دانلود ترجمه مقاله بازاریابی پزشکی در آسیا، فاکتورهای تاثیرگذار بر توسعه گردشگری پزشکی

عنوان فارسی

بازاریابی پزشکی در آسیا، مروری بر فاکتورهای تاثیرگذار بر توسعه گردشگری پزشکی در آسیا

عنوان انگلیسی

Asian medical marketing, a review of factors affecting Asian medical tourism development

کلمات کلیدی :

  کشورهای آسیایی؛ کشورهای در حال توسعه؛ اقتصادهای در حال توسعه؛ بازاریابی پزشکی؛ گردشگری پزشکی؛ مرور و بررسی

درسهای مرتبط بازاریابی سلامت
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : Taylor & Francis
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 46
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. نتایج و نتیجه گیری با توجه به پرسش های تحقیق 4. دلالت ها و تحقیقات بیشتر

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

اخیراً، گردشگری پزشکی به عنوان یک بخش اقتصادی سودمند در کشورهای در حال توسعه، در نظر گرفته شده. در این مطالعه، مقاله هایی از 2000 تا 2017 در مورد بازاریابی گردشگری پزشکی در کشورهای آسیایی را مرور کردیم. دریافتیم که کیفیت خدمات درک شده و رضایت، مهمترین عوامل برای جذب گردشگران پزشکی است. علاوه بر آن، عدم وجود بخش هایی مانند هماهنگی میان ذینفعان بازار پزشکی، کیفیت خدمات پزشکی، پوشش بیمه و قوانین نافذ، موانع عمده برای گردشگری پزشکی است که در این مطالعات نقل شده است. نتایج بیان می کنند که مدل های مشخص تر باید برای بازاریابی پزشکی آسیا، بخصوص در بازارهای جدید و سودآور این صنعت، ارائه شوند. مقدمه: امروزه، خدمات پزشکی به عنوان قسمتی از بازار پزشکی جهانی در همه کشورهای جهان ارائه می شوند. هنگامی که مشتریان تصمیم می گیرند به سفر بروند تا خدمات پزشکی در یک کشور خارجی دریافت کنند، «گردشگری پزشکی» نامیده می شود (ابوبکر و ایلکان، 2016؛ چنگ، 2016؛ دیباتا، پاتنایک، ماهاپاترا و اسری، 2015؛ ابراهیم و گونگولی، 2017؛ جونیو، کیم و لی، 2017؛ ساندبرگ، 2017؛ وو، لی و لی، 2016؛ یو و کو، 2012). امکاناتی مانند حمل و نقل، وب سایت های اطلاع دهنده و شبکه های اجتماعی باعث شده است که سفر و بدست آوردن اطلاعات نسبت به گذشته آسانتر شود. در نتیجه، گردشگری پزشکی، رشد قابل توجهی را در دو دهه گذشته تجربه کرده است (خان، چلیاه و هارون، 2016؛ اسیوک، چاکار و کورتوموشوغلو، 2017). فتچرین و استفانو (2016)، عوامل انگیزه گردشگری پزشکی را به گروه های کشش و هدایت کننده تقسیم کرده اند. عوامل هدایت کننده، به مصرف کنندگان و کشورشان ارتباط دارند، درحالی که عوامل کشش به ارائه دهندگان خدمات پزشکی در کشور مقصد که بیماران کشورهای خارجی را جذب می کنند، ارتباط دارند. بخاطر این عوامل، تعدادی از کشورها در جذب گردشگران پزشکی، موفق تر بوده اند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Recently, medical tourism has been considered as a profitable economic sector in developing countries. In this study, we have reviewed articles from 2000 to 2017 on medical tourism marketing in Asian countries. We have found that perceived service quality and satisfaction are the most important factors to attract medical tourists. Moreover, a lack of factors like coordination among medical market stakeholders, medical services quality, insurance coverage, and effective laws are the major barriers to medical travel cited in studies. The results suggest that more specific models should be presented for Asian medical marketing, especially in niche markets of this industry. Introduction: Nowadays, medical services are provided as a part of the global medical market in countries all around the world. When customers decide to travel to receive medical services in a foreign country, ‘medical tourism’ represents this situation (Abubakar & Ilkan, 2016; Cheng, 2016; Debata, Patnaik, Mahapatra, & Sree, 2015; Ebrahim & Ganguli, 2017; Junio, Kim, & Lee, 2017; Sandberg, 2017; Wu, Li, & Li, 2016; Yu & Ko, 2012). Facilities such as transportation, informative websites, and social networks have made traveling and obtaining information easier than in the past. As a result, medical tourism has experienced remarkable growth in the last two decades (Khan, Chelliah, & Haron, 2016; Esiyok,Çakar & Kurtulmuşoğlu, 2017). Fetscherin and Stephano (2016) have divided medical tourism motivating factors into push and pull groups. Push factors relate to consumers and their country, while pull factors relate to medical service providers in the destination country that motivate patients from foreign countries. Due to these factors, some countries have been more successful in attracting medical tourists.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله بازاریابی پزشکی در آسیا، فاکتورهای تاثیرگذار بر توسعه گردشگری پزشکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi