دانلود پروپوزال فاکتورهای تعیین کننده ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری

عنوان فارسی

مطالعه ای بر فاکتورهای تعیین کننده ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری (مطالعه موردی: استان گیلان)

عنوان انگلیسی

A Study on Factors Determining the Brand Equity of Tourism Destination (Case Study: Guilan Province)

رشته مرتبط :

  مدیریت گردشگری

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
94,800 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

در اقلیم فعلی رقابت شدید بین مقاصد گردشگری، اهمیت ارزش ویژه برند در بازاریابی گردشگری رو به افزایش است. خلق و توسعه یک «برند» یکی از استراتژی های اصلی مدیریت مقصد گردشگری می باشد. برندسازی به عنوان یک مفهوم نه تنها برای کالاها و شرکت ها بلکه همچنین برای زمینه های گردشگری نیز بکار می رود. برندسازی مقصد، یکی از موضوعات اساسی در بازاریابی گردشگری از نظر بهبود متمایز سازی و رقابت پذیری است، اما بخاطر رقابت شدید بین مقاصدی برای مخارج گردشگران، برقراری یک برند قوی، بیش از پیش به دغدغه اصلی تبدیل شده است.

ارزش ویژه برند، یک مفهوم سر راست است، زیرا اشاره دارد به ارزشی که یک محصول به یک نام خاص می دهد. ارزش ویژه، از آنچه که فروش یک محصول برند دار نسبت به فروش یک محصول اساساً مشابه اما بدون ارزش افزوده نام برند می آورد، استخراج می شود. اهمیت آن زمانی مشخص می شود که یک شرکت تصمیم بگیرد حق تولید و یا فروش یک محصول را همراه با نام برند، به تولید کننده دیگر بفروشد. در پشت نام برند، ارزش از پایگاه مشتری محصولات، کانال توزیع، درآمدها، رهبری، استراتژی بازاریابی و موارد دیگر، حاصل می شود. این مولفه های اساسی برای موفقیت در بازار، قسمت بزرگی از ارزش ویژه یک برند را تشکیل می دهند اما، این نام برند است که همه آن صفات را در خود دارد هنگامی که برای فروش به شرکتی دیگر ارائه می شود. یک برند، ارزش خود را از مشتریان با فراهم کردن یک سرنخ برای پایداری محصول، عملکرد و دیگر صفات در واکنش به استراتژی بازاریابی یک شرکت، دریافت می کند (یعنی، می دانید که از نظر عملکرد، چه چیزی را انتظار داشته باشید). محققین این پاسخ را «ارزش ویژه برند برپایه مشتری» نام گذاشتند. برندهای مقصد با برندهای محصول از تعداد زیادی جنبه با هم تفاوت دارند. مقاصد، مکان های زندگی و تغییر هستند. تغییر، معکوس و برخلاف پایداری برند، که یکی از عناصر اصلی محصولات مصرفی برند دار است، می باشد. مقاصد، چند بعدی هستند و تجربیات مختلفی برای گردشگران مختلف، فراهم می کنند.

این پروپوزال نیز به این موضوع پرداخته و یک مطالعه موردی نیز در آن انجام شده است. این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت شده اند. در نتیجه مطالعه این محصول می تواند ابزار مناسبی در راستای یادگیری ساختارهای پروپوزال نویسی برای دانشجویان بوده و نیز الهام بخش ایده های پژوهشی جدیدی برای تحقیقات آینده گردد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:

ارزش ویژه برند مقصد گردشگری


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال فاکتورهای تعیین کننده ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi