دانلود ترجمه مقاله مدل کسب و کار برای هوشمند سازی شهری
عنوان فارسی |
نوآوری مدل کسب و کار برای هوشمند سازی شهری |
عنوان انگلیسی |
Business model innovation for urban smartization |
کلمات کلیدی : |
  شهرهای هوشمند؛ نوآوری مدل کسب و کار؛ هوشمند سازی شهری؛ بوم مدل کسب و کار؛ مرور یکپارچه مقالات |
درسهای مرتبط | مدیریت نوآوری؛ مدیریت کسب و کار |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 94 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه 3. روش 4. نتایج 5. بحث و بررسی، مشارکت ها و مفاهیم 6. نتیجه گیری
چکیده – ما یک مرور مقالاتی یکپارچه از متون مدیریت استراتژیک را جهت شناسایی، ارزیابی انتقادی و یکپارچه سازی یافته های همه مطالعات منفرد با کیفیت بالا در مدل سازی کسب و کار در شهرهای هوشمند ارایه می نماییم. هدف از این کار پژوهشی، بررسی این امر است که چگونه یک کلان شهر باید اجزای سازنده مدل کسب و کار خود را سازماندهی و پیکر بندی مجدد نماید تا تبدیل به یک شهر هوشمند شود. ما بررسی می کنیم که آیا شهرها مدلهای کسب و کار خود را نوآوری می نمایند تا هوشمند شوند یا خیر. برای پاسخ به این پرسش، ما یک مرور مقالاتی یکپارچه از متون مدیریت استراتژیک منتشر شده از سال 2007 تا 2016 در نشریات علمی برتر را به انجام می رسانیم، که از آنها محرکها و عوامل اصلی استفاده شده توسط سیاست گذاران و مدیران شرکتها برای ترویج "هوشمند سازی" بافت های شهری شان را شناسایی می نماییم. سپس ما نتایج مرور خود را براساس چارچوب بوم مدل سازی کسب و کار مورد بحث قرار می دهیم. در نهایت، ما مفاهیمی برای سیاست گذاران، محققان و مدیران ارایه می نماییم. مقدمه: در طول 15 سال گذشته، مفهوم شهر هوشمند، در کسب و کارها، دولت ها، رسانه ها و مقالات دانشگاهی که اشاره به استفاده از ICT داشته اند، محبوبیت فراوانی یافته است. (کاراگلیو و همکاران، 2011؛ کیچین، 2015). موفقیت دکترین مفهوم شهر هوشمند، به واسطه تعداد زیادی تحقیقات انجام شده و منتشر شده در 30 ژورنال بین المللی، مشهود می باشد (آنتوپولوس و ردیک، 2016). تحقیقات پیشین نشان داده اند که تبدیل یک شهر به شهر هوشمند بدون تلاش به دست نخواهد آمد. و نیازمند ساختارهای شهری ضروری، استراتژی ها، اکوسیستم ها، و تکنولوژی های خاص می باشد. به عبارت دیگر، یک شهر باید روی مدل های تجاری و کسب و کاری خود تجدید نظر کند (از این به بعد: BMها).
We present an integrative literature review of the strategic management literature to identify, critically evaluate and integrate the findings of all relevant, high-quality individual studies conducted on business modelling in smart cities. The aim of this work is to investigate how a metropolitan city must organize and re-configure the building blocks of its business model to become a smart city. We explore whether cities innovate their business models to become smart. To answer to this question, we conduct an integrative literature review of the strategic management literature published from 2007 to 2016 in top scientific journals, from which we identify the main drivers and factors used by policy-makers and corporate managers to promote the “smartization” of their urban contexts. We then discuss the results of our review based on the Canvas framework of business modelling. Finally, we present implications for policy-makers, scholars and managers. Introduction: Over the last 15 years the “smart city” concept has become very popular in businesses, governments, the media and academic literature referring to the use of ICTs (Caragliu et al., 2011; Kitchin, 2015). The doctrinal success of the smart city concept is demonstrated by an increasing number of scholars and schools of thought contributing journal articles published in more than 30 international journals (Anthopoulos and Reddick, 2016). Prior research shows that a city's transition towards “smartness” clearly does not occur without effort. Instead, it requires a profound re-formulation of urban structures, strategies, ecosystems, and technologies. In other words, a city must revise its business models (henceforth: BMs).
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 22 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.