in order to prevent themselves from falling into the dependence trap in the innovation process, firms need to build an externally oriented competitive culture and avoid overemphasizing their internal performance.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله وابستگی مشتری و نوآوری فروشنده : نقش تعدیل کننده فرهنگ سازمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − ده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi