دانلود ترجمه مقاله آیا اتحاد برند همیشه برای شرکت ها سودمند می باشد؟
عنوان فارسی |
آیا اتحاد برند همیشه برای شرکت ها سودمند می باشد؟ |
عنوان انگلیسی |
Is brand alliance always beneficial to firms? |
کلمات کلیدی : |
  استراتژی بازاریابی؛ اتحاد برند؛ کیفیت برند؛ همکاری بین شرکتی؛ مدلسازی تحلیلی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 31 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. چارچوب مدل با کیفیت های برند مختلف 3. چارچوب مدل با کیفیت برند برابر 4. نمونه های عددی 5. نتیجه گیری و مفاهیم مدیریتی
نتیجه گیری و مفاهیم مدیریتی: اتحاد برند به لحاظ تئوریکی مورد توجه مقالات بوده و اهمیت اقتصادی زیادی در جهان کسب و کار دارد. یافته ها ما، ارزش اتحاد برند و تاثیر کیفیت برند روی سود هر شریک در یک سازمان را برجسته ساخته است. مشارکت این مقاله هم به صورت تئوریکی و هم به صورت پایه ای می باشد. در این تحقیق، ما سناریویی را در نظر گرفته این که غالبا در صنایع خرده فروشی رخ می دهد: دو شرکت که محصولات جایگزین را در فرم اتحاد برند به فروش گذاشته و محصولات دارای برند مشترک را توسعه می دهند. ما قیمت های تعادلی و سودهای متعارف را برای شرکا تعریف کرده و بررسی کرده این که کیفیت برند آنها چگونه می تواند روی میزان سود دهی شرکت ها تاثیر گذاشته و کدام شرکت سود بیشتری را از اتحاد برند حاصل می کند. ما همچنین بررسی کرده ایم که ارزش اتحاد برند در شرکت ها چگونه به واسطه تمایزات کیفی تعدیل می گردد. ما دریافتیم که کیفیت برند، تاثیر مهم و به سزایی روی سود هر دو شرکت هنگام اعمال اتحاد برند دارد. زمانی که دو محصول دارای کیفیت های برابر برند هستند، اتحاد برند همواره استراتژی مفیدی برای شرکت ها محسوب می گردد. با این حال، زمانی که دو محصول با کیفیت های مختلف ارائه می گردند، شرکت با کیفیت برند پایین تر سود بیشتری حاصل کرده و شرکت با کیفیت بالاتر از سود کمتری بهره مند می گردد. نتایج ما همچنین نشان می دهند که تمایزات کیفیت برند دارای تاثیرات قوی تری روی سود شرکتی با برند کیفی بالاتر نسبت به همان در شرکتی با برند کیفی پایین تر می باشد. علاوه بر این، ما دریافته ایم که اتحاد برند برای شرکتی با برند کیفی بالاتر در زمان کاهش تمایزات کیفی برند بسیار ارزشمندتر شده و این ارزش در اتحاد برند رابطه مناسبی با سود شرکتی با برند کیفی پایین تر هنگام افزایش تمایزات در کیفیت برند پیدا می کند.
Conclusions and managerial implications: Brand alliance is theoretically interesting in the literature and economically important in the business world. Our findings shed light on the value of brand alliance and the influence of brand quality on each partner firm's profit. The contributions of this study are both theoretical and substantive. In this research, we consider a scenario very often encountered in the retail industry: two firms selling substitute products form a brand alliance to develop the cobranded products. We derived the equilibrium prices and the corresponding profits for two partner firms and studied how the their brand qualities impact the profits of both firms and which firm can benefit or benefit more from the brand alliance. We also examined how the value of brand alliance to firms is moderated by the brand quality differential. We found that brand quality has an important influence on the profits of two partner firms when they form a brand alliance. When two products have equal brand qualities, brand alliance is always a beneficial strategy for two firms to employ. However, when two products have different brand qualities, brand quality differential shows a positive relationship with the profit of the firm with the low-quality brand but demonstrates a negative relationship with the profit of the firm with the high-quality brand in the brand alliance. Our results also show that brand quality differential has a greater effect on the profit of the firm with the high-quality brand than on that of the firm with the low-quality brand. In addition, we find that brand alliance becomes much more valuable to the firm with the highquality brand when the brand quality differential decreases, but the value of brand alliance has a concave relationship with the profit of the firm with the low-quality brand when the brand quality differential increases.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.