دانلود ترجمه مقاله پیش بینی وفاداری به برند اسمارت فون: دیدگاه های هویت برند مصرف کننده
عنوان فارسی |
پیش بینی وفاداری به برند اسمارت فون: دیدگاه های هویت برند مصرف کننده و ارزش مصرف کننده |
عنوان انگلیسی |
Predicting smartphone brand loyalty: Consumer value and consumer-brand identification perspectives |
کلمات کلیدی : |
  رایانش موبایل؛ ارزش مصرف کننده؛ هویت برند مصرف کننده؛ وفاداری به برند؛ گوشی هوشمند |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 102 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. فرضیات 4. روش ها 5. نتایج 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری
نتیجه گیری: بر اساس تئوری ارزش مصرف کننده و رویکرد هویت برند، این مطالعه به شناسایی ارزش عملکردی، ارزش احساسی، ارزش اجتماعی و هویت برند در قالب تعیین کننده های وفاداری برند پرداخته است. به منظور درک اولویت های چهار عامل تعیین کننده وفاداری و نیز نحوه تغییر رابطه بین چهار عامل تعیین کننده و وفاداری برند در سنین و جنسیت های مختلف، مدل پژوهشی این تحقیق، در زمینه مصرف گوشی های هوشمند با یک نمونه نظری سنجی 157 تایی از بین پاسخ دهندگان مورد تست قرار گرفت. نتایج نشان می دهند که رابطه مثبتی بین چهار عامل تعیین کننده و وفاداری به برند وجود دارند. ارزش احساسی، مربوط به وفاداری به برند با تاثیری قوی بوده و بنابراین با هویت برند، ارزش عملکردی و ارزش اجتماعی نیز ارتباط دارد. علاوه بر این، این روابط مثبت تغییر کرده و در کنار آن، سن مصرف کننده نیز در نظر گرفته می شود. رابطه بین هویت برند و وفاداری به برند در مصرف کنندگان جوان، قوی تر از مصرف کنندگان میانسال می باشد. هرچقدر که سن افزایش می یابد، تاثیرات ارزش اجتماعی و احساسی روی وفاداری به برند، بیشتر می شود. ارزش احساسی و ارزش اجتماعی تاثیر بیشتری روی مشتریان میانسال دارد. نهایتا، جنسیت، چهار عامل تعیین کننده در روابط مربوط به وفاداری به برند را تعدیل نمی کند. به طور خلاصه، به عنوان دیدگاه تئوریکی به کار رفته در بررسی وفاداری به برند، این مطالعه دریافته که فاکتورهای مرتبط با فرد (یعنی ارزش عملکردی، ارزش احساسی و هویت برند) می توانند پیش بینی کننده های بهتری در زمینه وفاداری به برند گوشی هوشمند نسبت به فاکتورهای شخصی (مانند ارزش اجتماعی) باشند. سن، به جای جنسیت، تاثیر بیشتری روی بخش بندی مشتریان گوشی های هوشمند دارد و وفاداری به برند را شکل می دهد. یافته های ما می تواند به فعالان در صنعت گوشی هوشمند در راستای توسعه کمپین های بازاریابی موثرتر کمک کند.
Conclusions: Based on consumer value theory and brand identification approach, this study identified functional value, emotional value, social value, and brand identification as the determinants of brand loyalty. To understand what the priority of the four loyalty determinants is and how the relationships between the four loyalty determinants and brand loyalty change in varied age and gender, the research model of this study was tested in the context of smart-phone consumption with a surveyed sample of 157 respondents. The results showed that there were positive relationships between the four determinants and brand loyalty. Emotional value was related to brand loyalty with the strongest effect, and then were the brand identification, functional value, and social value sequentially. Furthermore, these positive relationships changed while taking consumers’ age into consideration. The relationship between brand identification and brand loyalty was stronger for younger consumers than for middle-aged consumers. As age increased, the effects of emotional value/social value on brand loyalty were get-ting greater. Emotional value and social value were more influential in forming brand loyalty for middle-aged consumers, compared with younger consumers. Finally, gender did not moderate the four determinants-brand loyalty relationships. To sum up, as various theoretical perspectives are used to investigate consumers’ brand loyalty, this study finds that individual-related factors (i.e., functional value, emotional value, and brand identification) may have better predictability of smartphone brand loyalty than interpersonal factors (i.e., social value). Age, instead of gender, appears to be more influential in the segmentation of smartphone consumers while building brand loyalty. Our findings may help practitioners in smartphone industry to develop effective marketing strategies and campaigns.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.