دانلود ترجمه مقاله تغییر در روابط تجاری و شبکه ها: مفاهیم و واقعیت کسب و کار

عنوان فارسی

تغییر در روابط تجاری و شبکه ها: مفاهیم و واقعیت کسب و کار

عنوان انگلیسی

Change in business relationships and networks: Concepts and business reality

کلمات کلیدی :

  تغییر؛ روابط؛ شبکه

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 4 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 19
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. رویکردهای تغییر 2. تغییر فرآیندهای رابطه ای 3. تغییر در جو تعامل 4. پیکربندی مجدد شبکه تجاری 5. نتایج و پژوهش بیشتر

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

تغییر در واقعیت کسب‌ و کار می‌ تواند با اتخاذ چشم ‌انداز رویکرد IMP درک شود که براساس این فرض می باشد که نهادهای کسب ‌و کار به هم مرتبط هستند. این امر فرآیند تعامل را به عنوان مکانیزم اساسی تغییر در روابط تجاری و شبکه ‌ها - فرايندها، جو و ساختار آنها برجسته می ‌کند. با توجه به این دیدگاه، تمرکز توجه از راه‌ های مدیریت یک شرکت به روش ‌های مدیریت تعاملات تجاری بین شرکت‌ها تغییر مسیر می دهد که به تغییرات کمک می کند. این مقاله جنبه ‌های مختلفی از فرآیند تغییر موثر بر روابط تجاری را با تاکید خاص در رابطه (فرآیندها و جو آن) و پیکر بندی مجدد شبکه تجاری نشان می‌ دهد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Change in business reality can be understood by adopting the perspective of IMP approach that is based on the assumption that business entities are interrelated. It highlights interaction processes as the underlying mechanism of change in business relationships and networks – their processes, atmosphere and structure. According to this perspective, the focus of attention shifts away from ways of managing a company to ways of managing business interactions between companies which contribute to change. The paper presents different aspects of the process of change affecting business relationship, with particular emphasis on changes in the relationship (its processes and atmosphere) and the reconfiguration of business network.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تغییر در روابط تجاری و شبکه ها: مفاهیم و واقعیت کسب و کار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 14 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi