دانلود پروپوزال ارزیابی نقش تبلیغات و مولفه های مختلف برند بر تمایل مشتریان به خرید

عنوان فارسی

ارزیابی نقش تبلیغات و مولفه های مختلف برند بر تمایل مشتریان به خرید (مطالعه موردی: گلاب کاشان)

عنوان انگلیسی

Evaluating the Role of Advertising and Different Components of Brand on Customers Purchase Intentions (Case Study: Kashan Rosewater)

رشته مرتبط :

  مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
94,800 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

قصد خرید را می توان به صورت قصد یک فرد برای خرید یک برند خاص تعریف کرد. افرادی که می خواهند یک برند خاص را خریداری کنند، قبل از آن ارزیابی های معینی انجام می دهند؛ متغیرهایی هستند که بوسیله آنها می توانیم قصد خرید را سنجش کنیم، برای نمونه برند مدنظر برای خرید را مورد نظر قرار می دهند و انتظار دارند تا آن برند را در آینده خریداری کنند. ایجاد قصد خرید برای یک برند خاص نیاز به ارزیابی همه برندهای موجود در بازار دارد. نشان داده شده که رویکردها در مورد یک برند خاص، تاثیر بسیار زیادی بر قصد خرید برند دارد و نگرش در مورد برند، ارتباط مثبتی با قصد خرید دارد. همچنین فهمیده شده که قصد خرید بوسیله نگرش در مورد یک برند خاص و دیگر برندهای موجود در مجموعه مدنظر، بوجود می آید.

بازاریابان از استراتژی های متنوعی برای ترغیب مشتریان استفاده می کنند تا فروش خود را به حداکثر برسانند. هر ساله مبالغ و سرمایه های کلانی به فعالیت های تبلیغاتی مختلف اختصاص داده می شوند. در همین راستا می توان گفت که تبلیغات نقش مهمی در اطلاع رسانی به مشتریان ایفا می کند.

مصرف کننده زمانی به یک تبلیغ توجه می کند که احساسات خوبی در مورد برند را از آن دریافت نماید و این موضوع، متعاقبا منجر به ایجاد نگرش مطلوبی نسبت به آن برند خواهند شد. فهمیده شده که هنگامی که پاسخ مثبت در مورد برند یا تبلیغات خاصی بوجود بیاید، احتمال ارزیابی مثبت نیز افزایش می یابد، از سوی دیگر، ارزیابی برندها و تبلیغات رقابتی دیگر، تاثیری منفی بر آن ارزیابی می گذارد.

این پروپوزال با هدف بررسی تاثیر تبلیغات و مولفه های مختلف برند بر تمایل مشتریان به خرید انجام شده و برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. ساختارهای اصلی پروپوزال نویسی از جمله بیان مساله، ضرورت انجام تحقیق، روش تحقیق، و … در این پروپوزال رعایت گردیده و در نتیجه مطالعه آن را می توان به دانشجویان گرامی پیشنهاد داد. همچنین مطالعه این پروپوزال می تواند ایده های پژوهشی جدید و مسیرهای تحقیقاتی بیشماری را برای دانشجویان در این رشته ایجاد نماید.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:

تبلیغات و برند و قصد خرید


نقد و بررسی‌ها

  1. شاهمرادی

    عالی ممنون

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi