دانلود ترجمه مقاله ساخت مدل های سودمند از ناهمگونی های شرکت ها در استراتژی های اجرا شده و نتایج عملکرد
عنوان فارسی |
ساخت مدل های سودمند از ناهمگونی های شرکت ها در استراتژی های اجرا شده و نتایج عملکرد |
عنوان انگلیسی |
Constructing useful models of firms' heterogeneities in implemented strategies and performance outcomes |
کلمات کلیدی : |
  نامتقارن؛ مزیت رقابتی؛ پیکربندی؛ استراتژی پیاده سازی شده؛ بین المللی سازی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 68 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. نظریه و تحقیق تجربی با استفاده از دستور العمل ها 3. مبانی نظریه ی پیچیدگی برای پیکربندی های مدیریتی 4. نظریه پیکربندی شونده استراتژی های شرکت، موقعیت های بازاریابی رقابتی و کارایی عملکرد 5. روش ها 6. یافته های 17 قضیه 7. یافته های مربوط به پیکربندی مدل ex ante خاص 8. یافته های استراتژی های اجرایی برای شرکت ها در کشورهای خاص 9. بحث، محدودیت ها، و نتیجه گیری
طبق این پژوهش، استفاده از اصول اساسی تئوری پیچیدگی برای حل "مشکل اساسی" در توصیف مدیریت استراتژیک، توضیح، و پیش بینی ناهمگنی شرکت پیشنهاد شده است. این مطالعه، اصول اصلی را بررسی کرده است (برای مثال، ضرورت ساخت مدل برای موارد با تغییرات روابط به یک اثر اصلی مهم، رخ می دهد که در آن هر دو نمره بالا و پایین در یک شرایط پیشین نشان دهنده نمرات بالا در شرایط نتیجه، مدل های نامتقارن ضروری است، زیرا علل نتایج موفقیت آمیز، منعکس کننده علل نتایج ناموفق نیستند). ساخت "مدل های نتایج تا حدودی دقیق" (SPOM) به جای آزمون های آماری با فرضیه های تهی (NHST) ابزار اصلی تحلیلی است. این مطالعه مدل های نامتقارن استراتژی پیاده سازی شده و مزیت رقابتی برای ROE، نفی ROE و بیانیه های پیچیده را برای شرکت های صنایع کشاورزی (n= 247) در هفت کشور آمریکای لاتین توصیف می کند و اعتبار پیش بینی مدل در کشورهای خاص را برای مدل های شرکت های نمونه در کستاریکا، السالوادور، گواتمالا و نیکاراگوئه آزمایش می کند. یافته ها از پیشنهاداتی که معتقدند اظهارات پیچیده پیشین (به عنوان مثال، الگوریتم ها / پیکربندیها / دستورالعمل ها / نظارت ها) برای نشان دادن عملکرد بالا و یا نفی کارایی بالا به طور مداوم مفید است، پشتیبانی می نمایند. مدل های استراتژی پیاده سازی شده پیکربندی شونده تاثیر مستقیمی بر نتایج بالا و پایین عملکرد دارند، اما مدل های مزیت رقابتی فقط نتایج پایین را متاثر می نماید و با نتایج بالا کاری ندارد. شرایط مزیت رقابتی پیچیده به طور غیرمستقیم به نتایج بالا عملکرد کمک می کند.
This study advances the proposition that applying core tenets of complexity theory is useful for solving the “crucial problem” in strategic management—describing, explaining, and predicting firm heterogeneity. The study describes the core tenets (e.g., the necessity of constructing models for cases with relationship reversals to a significant main effect—cases occur whereby both high and low scores of an antecedent condition indicate high scores in an outcome condition; asymmetric models are necessary because the causes of successful outcomes are not the mirror opposite of the causes of unsuccessful outcomes). Constructing “somewhat precise outcomes models” (SPOM) rather than null hypothesis statistical testing (NHST) is the principal analytic tool. The study describes asymmetric models of implemented strategy and competitive advantage for ROE, negation of ROE, and complex outcome statements for agribusiness firms (n = 247) across seven Latin America national as well as tests the predictive validities of models across specific nations for the models of sampled firms within Costa Rica, El Salvador, Guatemala, and Nicaragua. The findings support the propositions that constructing complex antecedent statements (i.e., algorithms/configurations/recipes/screens) are useful for indicating high performance or the negation of high performance consistently. Configural implemented strategy models have direct influences on both high and low performance outcomes, while competitive advantage models impact low, but not, high performance outcomes. Complex competitive advantage conditions contribute indirectly to high performance outcomes.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.