دانلود ترجمه مقاله اتخاذ تجارت الکترونیک برای بازار صادرات شرکت های کوچک و متوسط در تایلند
عنوان فارسی |
اتخاذ تجارت الکترونیک برای بازار صادرات شرکت های کوچک و متوسط (SME ها) در تایلند |
عنوان انگلیسی |
Adoption E-Commerce for Export Market of Small and Medium Enterprises in Thailand |
کلمات کلیدی : |
  SMEها؛ صادرات؛ تجارت الکترونیک؛ تایلند |
درسهای مرتبط | مدیریت بازرگانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 22 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مقالات و فرضیات مربوطه 3. بحث در مورد نتایج 4. نتیجه گیری
چکیده – هدف از این پژوهش تجزیه و تحلیل شرکت های کوچک و متوسط (SME) است، این شرکت ها صادر کنندگانی در تایلند جهت اتخاذ تجارت الکترونیک در بازار صادرات هستند. این مطالعه چهار فرضیه را برای درک دیدگاه های SME ها در مورد استفاده از تجارت الکترونیک در بازار جهانی ارائه می دهد. نویسنده این داده ها را با پرسشنامه های ارسال شده، برای کشف SME ها جمع آوری کرده است. پرسشنامه های قابل استفاده با اطلاعات کامل در 21.5 درصد از کل پرسشنامه ها بدست آمدند. برای تجزیه و تحلیل آماری، این مطالعه از آزمون t و ANOVA یکطرفه، آزمون Chi-square و برگشت ساده برای بررسی فرضیه ها استفاده می کند. نتایج شناخت SME ها بین صادر کننده و غیر صادر کننده و همچنین اندازه های مختلف صادرکنندگان SME مزیت تجارت الکترونیکی به منظور صادرات بازار و به همان اندازه در سطح بالا بودن را نشان داد. این تحقیق همچنین ارتباط بین صادر کننده SME و تجارت الکترونیک که به طور قابل توجهی به آن وابسته است را ارائه می دهد. علاوه بر این، این تحقیق نتیجه گیری می کند که استفاده از تجارت الکترونیک صادرکنندگان SME تایلندی به طور قابل توجهی بر شدت صادرات تاثیر نمی گذارد. یافته های این مطالعه نشان داد که شرکت های کوچک و متوسط تایلندی هم صادر کننده و هم غیر صادر کننده، در حال حاضر مزایای مهم تجارت الکترونیک را در سطح جهانی در سطح بالا درک می کنند و امروزه تجارت الکترونیک به عنوان یکی از مولفه های مدیریت استراتژیک برای تجارت جهانی استفاده می شود. با این وجود، اتخاذ تجارت الکترونیک از سوی SMEs، شدت صادرات را افزایش نداده است. احتمالا این بدان معناست که صادرکنندگان SME به طور جدی از تجارت الکترونیک به طور قابل ملاحظه ای برای صادرات بازار استفاده نکرده اند. با تجزیه و تحلیل داده ها مشخص شد که تجارت الکترونیک SME های تایلندی، اغلب هنوز به طور کامل با فقدان تجارت الکترونیک رو به روست تا بتواند سریعا به خواسته های مشتریان در بازار جهانی پاسخ دهد. این چالشی برای صادرکنندگان SME تایلند است تا شایستگی خود را با استفاده از تجارت الکترونیک به منظور به دست آوردن مزیت رقابتی افزایش دهند.
This research aims to analyze small and medium enterprises (SMEs) who are exporters in Thailand to e-commerce adoption for export market. The study presents four hypotheses in order to understand the point of view of SMEs to e-commerce adoption into global marketplace. The author collected the data by questionnaires sent to prospect SMEs. The usable questionnaires with complete information reached at 21.5% of total questionnaires. For statistics analysis, the study applies t-test, One-way ANOVA, Chi-square test and simple regression model to examine the hypotheses. The results showed SME's realization between exporter and non-exporter and also different size of SME exporters toward the benefit of e-commerce to export market being as the same at the high level. The study also presented the relationship between SME exporter and e-commerce adoption which is dependent significantly. In addition, this research concluded that e-commerce adoption of Thai SME exporters does not impact positively to export intensity significantly. The findings of the study suggested Thai SMEs both exporter and non-exporter now realize the great benefits of e-commerce to global market at high level and nowadays employ e-commerce as one of a strategic management to their global commercial. However, e-commerce adoption of SMEs has not increased the export intensity nevertheless. It probably implies SME exporters have not strongly took advantage of e-commerce to export market substantially. With data analysis, e-commerce of Thai SMEs mostly still lacks full functionality of e-commerce to serve various demands from customers over global marketplace promptly. This is a challenge for Thai SME exporters to improve their competence with e-commerce adoption in order to gain the competitive advantage.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.