دانلود ترجمه مقاله مهاجران چینی در تجارت بازاریابی شبکه ای
عنوان فارسی |
مهاجران چینی در تجارت بازاریابی شبکه ای در کشورهای میزبان غربی |
عنوان انگلیسی |
Chinese immigrants in network marketing business in Western host country context |
کلمات کلیدی : |
  کارآفرینی مهاجر؛ بازاریابی شبکه ای؛ نظریه شناختی اجتماعی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2011 | تعداد رفرنس مقاله : 64 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مروری بر مقالات و توسعه فرضیات 2. روش ها 3. نتایج 4. بحث و بررسی و مفاهیم 5. نتیجه گیری
بسیاری از مهاجران چینی کارآفرینی در کسب و کار خود را با پیوستن به کسب و کارهای بازاریابی شبکه ای بزرگ در کشورهای میزبان غربی، شروع می کنند. رغبت این مهاجران چینی به انجام بازاریابی شبکه ای مبتنی بر تاثیر محیط اجتماعی سازمان بازاریابی شبکه ای می باشد. خودکارآمدی مختص بازاریابی شبکه ای، شایستگی اجتماعی و انگیزه برای تاسیس و ایجاد کسب و کار خود نیز نقش مهمی در مبادرت آنها در اعمال کارآفرینی، در نظر گرفته شده اند. با بهره گیری از نظریه شناخت اجتماعی باندورا و ادبیات کارآفرینی مهاجران، مطالعه حاضر بررسی می کند که آیا تاثیر محیط اجتماعی یک سازمان بازاریابی شبکه ای بر گسترده و میزان بوجود آمدن خودکارآمدی، شایستگی اجتماعی و انگیزه برای ایجاد کسب و کار خود توسط مهاجران چینی تاثیر می گذارد یا خیر و این متغیرها چه تاثیری بر اقدامات انجام شده در کشور میزبان دارند. این مطالعه براساس یک نمونه از 194 مهاجر چینی در کشور میزبانشان، استرالیا، می باشد. یافته های این مطالعه بیان می کنند که محیط اجتماعی درون سازمان های بازاریابی شبکه ای، تاثیر مثبتی بر خودکارآمدی دارد که این به نوبه خود تاثیر مثبتی بر اقدامات کارآفرینی انجام شده توسط مهاجران چینی در انجام بازاریابی شبکه ای شان، می گذارد. تاثیر محیط اجتماعی، تاثیر مثبتی بر انگیزه آنها برای برقراری کسب و کار بازاریابی شبکه ای آنها و شایستگی اجتماعی آنها می گذارد. اما، اثرات انگیزش و شایستگی اجتماعی بر اقدامات کارآفرینانه مورد تایید قرار نگرفتند. دلالت های نظری و مدیریت نیز در اینجا به بحث گذاشته شدند.
Many Chinese immigrants start their entrepreneurship business by joining major network marketing businesses in Western host countries. The willingness of these Chinese immigrants to undertake network marketing rests on the influence of the social environment of the network marketing organization. Network marketing specific self-efficacy, social competence and motivation for establishing one's own business are also hypothesized to play an important role in their engagement in entrepreneurial actions. Drawing upon Bandura's social cognitive theory and the immigrant entrepreneurship literature, the present study investigates whether the social environmental influence of a network marketing organization affects the extent to which Chinese immigrants develop the self-efficacy, social competence and motivation to establish their own business and how these variables affect the actions undertaken in the host country. The study is based on the sample of 194 Chinese immigrants in their adopted host country, Australia. The findings of the survey suggest that the social environment within network marketing organizations positively affects self-efficacy, which in turn positively affects the entrepreneurial actions undertaken by Chinese immigrants in conducting their network marketing business. Social environmental influence impacts positively on their motivation to establish their own network marketing business and social competence. However the effects of motivation and social competence on entrepreneurial action were not supported. Theoretical and managerial implications are discussed.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.