دانلود ترجمه مقاله تاثیر تکنولوژی دیجیتال بر روابط در یک شبکه تجاری

عنوان فارسی

تاثیر تکنولوژی دیجیتال بر روابط در یک شبکه تجاری

عنوان انگلیسی

The impact of digital technology on relationships in a business network

کلمات کلیدی :

  B2B؛ دیجیتالی شدن؛ مدل فعالیت / بازیگران / منابع؛ شبکه کسب و کار

درسهای مرتبط بازاریابی صنعتی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 53
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. روش تحقیق 4. تشریح مورد 5. یافته ها 6. دلالت ها، مفاهیم و تحقیقات آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

مقدمه: فنآوریهای دیجیتال بیش از پیش شرکت های B2B را که اکنون به طیف گستره ای از سیستم های دیجیتال دسترسی دارند و می توانند معاملات خود را با بازیگران مختلف شبکه خود مدیریت کنند- یا به مدیریت آنها کمک کنند- متحول ساخته اند (ریچارد و دوینی، 2005). اما، این سیستم ها چگونه روابطی را که یک شرکت با مشتریانش، تامین کنندگانش یا با دیگر بازیگران شبکه های کسب و کاری دارد، تغییر می دهند- یا قبلاً تغییر داده اند- هنوز نامشخص باقی مانده است. اوبال و لانسیونی (2013) نوشته اند: «درحالی که میزان زیادی پژوهش منتشر شده در مورد روابط مشتری-شرکت در عصر دیجیتال بر کاربران نهایی و بازارهای مصرفی تاکید کرده اند، اما پژوهش های بسیار اندکی با تاثیر ارتباطات دیجیتال بر روابط بین خریداران و تامین کنندگان در بازاریابی صنعتی، انجام شده است» (صفحه 851). ماهیت تغییر، تاثیر بر روابط تجاری و شناسایی مسئله مرتبط با این تغییرات نیاز به ذره بین های نظری مناسب بخوبی تنظیم شده برای یک زمینه B2B دارند. هدف این مقاله، درک این است که فنآوری دیجیتال چه تاثیری بر روابط درون یک شبکه تجاری دارد و در نتیجه، چگونه ارزش بوسیله بازیگران در عرصه دیجیتال، خلق می شود. تحول دیجیتال را به صورت دیجیتالی شدن عملیات های ماشینی و خدماتی آنالوگ، وظایف سازمانی و فرآیندهای مدیریتی تعریف می کنیم (یانسیتی و لاخانی، 2014) تا ارزش جدیدی برای مشتریان و کارکنان حاصل کنیم و به صورت موثرتر در یک اقتصاد دیجیتال همیشه در حال تغییر، رقابت کنند (سالیس، 2017). مقاله ما به این صورت بخش بندی می شود. در بخش نظری، نشان می دهیم که چگونه پدیده دیجیتالی شدن بر هماهنگی تمرکز می کند و چگونه یک رویکرد شبکه ای برای مشاهده آن بکار گرفته می شود. از ادبیات مربوط به مدل بازیگر-منابع-فعالیت (هاکانسون و جانسون، 1992؛ هاکانسون و اسنیهوتا، 1995) استفاده می کنیم تا مشخص کنیم چگونه تغییرات شبکه را می توان از نظر تغییرات در سطح پیوندهای فعالیت، پیوندهای منابع و پیوندهای بازیگر، توصیف کرد. سپس پنج مورد از دیجیتالی سازی در یک زمینه B2B را توصیف می کنیم و آنها را براساس اینکه کدام یک از لایه های بازیگر، منابع یا فعالیت مبادلات B2B بیشتر از همه تحت تاثیر فنآوری دیجیتال قرار می گیرد، تحلیل می کنیم. براساس این تحلیل، یک نوع شناسی احتمالاتی از این تغییرات دیجیتال را پیشنهاد می دهیم. دلالت های نظری و مدیریتی نیز ارائه می شوند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Introduction: Digital technologies are progressively transforming B2B companies which have now access to a wide range of digital systems that can manage - or help to manage - their interactions with different actors of their network (Richard & Devinney, 2005). Yet, how these systems are changing - or have already changed - the relationships a company has with its customers, its suppliers or with other actors of the business networks remain still unclear. Obal and Lancioni (2013) wrote: “while a great deal of published research on customer– firm relationships in the Digital Age has focused on end users and consumer markets, much less research has dealt with the impact of digital communications on the relationships between buyers and suppliers in industrial marketing.” (p. 851). The nature of change, the impact on business relationships and the problem identification related to these changes require appropriate theoretical lenses fine-tuned for a B2B context. The aim of this work is to understand how digital technology impacts relationships into a business network and, consequently, how value is co-created by actors in the digital era. We define digital transformation as the digitalization of previously analog machine and service operations, organizational tasks, and managerial processes (Iansiti & Lakhani, 2014) in order to drive new value for customers and employees and more effectively compete in an ever-changing digital economy (Solis, 2017). Our paper will be organized as follows. In a theoretical section, we show how the digitalization phenomenon refocuses attention on coordination and how a network approach is adapted to observe it. We use the literature on the actor – resources - activity model (Hakansson & Johanson, 1992; Hakansson & Snehota, 1995) to identify how changes in a network can be described in terms of changes at the level of activity links, resources ties, and actor bonds. We then describe five cases of digitalization in a B2B context and analyze them according to which of the actor, resource or activity layer of the B2B exchanges is impacted the most by the digital technology. Based on this analysis we propose a possible typology of these digital changes. Theoretical and managerial implications are developed.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر تکنولوژی دیجیتال بر روابط در یک شبکه تجاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi