دانلود پروپوزال کاربرد فناوری واقعیت مجازی در برندینگ مقصد

عنوان فارسی

مطالعه ای بر کاربردهای فناوری واقعیت مجازی (VR) در برندینگ مقصد

عنوان انگلیسی

Virtual Reality in Destination Branding

رشته مرتبط :

  مدیریت گردشگری؛ مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
89,900 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال برای مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت گردشگری تهیه شده و مطالب آن می تواند برای رشته مدیریت بازاریابی نیز مفید باشد. در این پروپوزال به بررسی کاربردهای فناوری واقعیت مجازی (VR) در زمینه برندینگ مقصد پرداخته شده و در آن به مفاهیمی همچون ارتباطات برند و بازاریابی و گردشگری مجازی (VT) نیز اشاره گردیده است. ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی شامل بیان مساله، ضرورت انجام تحقیق، اهداف و فرضیات، پیشینه تحقیق و سوالات تحقیق نیز در این پروپوزال رعایت گردیده اند و در نتیجه مطالعه مطالب آن می تواند ابزار مناسبی برای دانشجویان در راستای آشنایی بیشتر با این ساختارها باشد. همچنین با توجه به جامعیت پژوهش، می توان موضوعات پژوهشی جدیدی را نیز از آن استخراج نموده و در تحقیقات آینده مورد استفاده قرار داد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) تهیه شده و قابل ویرایش می باشد؛ در ادامه نیز تصویر مربوط به بخشی از این پروپوزال قرار داده شده است:

واقعیت مجازی در برندینگ مقصد

برای ایجاد تصاویر مقصد مربوط برند مقصد، متخصصان خاصی لازم است. این متخصصان به سازمان های مدیریت یا بازاریابی مقصد (DMO ها) معروف هستند. DMO ها هنگام انجام بازاریابی و برندسازی مقصد برای نواحی معین، بسیار مهم هستند. کار اصلی DMO ها، پذیرفتن مسئولیت بازاریابی مقاصد مدنظرشان می باشد. مناطق با هم تفاوت دارند، زیرا این مناطق می توانند کشور، شهر، منطقه و غیره باشند. اعضای DMO ها شامل متخصصان مختلف، مانند هتل ها، رستوران ها، اپراتورهای تور، افراد، شرکت ها، خطوط هوایی و دانشگاه ها می باشند. تخصص و هماهنگی تلاش های DMO ها معمولاً سازمان را به منبع مهمی برای اعضا نیز تبدیل می کند. برای پشتیبانی هرچه بیشتر از تلاش های بازاریابی و برند سازی، تعدادی از DMO ها می توانند یک لوگو برای مناطق خود خلق کنند که منعکس کننده عناصر اصلی مقصد می باشند. محققین بیان می کنند که DMO ها با مسائلی در مورد طبیعت مقصد، در مقایسه با بخش دولتی یا خصوصی، مواجه می شوند. مسائل مربوط به برندسازی می توانند منعکس کننده تفاوت های موسساتی در برند سازی بین بخش های دولتی و خصوصی باشند که می توان کمبود منابع یا کنترل مدیریت مستقیم بر تحویل خدمات در بخش دولتی، را نام برد.


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال کاربرد فناوری واقعیت مجازی در برندینگ مقصد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi