دانلود ترجمه مقاله هوش فناوری و دیجیتالی شدن در صنعت تولید
عنوان فارسی |
هوش فناوری و دیجیتالی شدن در صنعت تولید |
عنوان انگلیسی |
Technology Intelligence and Digitalization in the Manufacturing Industry |
کلمات کلیدی : |
  هوش فناوری؛ دیجیتالی شدن؛ تولید؛ تحول دیجیتال |
درسهای مرتبط | مدیریت تکنولوژی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : Taylor & Francis |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس مقاله : 24 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. مطالعه موردی 4. روش 5. نتایج 6. دلالت های مدیریتی 7. نتیجه گیری
چکیده – این مطالعه در مورد آمادگی شرکت های پذیرفته شده در صنایع پیشرفته برای بازبینی و سازمان دهی مجدد فرایندهای هوش فناوری خود هنگام سازگار کردن خود با دنیای دیجیتال، بحث می کند. هوش فناوری، یک فعالیت اساسی برای شرکت هایی است که به دنبال حفظ پیشتازی خود در تغییرات فناوری سریع می باشند. با این حال، هوش فناوری هنوز آنچنان در فرایندهای تصمیم گیری استراتژیک شرکت ها، بخصوص شرکت های تولیدی، جا نیافتاده است. در این مقاله، بررسی می کنیم که فرایندهای فعلی شرکت های مطالعه موردی چه تفاوت ها و شباهت هایی با شرکت های صنعت ICT دارند. همچنین در مورد چالش هایی که شرکت های تولیدی در مورد فعالیت های هوش فناوری خود مواجه می شوند، بخصوص در پذیرش فناوریهای دیجیتال و بهره گیری از مزایای بالقوه دیجیتالی شدن، بحث خواهیم کرد. علاوه بر آن، توصیه هایی برای متخصصان در این مورد ارائه می دهیم که چگونه به این چالش ها بپردازیم (بخصوص فرایندهای هوش فناوری سازمان یافته تر و نظامندتر از موارد مشاهده شده در نمونه شرکت های این مطالعه).
ترجمه مقاله مرتبط با این مقاله | دانلود ترجمه مقاله تاثیر تکنولوژی دیجیتال بر روابط در یک شبکه تجاری |
This study discusses the readiness of established companies in mature industries to revamp and reorganize their technology intelligence processes as they adapt to digitalization. Technology intelligence is a crucial activity for firms that are trying to keep abreast of rapid technological change. Yet technology intelligence is hardly integrated into companies’ strategic decision-making processes—particularly in manufacturing companies. We explore how the case study firms’ existing processes compare to those of the ICT industry. We discuss the challenges manufacturing companies face regarding their technology intelligence activities, especially in adopting digital technologies and leveraging the potential advantages of digitalization. We provide suggestions to practitioners on how to address these challenges—notably more organized and systematized technology intelligence processes than those we observed in our sample of firms.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.