دانلود ترجمه مقاله تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر عملکرد سازمانی

عنوان فارسی

تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر عملکرد سازمانی: موردی از صنعت خدمات و تولید هند

عنوان انگلیسی

Impact of TQM on organisational performance: The case of Indian manufacturing and service industry

کلمات کلیدی :

  مدیریت کیفیت جامع (TQM)؛ شرکت های کوچک و متوسط (SMEها)؛ عملکرد سازمانی؛ شرکت های تولیدی و خدماتی هند؛ مدلسازی معادله ساختاری

درسهای مرتبط مدیریت کیفیت و بهره وری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 132
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات و پیشینه تحقیقاتی 3. فرضیات تحقیق و چارچوب تحقیق مفهومی 4. روش تحقیق 5. تحلیل و نتایج 6. نتیجه گیری، دلالت های مدیریتی و مسیرهای پژوهشی آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

این مطالعه عمدتاً بر پیاده سازی «مدیریت کیفیت جامع» (TQM) در صنایع هندی و مطالعه تاثیرش بر عملکرد سازمانی، تاکید کرده است. این مطالعه در پنج شرکت ساخت و تولید و سه شرکت خدماتی در شمال هند انجام شده است. شرکت های انتخاب شده در فهرست «کنفدراسیون صنایع هند» (CII) قرار دارند. داده های استفاده شده برای این مطالعه، ترکیبی از داده های اولیه و ثانویه هستند و بر برسی میزان پیاده سازی TQM در صنایع هندی، تاکید دارند. فرضیه ها و چارچوب مفهومی طبق زمینه هند، طراحی شده اند. 236 نمونه کاملاً مفید از هشت شرکت تولیدی و خدماتی کوچک و متوسط (SME) هندی، گردآوری شدند. داده ها به دو طبقه تقسیم بندی شدند، مدیران و کارگران. سپس داده های گردآوری شده با استفاده از SPSS-AMOS 24 تحلیل شدند. همه فرضیه ها برازش مثبت با مدل مفهومی داشتند و بنابراین تاثیر مثبت TQM بر عملکرد سازمانی (OP) را نشان دادند. همه مقادیر معنادار بودند و با مطالعات قبلی همخوانی داشتند. فهمیده شد که تفاوت زیادی از نظر سواد در مورد TQM در دو گروه وجود نداشت و عناصر TQM ارتباط مثبتی با عوامل عملکردی سازمان های هندی دارند. در آخر اینکه، یافته های این مطالعه یک دانش ارزشمند در مورد شیوه های TQM از جنبه بخش تولیدی و خدماتی هند، حاصل می کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study is principally focused on the implementation of Total Quality Management (TQM) in Indian industries and to study its influence on the organizational performance. The study has been conducted in five manufacturing and three service companies in north India. The selected companies are listed in Confederation of Indian Industries (CII). The data used for this study was the combination of primary and secondary data and the focus was on examining the extent of TQM implementation in Indian industries. The hypotheses and conceptual framework were designed in accordance with Indian context. The completely useful 236 samples were collected from eight small and medium-sized Indian (SME) manufacturing and service companies. The data was classified into two categories i.e. Managers and Workers. The data collected then analyzed using SPSS-AMOS 24. All the hypotheses were positively fit with the conceptual model and hence showed the positive impact of TQM on organizational performance (OP). All the values were significant and consistent with previous studies. It was found that there is no such difference of literacy about TQM among the two groups and TQM elements are positively related to the performance factors of the Indian organizations. Finally, the findings of this study provides a valuable knowledge regarding TQM practices from Indian manufacturing and service sector perspective.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر عملکرد سازمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi