دانلود پروپوزال نقش کانال های توزیع در افزایش ارزش برند و وفاداری مشتری

عنوان فارسی

مطالعه ای بر نقش کانال های توزیع در افزایش ارزش برند و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: برندهای لوکس در صنعت پوشاک کرمان)

عنوان انگلیسی

A Study on the Role of Distribution Channels in Increasing Brand Value and Customer Loyalty (Case Study: Luxury Brands in the Kerman Clothing Industry)

رشته مرتبط :

  مدیریت بازرگانی؛ مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
106,800 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

بسیاری از شرکت ها تلاش دارند تا توجه مشتریان بالقوه خود را جلب نمایند. یکی از راه های دستیابی به این هدف، ایجاد تمایز است. ساخت و مدیریت برندهای قوی، نه تنها هدف بسیاری از کسب و کارها می باشد، بلکه یک استراتژی نیز محسوب می گردد. رویکرد سنتی، ارزش یک سازمان از نظر دارایی، دارایی های نامشهود مانند کارخانه ها، ماشین آلات، تجهیزات و تاسیسات، اندازه گیری شده اند ولی نتایج این مطالعه نشان داده که ارزش واقعی یک شرکت که خارج از آن است، در ذهن خریداران بالقوه قرار دارد. از دیدگاه پژوهشگران، برند یک مولفه اساسی از دارایی های نامشهود شرکت محسوب می شود. بسیاری از محققین بر این باورند که برند تاثیر به سزایی در سودآوری بلند مدت سهام یک شرکت دارد. تحقیقات زیادی انجام شده که بر موضوع نقش راهبردی ارزش ویژه برند و اهمیت آن در نیل به مزیت رقابتی و مشارکت در مدیریت استراتژیک تصمیمات تمرکز داشته اند. اهمیت استراتژیکی و ضرورت درک و ارزیابی ارزش برند، به خصوص در بخش های تولیدی و خدماتی، هسته اصلی این پروپوزال بوده است. متغیرهای زیادی بر این ارزش تاثیرگذار می باشند، همچون قیمت، ارتقای محصولات و کانال های توزیع و فروش. این پژوهش نیز به بررسی این متغیرها و با تاکید بر نقش کانال های توزیع بر وفاداری مشتری و ارزش برند پرداخته است.

این پروپوزال برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازاریابی آماده شده و ساختارهای عمده پروپوزال نویسی از جمله مدل مفهومی، جامعه آماری، ابزارهای جمع آوری و تحلیل داده و پرسش های پژوهشی در آن رعایت شده است. برند در حوزه بازاریابی، یکی از موضوعاتی بوده که در طی چند سال اخیر، توجه بسیاری از محققین و کسب و کارها را به خود معطوف ساخته و جای کار زیادی در این زمینه وجود دارد. مطالعه این محصول نیز می تواند راهگشای ایده های پژوهشی جدیدی برای تحقیقات آینده در این زمینه شده و نیز ابزار مناسبی نیز برای یادگیری ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی برای دانشجویان باشد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:

کانال توزیع و ارزش برند

ترجمه مقاله مربوط به این پروپوزال نیز آماده بوده و برای دریافت آن می توانید وارد لینک زیر شوید:

دانلود ترجمه مقاله پیشینه های وفاداری مشتری: یک مدل واسط تعدیل کننده از کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال نقش کانال های توزیع در افزایش ارزش برند و وفاداری مشتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi