دانلود ترجمه مقاله وفاداری به برند در طراحی کالاهای لوکس و اتحادیه های همکاری برندینگ
عنوان فارسی |
وفاداری به برند در طراحی کالاهای لوکس و اتحادیه های همکاری برندینگ در زمینه مد سریع |
عنوان انگلیسی |
Brand loyalties in designer luxury and fast fashion co-branding alliances |
کلمات کلیدی : |
  مد لوکس؛ وفاداری به برند؛ همکاری برندینگ؛ مدیریت اتحادیه برند |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 39 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. مدل پایه ای 4. طرح های استراتژیکی اتحادیه و همکاری برندینگ در صنعت مد 5. نتیجه گیری و مفاهیم مدیریتی
مقدمه: همکاری برندینگ، یک استراتژی اتحادیه برند است که در آن دو یا چند برند با هم همکاری نموده و برند مشترک خود را ایجاد می کنند (بلکت و بورد، 1999). در بازارهای جهانی، ما شاهد تمایل رو به رشد در ایجاد مشارکت های راهبردی در زمینه همکاری برند هستیم (بنگستون و سروایس، 2005). به عنوان مثال، استراتژی همکاری برندینگ در صنعت مد سریع و به روز، که بین برند مد با برچسب طراح و یک برند مد سریع شکل مانند H & M شکل گرفته است، شدیدا محبوب و پر طرفدار می باشد. H & M در ابتدا مجموعه برند همکارانه خود را با کانال های طراحی مد لوکس در سال 2004 آغاز کرد. به نظر می رسد که H & M فرمول منحصر به فردی از انتخاب یک همکار مناسب در زمینه مد لاکچری و لوکس از خود نشان داده و عملکرد مشترک در زمینه برندینگ همکارانه برای هر دو برند دارای سود فراوانی باشد (لب برند، 2011). تاریخچه و پیشینه همکاری H & M در جدول 1 نشان داده شده است. همانطوری که در جدول 1 مشاهده می کنیم، بیشتر طراحان شرکت کننده در زمینه برند مد لوکس، برندهای مشهوری هستند. این مشاهدات، انگیزه ها و پایه های تحقیقات ما بوده اند. همانطوری که بعدا نیز از لحاظ تئوریکی اثبات خواهد شد، این همان واقعیتی است که مربوط به حالت بهینه اتحادیه برندینگ مشترک می باشد. هدف راه اندازی برندهای همکارانه، پاسخ به بازارهای در حال تغییر سریع و افزایش وفاداری به برند توسط مشتری در راستای درگیر کردن این برندها می باشد (ووس و موهان، 2016). مزایای مشارکت همکارانه در زمینه برندینگ از لحاظ وفاداری به برند در بین طراحان لوکس و برندینگ همکارانه در زمینه مد سریع به طور وسیعی در مقالات دانشگاهی (آن، کیم و فورنی، 2010؛ جانگ، 2006؛ اوپن و جمال، 2014، شن، جونگ، چو و وانگ، 2014) و گزارشات صنعتی (نشان داده شده در جدول 2) مستند شده است.
Introduction: Co-branding is a brand alliance strategy in which two or more brands collaborate and launch their co-brand (Blackett & Board, 1999). In markets across the globe, we are now witnessing a growing interest in establishing strategic partnership in co-branding (Bengtsson & Servais, 2005). For example, the fast fashion co-branding strategy, which is formed between a designer-label fashion brand and a fast fashion brand, such as H & M, is quite popular. H &M first started its co-branded collection with the designer luxury fashion brand Chanel's chief designer Karl Lagerfeld in 2004. It appears that H &M has shown a unique formula of selecting an appropriate luxury fashion partner and co-branding cooperation is beneficial to both involved brands (Labbrand, 2011). The history of H &M collaboration is shown in Table 1. As we can see from Table 1, most of the participating designer luxury fashion brands are famous brands. This observation motivates our study. As we will prove theoretically later on, this is in fact a wise and “optimal” mode of co-branding alliance. The purpose of launching co-brands is to respond to the fast changing marketplace and increasing customers' brand loyalty towards the involved brands (Voss & Mohan, 2016). The benefits of co-branding partnership in terms of brand loyalty in the designer luxury and fast fashion co-branding have been widely documented in both academic literature (Ahn, Kim, & Forney, 2010; Jang, 2006; Oeppen & Jamal, 2014; Shen, Jung, Chow, & Wong, 2014) and industrial reports (as shown in Table 2).
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.