دانلود ترجمه مقاله تحلیل فصلنامه بازاریابی سلامت در دوره 1991 تا 2002

عنوان فارسی

تحلیل فصلنامه بازاریابی سلامت در دوره 1991 تا 2002

عنوان انگلیسی

An Analysis of Health Marketing Quarterly 1991-2002

کلمات کلیدی :

  تحلیل محتوا؛ نویسندگان؛ بازاریابی مراقبت از سلامت؛ روش تحقیق؛ بهره وری پژوهش

درسهای مرتبط بازاریابی سلامت
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 نشریه : Taylor & Francis
سال انتشار : 2004 تعداد رفرنس مقاله : 12
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. نتایج 3. نتیجه گیری 4. محدودیت ها و پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده - فصلنامه بازاریابی سلامت (HMQ)، یکی از مجله های پیشرو در زمینه خود بوده و از سال 1983 منتشر شده است. این مقاله، یافته های تحلیل محتوایی HMQ را در یک دوره زمانی بیش از یک دهه، گزارش می دهد. این مطالعه، پرتکرار ترین نویسندگان و وابستگی موسساتی مشارکت کنندگان، موضوع اصلی مقالات، روش های تحقیق بکار گرفته شده، دلالت های ارائه شده به خوانندگان را مشخص می کند. نتیجه گیری از یافته ها به بحث گذاشته می شوند و پیشنهادهایی به نفع خوانندگان، نویسندگان، اعضای هیئت بازبینی ویراستاری و ویراستاران، ارائه می شوند. مقدمه: بازار مراقبت سلامت، تغییرات زیادی در دهه های اخیر پیدا کرده است. با بکار گیری مراقبت مدیریت شده (دونلن، 1996)، HMO ها (استورمن، بوردیو و کورکوران، 1996)، بهبودهای فنآوری (گرین، 1998؛ مک استراوی، 2001) و هزینه های رو به تصاعد (بارینگر و میلکوویچ، 1996)، پیشروهای مراقبت سلامت با وضعیت های پویا و متغیر بازار مواجه شده اند که باید کاملاً مدیریت گردند. به عنوان یک بازبینی کننده پیشرو در اندیشه های دانشگاهی و تخصصی در حیطه تخصصی بازاریابی مراقبت سلامت، «فصلنامه بازاریابی سلامت» (HMQ)، دانش آکادمیک و تخصصی و راهنمایی مدیریتی مرتبط با صنعت بازاریابی مراقبت سلامت فراهم می کند. اما، با توجه به اهمیت رو به رشد این مجله، هیچگونه شمای کلی از مشارکت های صورت گرفته در HMQ ، انجام نشده است. هدف این مقاله، انجام تحلیل محتوایی HMQ برای کسب آگاهی بیشتر در مورد نویسندگان، وابستگی آنها، محتوای موضوعی، روش های تحقیق، دلالت های ارائه شده برای خوانندگان در دهه گذشته، می باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Health Marketing Quarterly (HMQ) is one of the leading journals in its field and has been published since 1983. This article reports the findings of a content analysis of HMQ over a period of more than a decade. The study identifies most frequent authors and institutional affiliation of contributors, the primary subject of articles, methodology utilized, and implications offered readers. Conclusions from the findings are discussed and suggestions are offered for the benefit of readers, authors, editorial review board members, and editors. INTRODUCTION: The health care marketplace has changed significantly over the past decade. With the adoption of managed care (Donelan, 1996), HMOs (Sturman, Bourdeau, and Corcoran, 1996), technology improvements (Green, 1998; McStravic, 2001), and escalating costs (Barringer and Milkovich, 1996), health care leaders are faced with dynamic market situations that must be competently managed. As a leading purveyor of academic and practitioner thought in the specialty area of health care marketing, Health Marketing Quarterly (HMQ) offers both academic and practitioner knowledge and management guidance related to the health care marketing industry. Yet, given the growing importance of the journal, no overview of the contributions made by HMQ has been conducted. The purpose of this article is to conduct a content analysis of HMQ to learn more about the authors, affiliations, subject content, methodologies, and implications offered to readers over the past decade.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تحلیل فصلنامه بازاریابی سلامت در دوره 1991 تا 2002”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 6 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi