دانلود ترجمه مقاله قیمت‌ گذاری مبتنی بر ارزش و سوگیری های شناختی: مروری بر بازارهای کسب و کار

عنوان فارسی

قیمت‌ گذاری مبتنی بر ارزش و سوگیری های شناختی: مروری بر بازارهای کسب و کار

عنوان انگلیسی

Value-based pricing and cognitive biases: An overview for business markets

کلمات کلیدی :

  قیمت گذاری مبتنی بر ارزش؛ سوگیری شناختی؛ Debiasing؛ تصمیم گیری مدیریتی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 102
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مبانی نظری: قیمت گذاری مبتنی بر ارزش 3. سوگیری های شناختی و تاثیر آن‌ ها بر شیوه ‌های قیمت ‌گذاری مدیریتی 4. بحث، مفاهیم و پژوهش های بیشتر 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

برای بررسی اینکه چگونه سوگیری های شناختی از شیوه ‌های قیمت گذاری ارزش محور در میان مدیران در بازارهای تجاری جلوگیری می‌کنند، این مقاله پنج سوگیری شناختی مختلف - کمبود کنترل ادراک شده، توده ای، سوگیری ثابت پای، ابهام گریزی، سوگیری انصافی خود محور - و اثرات آنها بر قیمت گذاری مبتنی بر ارزش را در نظر می ‌گیرد. علی‌ رغم نیازهای اخیر برای تحقیقات بیشتر در مورد جنبه ‌های روانشناختی قیمت ‌گذاری، مطالعات کمی بر روی بازارهای تجاری متمرکز شده ‌اند. بر اساس تحقیق در روانشناسی و بازاریابی برای پایه نظری آن، این مرور کلی کالبد محدود تحقیقات موجود را گسترش می دهد. نقش کلیدی این مقاله توضیح چگونگی تاثیر چالش‌ های روان‌ شناختی بر شیوه ‌های قیمت ‌گذاری مبتنی بر ارزش، با مفاهیم و پیشنهادها برای تحقیقات بیشتر است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

To investigate how cognitive biases inhibit value-based pricing practices among managers in business markets, this article considers five different cognitive biases-perceived lack of control, herding, fixed-pie bias, ambiguity aversion, and egocentric fairness bias-and their effects on value-based pricing. Despite recent calls for more research on the psychological aspects of pricing, few studies have focused on business markets. Drawing on research in psychology and marketing for its theoretical foundation, this overview extends the limited body of existing research. The article's key contribution is to explain how psychological challenges affect value-based pricing practices, with implications and suggestions for further research.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله قیمت‌ گذاری مبتنی بر ارزش و سوگیری های شناختی: مروری بر بازارهای کسب و کار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 8 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi