دانلود پایان نامه تاثیر رسانه های اجتماعی بر بین المللی سازی شرکت های کوچک و متوسط
عنوان فارسی |
تاثیر رسانه های اجتماعی بر بین المللی سازی شرکت های کوچک و متوسط: ارزیابی مورد شرکت های فناوری در سوئد |
عنوان انگلیسی |
Impact of social media on small and medium enterprises internationalization: Assessments of cases of tech companies in Sweden |
کلمات کلیدی : |
  رسانه های اجتماعی و اینترنت؛ شرکت های کوچک و متوسط (SME)؛ بین المللی سازی SMEها؛ موانع بین المللی سازی |
رشته های مرتبط | مدیریت بازرگانی |
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 79 | دانشگاه : Luleå University of Technology |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس : 182 |
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش | کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این پایان نامه |
وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. داده های تجربی 5. تحلیل داده ها 6. یافته ها و بحث و بررسی
چکیده – بین المللی شدن شرکت های کوچک و متوسط (SME ها) به امری بسیار مهم تبدیل شده است، زیرا آنها را قادر می سازد تا چشم انداز تجاری خود را بهبود بخشند و به اهداف سازمانی خود برسند. این موضوع برای رشد آتی کشورها، مناطق و اقتصاد جهانی از بالاترین اهمیت برخوردار است، زیرا بیش از پیش SME ها نقش قابل توجهی در مشارکت در توسعه اقتصادی ایفا می کنند. با این حال، SME ها با چالش های متعددی از لحاظ بین المللی شدن مواجه می شوند که این عمدتاً بخاطر قابلیت های محدود آنها می باشد. در نتیجه، تنها درصد محدودی از SME ها قادر به گسترش فعالیت خود به بازارهای بین المللی هستند. علیرغم موانع متعدد پیش روی SME ها، این پژوهش مخصوصاً بر سه مانع اصلی تمرکز می کند: عدم وجود دانش در مورد بازار، شبکه های تجاری محدود و چالش های مرتبط با توسعه محصول جدید. این عوامل هنگام گسترش یک کسب و کار و ورود به یک بازار بین المللی، حیاتی می باشند. بنابراین، هدف این مطالعه بررسی این است که SME ها چگونه می توانند با غلبه بر این موانع از طریق بهره برداری موثر از رسانه های اجتماعی، کسب و کار خود را تا بازارهای بین المللی گسترش دهند. این مطالعه تجربی از یک رویکرد اکتشافی استفاده می کند و روش تحقیق کیفی با یک رویکرد پژوهشی استقرایی را بکار می گیرد. برای گردآوری داده ها، این پژوهش مصاحبه هایی با شرکت های فنآوری در شهر لولیا، انجام داد. مصاحبه های تفصیلی و نیمه ساختارمند با استفاده از یک راهنمای مصاحبه انجام شدند و داده های گردآوری شده با استفاده از روش مضمونی تحلیل شدند. یافته های این مطالعه خاطر نشان می کنند که در واقع رسانه های اجتماعی می توانند یک تاثیرگذار موفق در فرآیند بین المللی شدن SME ها باشند، بخصوص اگر از فرصت های شبکه سازی تجاری استفاده شود. علاوه بر آن، SME ها از رسانه های اجتماعی به عنوان منبع ثانویه برای بدست آوردن اطلاعات بازار و مشارکت در فعالیت های توسعه محصول جدید بهره می گیرند. با این حال، همچنین این پژوهش، عدم رغبت SME های فنآوری از لحاظ اعتماد به اطلاعات بدست آمده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی را بیان می کند. براساس یافته های این مطالعه، چندین توصیه مطرح می شود که عمدتاً بر SME های فنآوری تمرکز کرده اند. این توصیه ها از مصاحبه های انجام شده با شرکت های واقع در لولیا استخراج شده اند و برای بطور کل سود رساندن برای SME های فعال در صنعت فنآوری، در نظر گرفته شده اند.
ترجمه مقاله مرتبط با این پایان نامه | دانلود ترجمه مقاله تاثیر مشخصه های CEO در بین المللی سازی شرکت ها |
The internationalization of small and medium enterprises (SMEs) has become vital as it enables them to enhance their business prospects and achieve organizational objectives. This is of utmost significance for the future growth of nations, regions, and the global economy, given the progressively significant role played by SMEs in contributing to economic development. However, SMEs face numerous challenges when it comes to internationalization, primarily due to their limited capabilities. As a result, only a minimal percentage of SMEs are able to expand their business into the international market. Despite the numerous barriers faced by SMEs, this research specifically focuses on three main barriers: lack of market knowledge, limited business networks, and challenges related to new product development. These factors are crucial when expanding a business into the international market. Therefore, this study aims to explore how SMEs can expand their business to the international market by overcoming these barriers through the effective utilization of social media. This empirical study adopts an exploratory approach and employs qualitative methodology with an inductive research approach. To gather data, this research conducted interviews with technology-based companies in Luleå. In-depth semi-structured interviews were conducted using an interview guide, and the collected data were analysed using the thematic method. The findings of the study highlight that social media can indeed be a successful influencer in the internationalization process of SMEs, particularly by utilizing business networking opportunities. Additionally, SMEs utilize social media as a secondary source for obtaining market information and engaging in new product development activities. However, the research also identifies hesitancy among technology-based SMEs when it comes to trusting the information obtained from social media platforms. Based on the findings of this study, several recommendations have been developed, primarily focusing on technology-based SMEs. These recommendations were derived from interviews conducted with companies located in Luleå and are intended to benefit SMEs operating in the tech industry as a whole.
محتوی بسته دانلودی:
فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.