دانلود ترجمه مقاله گزارشگری داوطلبانه سرمایه فکری بر اساس نظریه نمایندگی

عنوان فارسی

محرک های گزارشگری داوطلبانه سرمایه فکری براساس نظریه نمایندگی

عنوان انگلیسی

Drivers for voluntary intellectual capital reporting based on agency theory

کلمات کلیدی :

  تحلیل محتوایی؛ گزارشگری روایتی؛ افشای داوطلبانه؛ ارزش سرمایه فکری؛ گزارش مدیریت؛ قیمت گذاری نادرست

درسهای مرتبط حسابداری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 74
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. توسعه فرضیه 4. طراحی پژوهشی 5. نتایج 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف: هدف این مقاله، بررسی محرک های گزارشگری «سرمایه فکری داوطلبانه» (IC) براساس نظریه نمایندگی است. این مطالعه به درخواست های صورت گرفته از جانب پژوهشگران در مورد ارزیابی انتقادی گزارشگری IC با بکار گیری رویکرد سنجش IC گوئبل (2015 الف)، برای بررسی نقش ارزش IC و قیمت گذاری نادرست برای گزارش گری IC، پاسخ می دهد. طراحی/روش پژوهش/رویکرد: یک گزارش مدیریت اجباری، یک محیط پژوهشی منحصربفرد در آلمان فراهم می کند. نتایج تحلیل محتوایی 428 گزارش مدیریت در آلمان در یک تحلیل رگرسیون با اهرم مالی، گسیل مالکیت، ارزش IC و قیمت گذاری نامناسب، استفاده می شوند. علاوه بر آن، یک رویکرد متناسب سازی نمره گرایش، رابطه بین گزارشگری IC و ارزش IC را بررسی می کند. یافته ها: نتایج رگرسیون نشان می دهند که شرکت ها از گزارشگری IC اختیاری برای مقابله با قیمت گذاری نادرست استفاده می کنند. گزارشگری IC، ارتباط منفی با اهرم مالی دارد، درحالی که گسیل مالکیت و ارزش IC، نتایج معناداری نشان نمی دهند. رویکرد متناسب سازی نمره گرایش، نیز معنادار نیست. محدودیت ها/دلالت های پژوهش: این مطالعه، در تقویت و آزمون نظریه نمایندگی برای گزارشگری IC، مشارکت می کند. از آنجایی که مشخص شده قیمت گذاری نادرست، نقش مهمی برای گزارشگری IC دارد، پژوهش IC، باید قیمت گذاری نامناسب را مدنظر بگیرد. دلالت های عملی: یافته ها، باز کردن مجدد بحث در مورد اهداف اعلام شده گزارش مدیریت آلمان و مدل گزارشگری یکپارچه بین المللی، جهت فراهم کردن اطلاعات در مورد خلق ارزش، را توصیه می کنند، زیرا ارزش IC ، هیچ ارتباطی را با گزارشگری IC نشان نمی دهد. اصالت/ارزش: این مطالعه، بصورت نوین، گزارشگری IC را به ارزش IC و قیمت گذاری نامناسب ارتباط می دهد تا محرک های گزارشگری IC داوطلبانه را بررسی کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose: The purpose of this paper is to investigate the drivers for voluntary intellectual capital (IC) reporting based on agency theory. This study responds to calls for critical investigations of IC reporting utilising Goebel’s (2015a) IC measuring approach to investigate the role of IC value and mispricing for IC reporting. Design/methodology/approach: A mandatory management report offers a unique research setting in Germany. The content analysis results of 428 German management reports are used in a regression analysis with leverage, ownership diffusion, IC value and mispricing. Additionally, a propensity score matching approach examines the relationship between IC reporting and IC value. Findings: The regression results show that companies use voluntary IC reporting to encounter mispricing. IC reporting is negatively associated with leverage, whereas ownership diffusion and IC value show no significant results. The propensity score matching approach is also not significant. Research limitations/implications: This study contributes to strengthening and testing agency theory for IC reporting. As mispricing is identified to play an important role for IC reporting, IC research should account for mispricing. Practical implications: The findings suggest to reopen a discussion on the declared aims of the German management report and the international integrated reporting model to provide information on value creation, as IC value shows no link to IC reporting. Originality/value: This study innovatively links IC reporting to IC value and mispricing to investigate drivers for voluntary IC reporting.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله گزارشگری داوطلبانه سرمایه فکری بر اساس نظریه نمایندگی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + ده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi